Makeup lagt af frisør?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.490 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

SH-Baby

Profilbillede for SH-Baby

Hej piger

Min kæreste og jeg skal giftes i september, og jeg har i dag bestilt tid til håropsætning ved frisøren.  Jeg så på hendes hjemmeside at hun også kan lægge makeup.

Her er jeg så meget i tvivl. For på den ene side kunne det være sjovt at prøve at få lagt "professionel" makeup, måske også noget der er lidt mere vildt end man plejer. Men jeg er også bare så bange for, at det bliver alt for vildt og markant, og slet ikke noget der passer til mig eller min stil. Så havde egentlig planlagt at lægge min makeup selv, men bare gøre mere ud af det end til hverdag. 

Så her har jeg brug for jeres erfaringer. Har I prøvet at få makeup lagt ved frisøren? Var I glade for det, eller var det alt for meget?

Det kan jo heldigvis altid tages af igen, men det er jo lidt spild af tid og penge. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Miss BananaHammock

SH-Baby skriver:

Hej piger

Min kæreste og jeg skal giftes i september, og jeg har i dag bestilt tid til håropsætning ved frisøren.  Jeg så på hendes hjemmeside at hun også kan lægge makeup.

Her er jeg så meget i tvivl. For på den ene side kunne det være sjovt at prøve at få lagt "professionel" makeup, måske også noget der er lidt mere vildt end man plejer. Men jeg er også bare så bange for, at det bliver alt for vildt og markant, og slet ikke noget der passer til mig eller min stil. Så havde egentlig planlagt at lægge min makeup selv, men bare gøre mere ud af det end til hverdag. 

Så her har jeg brug for jeres erfaringer. Har I prøvet at få makeup lagt ved frisøren? Var I glade for det, eller var det alt for meget?

Det kan jo heldigvis altid tages af igen, men det er jo lidt spild af tid og penge. 

Yeps - ikke til mit bryllup (skal først giftes på lørdag ), men da jeg stod brude pige for et par år siden. Min frisør var min kusine der også er uddannet makeupartist. Det er klart mere end jeg selv ville ligge, men når det hele er færdig giver det en helhed der er meget bedre end hvad jeg selv kan. Hun kan får øjnene til at virke store og flotte og vipperne til at virke tykke og lange. Jeg kan knap nok få dækket de små urenheder når jeg selv gør det.

Jeg ville nok få lagt en prøve makeup ligesom man får lavet en prøve frisure. Man kan godt be' dem gøre det neutralt men flot.

Anmeld

18. juli 2012

Miss BananaHammock

Ps skal også ha' det gjort på lørdag. Så kan du se billederne i min bryllupstråd i næste uge

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Min søster er frisør og når jeg ska være rigtig fin er det altid hende der står for stylingen! 

Plejer at fortælle hende hva jeg gerne vil ha, også fikser hun det. 

Normalt har man jo også en samtale inden selv bryllupsdagen, hvor der bliver snakket frisure og makeup stil! Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

SH-Baby

Miss BananaHammock skriver:

Yeps - ikke til mit bryllup (skal først giftes på lørdag ), men da jeg stod brude pige for et par år siden. Min frisør var min kusine der også er uddannet makeupartist. Det er klart mere end jeg selv ville ligge, men når det hele er færdig giver det en helhed der er meget bedre end hvad jeg selv kan. Hun kan får øjnene til at virke store og flotte og vipperne til at virke tykke og lange. Jeg kan knap nok få dækket de små urenheder når jeg selv gør det.

Jeg ville nok få lagt en prøve makeup ligesom man får lavet en prøve frisure. Man kan godt be' dem gøre det neutralt men flot.

Uh, det lyder jo rigtig godt  Tror også helt sikkert de kan få mere power og wauw-effekt på, end man selv kan. Spørgsmålet er jo bare, om det bliver for meget. Men måske man bare skal kaste sig ud i det. Som du siger, kan man jo bede dem om at holde det nede på jorden. 

Kunne være rigtig dejligt, hvis du vil lægge billeder ind af din makeup efter jeres bryllup. Ville være en stor hjælp. 

Håber I får en dejlig dag. 

Anmeld

18. juli 2012

SH-Baby

StineW79 skriver:

Min søster er frisør og når jeg ska være rigtig fin er det altid hende der står for stylingen! 

Plejer at fortælle hende hva jeg gerne vil ha, også fikser hun det. 

Normalt har man jo også en samtale inden selv bryllupsdagen, hvor der bliver snakket frisure og makeup stil! Vh stine

Det lyder godt, måske jeg bare skulle kaste mig ud i det. 

Skal til frisøren ude på bøh-landet, så der bruger de ikke det der med prøveopsætninger osv. Hehe..  

Anmeld

18. juli 2012

HopinWishin

Jeg fik lagt make-up hos min frisør... og det var jeg super glad for!

Jeg synes dagen skulle være one of the kind, og anderledes end når jeg ser mig selv i spejlet til hverdag

Har vedhæftet billede hvor man kan se make-uppen...

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. juli 2012

Storgaard & Lillegaard

jeg har arbejdet som kosmetiker og der kom man til en prøve make up nogle dage eller uger inden brylluppet for at finde præcis den make up man ønsker.

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
SH-Baby skriver:

Det lyder godt, måske jeg bare skulle kaste mig ud i det. 

Skal til frisøren ude på bøh-landet, så der bruger de ikke det der med prøveopsætninger osv. Hehe..  

Ja syntes klart du ska kaste dig ud i det!! Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

SH-Baby

HopinWishin skriver:

Jeg fik lagt make-up hos min frisør... og det var jeg super glad for!

Jeg synes dagen skulle være one of the kind, og anderledes end når jeg ser mig selv i spejlet til hverdag

Har vedhæftet billede hvor man kan se make-uppen...

Mange tak fordi du ville dele dit billede. Makeuppen/du ser rigtig flot ud 

Uanset hvor umage jeg så gjorde mig, ville jeg aldrig få det resultat, og som du siger, lige den dag skal være noget helt specielt. Så tror jeg hopper ud i det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.