Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu muldrer hun lidt rundt og hun er lidt vågen efter jeg tog hende med i bad .. ... Så nu kan jeg tage den lidt med ro igen..
Tak for råd piger.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
det var godt
Kay skriver: det var godt
Ja det dejligt.. det bare rigtig skidt der skal gå så lang tid imellem jeg mærker hende.. hendes mor bliver jo bekymret når hun ingenting har mærket i 24 timer
Camillos skriver: Ja det dejligt.. det bare rigtig skidt der skal gå så lang tid imellem jeg mærker hende.. hendes mor bliver jo bekymret når hun ingenting har mærket i 24 timer
ja det kan jeg godt forstå... men nogle dage er de bare mere sløve end andre... går og ønsker mig lidt at vores lille pige snart har en sløv dag... for damn det gør ondt når hun bevæger sig nu...
Kay skriver: ja det kan jeg godt forstå... men nogle dage er de bare mere sløve end andre... går og ønsker mig lidt at vores lille pige snart har en sløv dag... for damn det gør ondt når hun bevæger sig nu...
Ja jeg har godt nok læst dine indlæg.. Puha kan godt forstå du ønsker hun snart kommer ud
Camillos skriver: Ja jeg har godt nok læst dine indlæg.. Puha kan godt forstå du ønsker hun snart kommer ud
ja enten det eller hun har en stille dag eller to så jeg kan slappe rigtig af... men hun er skismer aktiv hele tiden... men det har hun jo været fra starten af...
Kay skriver: ja enten det eller hun har en stille dag eller to så jeg kan slappe rigtig af... men hun er skismer aktiv hele tiden... men det har hun jo været fra starten af...
Jae... ville godt have noget af den der aktivitet.. mærkede kun lige 2 spæde "puff" lige før efter badet og nu kan jeg ikk mærke hende igen... Så du må godt låne lidt af min piges in aktivitet så tar jeg lidt af din piges aktivitet ..
hvornår skal du til JM igen??? for fortsætter hun med at være vildt sløv, så syntes jeg lige du skal runde din JM, for at tjekke at lillepigen får den nærring hun skal have men igen... ingen alarm nu bare vær opmærksom
Kamulla skriver: hvornår skal du til JM igen??? for fortsætter hun med at være vildt sløv, så syntes jeg lige du skal runde din JM, for at tjekke at lillepigen får den nærring hun skal have men igen... ingen alarm nu bare vær opmærksom
Jeg skal først til Jm d 25.... på næste onsdag..
Camillos skriver: Jae... ville godt have noget af den der aktivitet.. mærkede kun lige 2 spæde "puff" lige før efter badet og nu kan jeg ikk mærke hende igen... Så du må godt låne lidt af min piges in aktivitet så tar jeg lidt af din piges aktivitet ..
aftale
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128