Lorte junkie naboer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Dustmuz

TeamRocket skriver:

Jeps. De sælger også hash tror jeg. Eller også har de bare mange meget korte besøg af mennesker der lige kommer ind og ud på 5 min. Men det er jeg egentlig ligeglad med, vi har oplyst det til politiet der intet gør- jeg vil bare ha min nattesøvn snart!

gentagne opkald til politiet vil få dem til at indse at der er et problem, og hvis de så rasere din forhave mens politiet er væk, kan de jo se at der er sket noget nyt siden de var der sidst

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

TeamRocket

Dustmuz skriver:

Hvad står der af tidspunkt i jeres bolig vedtægter, at der skal være ro..

hvis dette tidspunkt ikke bliver overholdt, kan du gøre 2 ting samtidigt.

1: ringe til politiet og få dem til at slukke for musikken
2: skrive en klage til bolig foreningen..

Hvis dette forsætter flere dage i træk, så kan politiet faktisk konfiskere deres anlæg

Begge dele er gjort af flere omgange og nu har jeg sendt endnu en klage. Hvis det er rigtigt skal der være ro kl 19 i hverdage og 22 i weekender og fester og lign skal slås op en uge før. Og alle andre overholder det egentlig fint, vi har jo selv bestemt det alle os der bor her. Men de må have misset den del da de flyttede ind

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

TeamRocket skriver:

Begge dele er gjort af flere omgange og nu har jeg sendt endnu en klage. Hvis det er rigtigt skal der være ro kl 19 i hverdage og 22 i weekender og fester og lign skal slås op en uge før. Og alle andre overholder det egentlig fint, vi har jo selv bestemt det alle os der bor her. Men de må have misset den del da de flyttede ind

der er ikke ret mange som gider og læse vedtægterne, da de jo bare er en "formalitet"

men de fleste overholder alligevel vedtægterne uden at have læst dem, da det vi kalder alm, sund fornuft, er hvad der står i dem..

Anmeld

19. juli 2012

TeamRocket

Dustmuz skriver:

gentagne opkald til politiet vil få dem til at indse at der er et problem, og hvis de så rasere din forhave mens politiet er væk, kan de jo se at der er sket noget nyt siden de var der sidst

De smadrede forhaven IMENS politiet var her, men vi kunne hverken melde dem for hærværk eller chikane- fordi det ikke ville koste alverden med ny postkasse, hegn osv.. Jeg er egentlig også ligeglad, jeg vil bare gerne snart kunne sove om natten og ikke ligge og hører niarn på fuld knald.

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

TeamRocket skriver:

De smadrede forhaven IMENS politiet var her, men vi kunne hverken melde dem for hærværk eller chikane- fordi det ikke ville koste alverden med ny postkasse, hegn osv.. Jeg er egentlig også ligeglad, jeg vil bare gerne snart kunne sove om natten og ikke ligge og hører niarn på fuld knald.

prøv og ring til 114 (politets service) og spørg dem hvad du har af muligheder

Anmeld

19. juli 2012

AnonymAnonym

TeamRocket skriver:

Vi har haft politiet ude og den anden nabo også, men det kviterede junkie manden bare ved at gå helt amok og smadre vores forhave og musikken røg på igen da politiet var kørt. De har nada respekt for politiet og politiet gjorde ikke rigtig noget for at få det oprettet.

Det var dog utroligt! Nogen mennesker har bare ikke respekt, og det er til at få spat af!

Anmeld

19. juli 2012

Carina:-)

Sådan nogle typer skal vel også sove,og gætter på de gør det om dagen.?

Så i morgen sætter du høj musik på når I tager på job-

Så kan de jo se hvor sjovt de synes det er

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.