Ja sorry mit franske men jeg er så træt- og jeg får bare ikke lov at sove, for naboerne larmer som ind i helvede. Vi har spurgt pænt, spurgt knap så pænt, vi har klaget til boligforeningen, vi har gjort alt for at få dem til at dæmpe sig men det holder bare ikke. Sidst blev de truende over for os - men jeg gider da ikke finde mig i at blive truet til ikke at klage!

Arg! Nu er der sendt endnu en klage.. Og så må det fandme bare briste eller bære- under alle omstændigheder ender det med jeg banker dem med en stegepande hvis ikke de snart slukker det lorte musik så jeg kan få bare lidt søvn inden jeg skal op igen. Min søn vågner, jeg vågner, det er hverdag for helvede så vis dog hensyn, vi er ikke alle sammen junkier der får kassen for at sove længe og holde sig 'ude af ballade'. Jeg har et arbejde og to børn at passe!! Så køb dog nogle hørerdutter og mas ind i hjernen hvis der absolut skal være knald på 24/7!!

Nå men vil i krydse fingre for de tar klagen seriøst denne gang og vi ikke får smadret vort lille hjem

Anmeld