Lorte junkie naboer!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.380 visninger
16 svar
0 synes godt om
19. juli 2012

TeamRocket

Ja sorry mit franske men jeg er så træt- og jeg får bare ikke lov at sove, for naboerne larmer som ind i helvede. Vi har spurgt pænt, spurgt knap så pænt, vi har klaget til boligforeningen, vi har gjort alt for at få dem til at dæmpe sig men det holder bare ikke. Sidst blev de truende over for os - men jeg gider da ikke finde mig i at blive truet til ikke at klage! Arg! Nu er der sendt endnu en klage.. Og så må det fandme bare briste eller bære- under alle omstændigheder ender det med jeg banker dem med en stegepande hvis ikke de snart slukker det lorte musik så jeg kan få bare lidt søvn inden jeg skal op igen. Min søn vågner, jeg vågner, det er hverdag for helvede så vis dog hensyn, vi er ikke alle sammen junkier der får kassen for at sove længe og holde sig 'ude af ballade'. Jeg har et arbejde og to børn at passe!! Så køb dog nogle hørerdutter og mas ind i hjernen hvis der absolut skal være knald på 24/7!!
Nå men vil i krydse fingre for de tar klagen seriøst denne gang og vi ikke får smadret vort lille hjem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

TineA

Hahahaha! Jeg stemmer for den med stegepanden!
Ér de junkier??

Anmeld

19. juli 2012

AnonymAnonym

TeamRocket skriver:

Ja sorry mit franske men jeg er så træt- og jeg får bare ikke lov at sove, for naboerne larmer som ind i helvede. Vi har spurgt pænt, spurgt knap så pænt, vi har klaget til boligforeningen, vi har gjort alt for at få dem til at dæmpe sig men det holder bare ikke. Sidst blev de truende over for os - men jeg gider da ikke finde mig i at blive truet til ikke at klage! Arg! Nu er der sendt endnu en klage.. Og så må det fandme bare briste eller bære- under alle omstændigheder ender det med jeg banker dem med en stegepande hvis ikke de snart slukker det lorte musik så jeg kan få bare lidt søvn inden jeg skal op igen. Min søn vågner, jeg vågner, det er hverdag for helvede så vis dog hensyn, vi er ikke alle sammen junkier der får kassen for at sove længe og holde sig 'ude af ballade'. Jeg har et arbejde og to børn at passe!! Så køb dog nogle hørerdutter og mas ind i hjernen hvis der absolut skal være knald på 24/7!!
Nå men vil i krydse fingre for de tar klagen seriøst denne gang og vi ikke får smadret vort lille hjem

Hvorfor ringer i ikke til politiet  ....

De kan hjælpe jer, vi har samme slags naboer, vi lavede ét opkald - og der har ikke været problemer siden

Anmeld

19. juli 2012

Dustmuz

Hvad står der af tidspunkt i jeres bolig vedtægter, at der skal være ro..

hvis dette tidspunkt ikke bliver overholdt, kan du gøre 2 ting samtidigt.

1: ringe til politiet og få dem til at slukke for musikken
2: skrive en klage til bolig foreningen..

Hvis dette forsætter flere dage i træk, så kan politiet faktisk konfiskere deres anlæg

Anmeld

19. juli 2012

Kay

Dustmuz skriver:

Hvad står der af tidspunkt i jeres bolig vedtægter, at der skal være ro..

hvis dette tidspunkt ikke bliver overholdt, kan du gøre 2 ting samtidigt.

1: ringe til politiet og få dem til at slukke for musikken
2: skrive en klage til bolig foreningen..

Hvis dette forsætter flere dage i træk, så kan politiet faktisk konfiskere deres anlæg

Anmeld

19. juli 2012

HopinWishin

Vi har akkurat samme problem! Jeg gruer virkelig for når vores baby kommer til verden....

Vi har haft ringet til politiet flere gange... og de har også været herude, og kender udmærket personerne... Men de kan åbenbart ikke stille særlig meget op..

Så nu er huset sat til salg....

Anmeld

19. juli 2012

TeamRocket

W.. skriver:

Hahahaha! Jeg stemmer for den med stegepanden!
Ér de junkier??

Jeg har ikke lige slået ordet op i en ordbog må jeg indrømme- men noget derhen af vil jeg mene.

Anmeld

19. juli 2012

TeamRocket

AnonymAnonym skriver:

Hvorfor ringer i ikke til politiet  ....

De kan hjælpe jer, vi har samme slags naboer, vi lavede ét opkald - og der har ikke været problemer siden

Vi har haft politiet ude og den anden nabo også, men det kviterede junkie manden bare ved at gå helt amok og smadre vores forhave og musikken røg på igen da politiet var kørt. De har nada respekt for politiet og politiet gjorde ikke rigtig noget for at få det oprettet.

Anmeld

19. juli 2012

TineA

TeamRocket skriver:

Jeg har ikke lige slået ordet op i en ordbog må jeg indrømme- men noget derhen af vil jeg mene.

Altså junkier er vel narkomanerne??

Anmeld

19. juli 2012

TeamRocket

W.. skriver:

Altså junkier er vel narkomanerne??

Jeps. De sælger også hash tror jeg. Eller også har de bare mange meget korte besøg af mennesker der lige kommer ind og ud på 5 min. Men det er jeg egentlig ligeglad med, vi har oplyst det til politiet der intet gør- jeg vil bare ha min nattesøvn snart!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.