Pengeoverførsel fra nodea til danske bank ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Muhmi

Hvis de er indsat inden kl. 16 i dag så er de på din konto kl. 00.01 ca. i nat... For så bliver de nemlig kørt som det sidste inden banken lukker

Hold da op, kunne lige se alle de mange forskellige svar du har fået

Så vidt jeg har forstået så er det når man laver en betaling til en regning eller så videre at der går op til 4 hverdage før de når frem til modtager, men en alm. bankoverførsel har jeg forstået tager 1 dag fra de er sat ind...

Kan sagtens være mig der ikke er sat ordenligt ind tingene men sådan plejer det i hvert fald at foregå herhjemme

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Michael healer

Muhmi skriver:

Hvis de er indsat inden kl. 16 i dag så er de på din konto kl. 00.01 ca. i nat... For så bliver de nemlig kørt som det sidste inden banken lukker

Hold da op, kunne lige se alle de mange forskellige svar du har fået

Så vidt jeg har forstået så er det når man laver en betaling til en regning eller så videre at der går op til 4 hverdage før de når frem til modtager, men en alm. bankoverførsel har jeg forstået tager 1 dag fra de er sat ind...

Kan sagtens være mig der ikke er sat ordenligt ind tingene men sådan plejer det i hvert fald at foregå herhjemme

Det er rigtigt nok, at det tager nomalt 1 bankdage, men nogle gange kan der gå 2.bankdage

Har lige set reglerne for Nordea, der er det inden kl 18 for at de skal kunne ses på konto i en anden bank, men i min bank er det inden kl 21

Anmeld

18. juli 2012

Muhmi

Michael healer skriver:

Det er rigtigt nok, at det tager nomalt 1 bankdage, men nogle gange kan der gå 2.bankdage

Har lige set reglerne for Nordea, der er det inden kl 18 for at de skal kunne ses på konto i en anden bank, men i min bank er det inden kl 21

Præcis, det kommer jo helt an på hvornår pengene er sat ind dagen før

Men så var jeg da ikke helt galt på den heheh

Anmeld

18. juli 2012

MorDk

JulieWH skriver:

1-2 hverdage når det er forskellige banker

Jep!

Hvis det er samme Bank kan det ses med det samme!

Anmeld

18. juli 2012

TeamRocket

Tak for svar- så alt mellem i nat og om op til 4 dage haha. Håber de er der i morgen så jeg kan få sendt tøjet afsted

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.