Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
kan huske hvor dejligt det var at gå fra sygemelding til barsel skønt skønt skønt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Frk.S skriver: Enig! Næste uge er min sidste uge på barsel (officielt - holder så lige 3 ugers ferie inden det er tilbage på job)! Det er simpelthen gået SÅ stærkt. Alle sagde til mig "nyd det nu" og jeg tænkte "ja, selvfølgelig skal jeg nok nyde det" Men nu tror jeg, at jeg ved hvad de mente - barslen er bare fløjet afsted. RIGTIG god barsel til dig.
Enig!
Næste uge er min sidste uge på barsel (officielt - holder så lige 3 ugers ferie inden det er tilbage på job)!
Det er simpelthen gået SÅ stærkt. Alle sagde til mig "nyd det nu" og jeg tænkte "ja, selvfølgelig skal jeg nok nyde det" Men nu tror jeg, at jeg ved hvad de mente - barslen er bare fløjet afsted.
RIGTIG god barsel til dig.
Ja *S* Kender det fra sidst! Kom tilbage på arbejde 17.10.11 efter 1 års barsel + noget ferie med min søn. Blev hurtigt gravid og "desværre" sygemeldt allerede i Januar. Så har gpet længe hjemme... MEN skal bare nyde denne barsel... om end endnu mere... for det er vores sidste barn!! Så kalder arbejdsmarkedet igen igen...
MorDk skriver: Idag d.18.07.12 er jeg officielt gået på barsel (8 uger før termin) Har været sygemeldt siden januar... (puha) Tænk imorgen er der 8 uger til termin ♥ GLÆDER MIG MEGET! Andre som er gået på barsel? Hvad skal I bruge den sidste tid på? Jeg skal have købt en del ting og ja.... håber sgu jeg når det hele... ellers går det jo nok *S*
Idag d.18.07.12 er jeg officielt gået på barsel (8 uger før termin) Har været sygemeldt siden januar... (puha) Tænk imorgen er der 8 uger til termin ♥ GLÆDER MIG MEGET!
Andre som er gået på barsel?
Hvad skal I bruge den sidste tid på?
Jeg skal have købt en del ting og ja.... håber sgu jeg når det hele... ellers går det jo nok *S*
Ih tillykke, jeg er også lige gået på barsel idag
Tulle28 skriver: Jeg går på fredag - 4 uger før termin:-) Det er så VILDT! Jeg har ret meget stress denne gang, har overhovedet ikke forberedt noget som helst, så håber ikke jeg føder meget før termin:-)
Jeg går på fredag - 4 uger før termin:-) Det er så VILDT! Jeg har ret meget stress denne gang, har overhovedet ikke forberedt noget som helst, så håber ikke jeg føder meget før termin:-)
Tillykke... men stress nu ik' for meget
Held & lykke med det hele og tillykke med barselsstart!!!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128