Barsel!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

MorDk

Idag d.18.07.12 er jeg officielt gået på barsel (8 uger før termin) Har været sygemeldt siden januar... (puha) Tænk imorgen er der 8 uger til termin ♥ GLÆDER MIG MEGET!

Andre som er gået på barsel?

Hvad skal I bruge den sidste tid på?

Jeg skal have købt en del ting og ja.... håber sgu jeg når det hele... ellers går det jo nok *S*

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Nadia&Daniel

MorDk skriver:

Idag d.18.07.12 er jeg officielt gået på barsel (8 uger før termin) Har været sygemeldt siden januar... (puha) Tænk imorgen er der 8 uger til termin ♥ GLÆDER MIG MEGET!

Jeg skal have købt en del ting og ja.... håber sgu jeg når det hele... ellers går det jo nok *S*

Jeg er ikke på barsel, men går hjemme.. Så er da klar på baby-shopping

Anmeld

18. juli 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

Jep .. Jeg er også på barsel .. Tidlig barsel

Skal ha ordnet alt i huset inden vi flytter ind .. Det er godt nok hårdt når man er træt hele tiden , og har en søn der er påvirket at det hele 

Men det går .. Nu er der snart kun en uge til Daniel går på ferie .. Så det blir skønt 

Anmeld

18. juli 2012

MorDk

Nadia&Daniel skriver:

Jeg er ikke på barsel, men går hjemme.. Så er da klar på baby-shopping

Anmeld

18. juli 2012

OktoberMor

MorDk skriver:

Hvor lyder det dejligt.. ;-) 

Jeg er heller ikke på barsel, jeg er sygemeldt med smutter på barsel den 6/9.. Og jeg glæder mig enormt til at kunne gå på barsel.. Har dog stadig en del ting der skal ordnes.. Held og lykke med huset også.. Du skal nok nå alt det vigtigste..

Anmeld

19. juli 2012

Malthe2010

Nyd det rigtig meget!! Lige så hurtigt som den startede, lige så hurtigt slutter den

Ha en fantastisk barsel.

Anmeld

19. juli 2012

Bak

MorDk skriver:

Jeg fik ferie d. 22.06 så jeg er vel egentlig også på barsel nu

Har bare først rigtigt "fri" nu, fordi der lige var en konference og et bryllup først Hvedebrødsdagene er nu ovre - manden er taget på arbejde, så NU skal jeg slappe af Eller dvs rydde op og få overblik over hvor alle gaverne fra brylluppet skal stilles Ikke dårligt! 

Rigtigt god (officiel) barsel til dig

Anmeld

19. juli 2012

nielsen80

Gik på ferie den 31 juli, og er så først rigtig på barsel nu har "kun" 4 ugers barsel inden termin.

Jeg har indtil videre fået gjort hovedrent; alt ud af skuffer og vasket af, pudset vinduer, fået købt det sidste ind til bebs og lavet havearbejde. Alle tingene den første uge med det resultat at jeg lå fuldstændig sengelagt med smerter et par dage efter..meget DUMT. Nu tager jeg tingene stille og roligt, og nyder den sidste stille tid med kæresten.

Nårh ja, så bruger jeg en del mere tid på baby.dk, nu hvor jeg ikke arbejder

Anmeld

19. juli 2012

Frk.S

Nyd det rigtig meget!! Lige så hurtigt som den startede, lige så hurtigt slutter den

Ha en fantastisk barsel.

Enig!

Næste uge er min sidste uge på barsel (officielt - holder så lige 3 ugers ferie inden det er tilbage på job)! 

Det er simpelthen gået SÅ stærkt. Alle sagde til mig "nyd det nu" og jeg tænkte "ja, selvfølgelig skal jeg nok nyde det" Men nu tror jeg, at jeg ved hvad de mente - barslen er bare fløjet afsted. 

RIGTIG god barsel til dig. 

Anmeld

19. juli 2012

christina92

MorDk skriver:

Jeg er ikke officiel på barsel før onsdag d. 1/8  Men har haft ferie siden sidst i juni..

Håber du får masser af tid til at nyde det inden den lille ny kommer til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.