Balong kateter?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.864 visninger
29 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Ditte-3

Hej ja jeg sider stadi på sygehuset og der sker ik rigtig noget fik 4 piller i går og to i dag. Nu snakker de så om den balong det er at sette mine gränser på prøve men er jo nød til det. Men nogle der har afaring med det? Hvor længe går der bliver føslen lang osv ?????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

LR85

Det skulle tage et døgns tid, og være mere skånsomt end pillerne. 

Prøv du endlig det, så der snart sker lidt. 

Hvor langt henne er du efterhånden

Anmeld

18. juli 2012

Ditte-3

LR85 skriver:

Det skulle tage et døgns tid, og være mere skånsomt end pillerne. 

Prøv du endlig det, så der snart sker lidt. 

Hvor langt henne er du efterhånden

Jeg har tamin i morgen. Har lige fået 2 piller mere og så liger de balongen i aften og tager vandet i morgen tidlig

Anmeld

18. juli 2012

LR85

Det lyder da rigtig godt. Glæd dig og husk a få sovet og saml kræfter

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Jeg fik balong kateter da jeg sku sættes i gang for 14 dage siden. Det er ik så rart at få den lagt, men når først den er der, mærker man ik meget til den! 

Fik den lagt d 3/7 kl ca 15, og næste morgen kl 8 ku jordmor tage vandet og jeg var 3-4 cm åben! Fødte kl 20.55. Så må siges at det virkede og var slet ik så slemt som jeg havde frygtet!! Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Jeg fik balong kateter da jeg sku sættes i gang for 14 dage siden. Det er ik så rart at få den lagt, men når først den er der, mærker man ik meget til den! 

Fik den lagt d 3/7 kl ca 15, og næste morgen kl 8 ku jordmor tage vandet og jeg var 3-4 cm åben! Fødte kl 20.55. Så må siges at det virkede og var slet ik så slemt som jeg havde frygtet!! Vh stine

Gør det ondt at få den lagt tager det lang tid? Kan man se man har den oppe når den er der? Kan man sove med den aaaa alle de spørsmål der snart kun en time til det sker

Anmeld

18. juli 2012

babymus77

Det ska du nok klare;-)

Når først vandet går så går det stærkt;-) kram

Anmeld

18. juli 2012

Ditte-3

babymus77 skriver:

Det ska du nok klare;-)

Når først vandet går så går det stærkt;-) kram

Det håber jeg nu vi lagt her i 3 LANGE dage men er også navøs

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
Ditte-3 skriver:

Gør det ondt at få den lagt tager det lang tid? Kan man se man har den oppe når den er der? Kan man sove med den aaaa alle de spørsmål der snart kun en time til det sker

Det tager lidt længer tid end en gyn undersøgelse og føles på samme måde. Når de så fylder vand i ballonerne, ka man godt mærke at det " strammer" lidt derinde, men ellers er det ok! 

Altså der hænger en slange ud forneden, så de lige taper fast, så man ik kommer til at hive i den, men andre ka ik se den!! 

Jeg ku godt sove med den. Syntes man mærker den mest når man sidder lige ret op, på en stol osv. 

Det gode er jo så at når du kommer hjem igen, har du baby med dig vh stine

Anmeld

18. juli 2012

Ditte-3

StineW79 skriver:

Det tager lidt længer tid end en gyn undersøgelse og føles på samme måde. Når de så fylder vand i ballonerne, ka man godt mærke at det " strammer" lidt derinde, men ellers er det ok! 

Altså der hænger en slange ud forneden, så de lige taper fast, så man ik kommer til at hive i den, men andre ka ik se den!! 

Jeg ku godt sove med den. Syntes man mærker den mest når man sidder lige ret op, på en stol osv. 

Det gode er jo så at når du kommer hjem igen, har du baby med dig vh stine

De liger den ik s de tager vandet her i aften smiler

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.