Balong kateter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. juli 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Hva hedder hun?? Ku være lidt sjovt hvis det var " min " jordmor! Vh stine

Hun hed Tove men der er vagtskifte nu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ditte-3 skriver:

Hun hed Tove men der er vagtskifte nu

Vores den første hed Joan. Hende som var med til fødslen hed Kirsten. De var begge bare vildt søde! 

Håber der er godt gang i din fødsel nu!! Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Vores den første hed Joan. Hende som var med til fødslen hed Kirsten. De var begge bare vildt søde! 

Håber der er godt gang i din fødsel nu!! Vh stine

Er lige kommet tilbage til føde gangen da jeg kl 8 var grædefærdi fordi der ik var noget der virkes på min krop så de mente jeg skulle sove lidt. Nu jeg tilbage og vi prøver drops 2 timer og vis der ik sker noget bliver det kejsersnit

Anmeld

19. juli 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

Er lige kommet tilbage til føde gangen da jeg kl 8 var grædefærdi fordi der ik var noget der virkes på min krop så de mente jeg skulle sove lidt. Nu jeg tilbage og vi prøver drops 2 timer og vis der ik sker noget bliver det kejsersnit

Ej øv at der ik sker noget!!

Fik aks første gang g vil bare lige sige at jeg var hurtiger frisk i dagende efter, end jeg har været det denne gang, hvor jeg fødte normalt!! 

Altså det er 2 helt forskellige måder det gør ondt på, men sku det ende med Ks, så bare sørg for at sige ja til alt det smertestillende du ka få, også tag den med ro, så vidt muligt!! 

Håber at du får en rigtig god oplevelse lige meget hva det bliver!!  Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

Jibbe

Ditte-3 skriver:

Den lille baby vil da bare ikke ud! Held og lykke med det hele. Håber snart din bebs er i dine arme!

Anmeld

19. juli 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Ej øv at der ik sker noget!!

Fik aks første gang g vil bare lige sige at jeg var hurtiger frisk i dagende efter, end jeg har været det denne gang, hvor jeg fødte normalt!! 

Altså det er 2 helt forskellige måder det gør ondt på, men sku det ende med Ks, så bare sørg for at sige ja til alt det smertestillende du ka få, også tag den med ro, så vidt muligt!! 

Håber at du får en rigtig god oplevelse lige meget hva det bliver!!  Vh stine

Er ved at nå det pungt hvor jeg håber på kejsersnityntes snart ik min krop kan klar at komme op og ned i ver hele tiden uden de gavner

Anmeld

19. juli 2012

Ditte-3

Jibbe skriver:

Den lille baby vil da bare ikke ud! Held og lykke med det hele. Håber snart din bebs er i dine arme!

Nej ha er lige så stædi som sin mor

Anmeld

19. juli 2012

StineW79

Ditte-3 skriver:

Er ved at nå det pungt hvor jeg håber på kejsersnityntes snart ik min krop kan klar at komme op og ned i ver hele tiden uden de gavner

Nej det er godt nok heller ik nemt, når de bare ik gir noget!! 

Håber det bedste for jer!! Vh stine

Anmeld

19. juli 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Nej det er godt nok heller ik nemt, når de bare ik gir noget!! 

Håber det bedste for jer!! Vh stine

Nu har de slukked for det har fået tid til kejsersnit i morgen

Anmeld

19. juli 2012

StineW79

Rigtig meget held og lykke med i morgen! Håber du ka få sovet i nat, så du er frisk til i morgen!! Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.