SH-Baby skriver:
Hej piger 
Min kæreste og jeg skal giftes i september, og jeg har i dag bestilt tid til håropsætning ved frisøren.
Jeg så på hendes hjemmeside at hun også kan lægge makeup.
Her er jeg så meget i tvivl. For på den ene side kunne det være sjovt at prøve at få lagt "professionel" makeup, måske også noget der er lidt mere vildt end man plejer. Men jeg er også bare så bange for, at det bliver alt for vildt og markant, og slet ikke noget der passer til mig eller min stil. Så havde egentlig planlagt at lægge min makeup selv, men bare gøre mere ud af det end til hverdag.
Så her har jeg brug for jeres erfaringer. Har I prøvet at få makeup lagt ved frisøren? Var I glade for det, eller var det alt for meget?
Det kan jo heldigvis altid tages af igen, men det er jo lidt spild af tid og penge. 
Tillykke med forestående bryllup 
Jeg skal selv giftes i september, og jeg har bestilt tid til frisør + make up! Så har jeg fået mig en prøveopsætning jeg skal til her den 7/8, for jeg orker ikke lige stå på dagen og være ked af mit hår
Det var noget hun tilbød ved frisøren!
Derudover spurgte hun allerede ind til makeup da jeg ringede
Jeg går dagligt kun med mascara, så det SKAL være dæmpet til mig. Og det har frisøren da fuld forståelse for 
Så book en tid og en prøveopsætning, så kan I jo også tale om det inden!
Anmeld