Hundehvalp må dø for penge. (Mange bandeord)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Dustmuz

Nu stiller jeg det her meget firkantet op. og i må gerne komme med jeres indsigt på lige netop det jeg skriver nedenunder
håber vi kan få en god og ordenligt debat ud af dette og ikke noget fnidder fnadder, da jeg bare vil prøve og gøre lidt opmærksom på hvordan folk rent faktisk tænker og modsiger sig selv samtidig.

Hvis i, som TS, IKKE kan få jer selv til at aflive et andet dyr..

Hvorfor spiser i så kød?
hvorfor køber i noget der er lavet i læder?
Hvorfor købe pels?

bare for at stille det meget firkantet op..

De 3 ting kommer jo netop fra dyr (medmindre dette er kunstlæder)

Jeg personligt kan sagtens slå et andet dyr ihjel, og har også gjort det før (på en måde, så dyret ikke lider smerte)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

PludderLady

Kamulla skriver:

jeg tror simpelthen ikke på at hundevalpen bliver aflivet/dræbt eller andet... tror det er ligesom fisken... de skal se hvor langt de tør gå, og de ofre en hundehvalp for penge, men nægter at tro på at de lader en hundehvalp afgå ved døden når de ikke engang kunne gøre de med blenderen og guldfisken sidste år..

det hele bliver kørt op i medierne.. det er jeg 1000% sikker på...

kalven... jamen spiser i ikke en kalvesteg eller noget engang i mellem??? hvis det er en kalv der skulle til slagtning som vi har her i DK eks. og deb bliver dræbt hurtigt og uden den lider, så er det vel som  hvis det var en dansk kalv der skulle lade livet for vores kalvekød... ikke at jeg vil bryde mig om det, men det er nu altså sådan det foregår...

syntes man skal passe på med at blæse sådan noget op

smukt indlæg. 100% enig

Anmeld

19. juli 2012

anynom

Hvor ville det være dejligt med lidt kildekritik før man laver sådan et indlæg med den overskrift.

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

JulieWH skriver:

Hvor ville det være dejligt med lidt kildekritik før man laver sådan et indlæg med den overskrift.

Agreed

Anmeld

19. juli 2012

Muhmi

JulieWH skriver:

Hvor ville det da være rart at man ikke var så spydig, bare fordi man ikke selv blev revet helt og aldeles med af den historie...

Anmeld

19. juli 2012

Moderator

Profilbillede for Moderator

Tråden låses på trådstarters ønske.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.