Pengeoverførsel fra nodea til danske bank ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.228 visninger
14 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

TeamRocket

Har solgt nogle ting og personen skrev hun overførte kl 9 i morges fra nodea til min danskebank- men jeg kan intet se endnu? Nogle der ved hvornår pengene kan ses og evt hvornår de er til rådighed? Ville gerne sende pakken i morgen når jeg alligevel skal derind men tør ski ikke før jeg har set pengene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

anynom

TeamRocket skriver:

Har solgt nogle ting og personen skrev hun overførte kl 9 i morges fra nodea til min danskebank- men jeg kan intet se endnu? Nogle der ved hvornår pengene kan ses og evt hvornår de er til rådighed? Ville gerne sende pakken i morgen når jeg alligevel skal derind men tør ski ikke før jeg har set pengene

1-2 hverdage når det er forskellige banker

Anmeld

18. juli 2012

Michael healer

TeamRocket skriver:

Som regel går der en bankdag mellem 2 forskellige banker, før du kan se pengene i nogle tilfælde 2 bankdage, men du kan sikkert se dem i morgen tidlig på din konto

Anmeld

18. juli 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
TeamRocket skriver:

Der går et par bank dage (2-3), da det ikke er samme pengeinstitit..
Så senest lørdag

Anmeld

18. juli 2012

Bonderøvens kone

Når det er en overførsel fra en anden bank, så kan du tidligst se dem i morgen.

Anmeld

18. juli 2012

helle85

TeamRocket skriver:

du burde kunne se dem imorgen tidlig.

hvis det var inde for samme bank så kan man se dem med det samme

men nå det er 2 forskellige så kan man forst se dem dagen efter hvis de er overført inden kl 17.

Anmeld

18. juli 2012

Ina33

TeamRocket skriver:

Pengene skulle gerne være på din konto i morgen, formentlig allerede fra morgenstunden, men ellers i løbet af formiddagen vil jeg tro.

Anmeld

18. juli 2012

FrkT

Man plejer at sige 3-4 hverdage som max, når det er en anden bank der skal overføres til...

Anmeld

18. juli 2012

mortilflere

4 hver dagge er det jegg kan se bondens kunder lider under ...

Anmeld

18. juli 2012

Michael healer

du burde kunne se dem imorgen tidlig.

hvis det var inde for samme bank så kan man se dem med det samme

men nå det er 2 forskellige så kan man forst se dem dagen efter hvis de er overført inden kl 17.

Det med tidspunkt er forskellig fra bank til bank, hvis jeg overføre inden kl 21, så kan de som regel ses i en anden bank dagen efter ved den bank jeg har

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.