40+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Blirnokaldrigfru

projekt-ønskebarn skriver:

Sprøgsmålet er om vi får krebsebørn eller løvebørn

Se stjernetegn info længere nede i tråden 

Har du læst babyhoroskoperne på min-mave?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

projekt-ønskebarn

Frk P. skriver:

Har du læst babyhoroskoperne på min-mave?

Nej det har jeg ikke, har du et link

Anmeld

18. juli 2012

Nattøs

Her er der termin kl 24 og tror desværre ikke hun har læst at det er i morgen :-) glæder mig virkelig til hun kommer ud, kan mærke det mere og mere i mit bækkenet. Også en stædig pige her

Anmeld

19. juli 2012

projekt-ønskebarn

Nattøs skriver:

Her er der termin kl 24 og tror desværre ikke hun har læst at det er i morgen :-) glæder mig virkelig til hun kommer ud, kan mærke det mere og mere i mit bækkenet. Også en stædig pige her

Hi hi de stædige bebser. Jeg har først termin mandag så er ikke helt utålmodig endnu men bliver det nok hvis ikke hun er kommet i weekenden som jeg går og har lidt på fornemmelsen  

Håber dit vand i kroppen er bedre ny hvor det ikke er så varmt Idag. 

Anmeld

19. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Nej det har jeg ikke, har du et link

Ja

Krebs:

http://www.min-mave.dk/horoskoper/krebsen/Krebse-barn.htm

Løve:

http://www.min-mave.dk/horoskoper/loeven/loeve-barn.htm

Anmeld

19. juli 2012

projekt-ønskebarn

Frk P. skriver:

Ja

Krebs:

http://www.min-mave.dk/horoskoper/krebsen/Krebse-barn.htm

Løve:

http://www.min-mave.dk/horoskoper/loeven/loeve-barn.htm

Tusind tak. Hvor er det sjovt at læse. Og hold op hvor er de bare forskellige de to børn. 

Jeg tror stadig på et krebsebarn men nu må vi se  

Anmeld

19. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Tusind tak. Hvor er det sjovt at læse. Og hold op hvor er de bare forskellige de to børn. 

Jeg tror stadig på et krebsebarn men nu må vi se  

Så skal din nuser til at have travlt for ifølge de der horoskoper skiller det ved 21-22 juli

Jeg ville godt nok gerne have et krebsebarn - så det kunne blive overstået havde en stærk fornemmelse af at det ville ske i nat, men så vågner jeg ved min hund hopper op af mig i sengen istedet en stor labrador! Efter flere minutters venden og drejen om hvad der var sket, blev jeg enig med mig selv om, at den vidst kun ramte min hånd.. men puha - jeg blev forskrækket! og det må være det jeg har haft fornemmelse af så??

Anmeld

19. juli 2012

projekt-ønskebarn

Jeg mener At den skiller på min termins dag på mandag. Ihvertfald ifølge dem jeg fandt men ja uanset hvad skal hun skynde sig. Jeg er optimistisk meeen måske er det bare ønske tænkning, hi hi. 

Jeg er også vågen mange gange og tænker: er det nu, men tror bare at det er mentalt forberedelse fordi det kan ske anytime nu. Man er ikke i tvivl når det går løs er jeg overbevist om. 

Det kan da godt være at der er ved at ske noget hos dig, mange beskriver jo at de mentalt kan mærke det. Godt at hundi ikke fik hoppet på din mave selvom baby ligger godt sikkert derinde i mavsen. 

Anmeld

19. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Jeg mener At den skiller på min termins dag på mandag. Ihvertfald ifølge dem jeg fandt men ja uanset hvad skal hun skynde sig. Jeg er optimistisk meeen måske er det bare ønske tænkning, hi hi. 

Jeg er også vågen mange gange og tænker: er det nu, men tror bare at det er mentalt forberedelse fordi det kan ske anytime nu. Man er ikke i tvivl når det går løs er jeg overbevist om. 

Det kan da godt være at der er ved at ske noget hos dig, mange beskriver jo at de mentalt kan mærke det. Godt at hundi ikke fik hoppet på din mave selvom baby ligger godt sikkert derinde i mavsen. 

Ja - det kunne virkelig være skønt at komme på den anden side nu! og har lige set at vejret bliver vaaaaarmt i næste uge - så vil gerne føde nu her kan ikke klare mere varme

ja, godt der ikke skete noet! det er 4 gang, den har gjort det her i graviditeten - så tror der skal en del til før der sker noget skidt.. heldigvis! og jeg som troede jeg havde opdraget min hund godt????

Men ting kan jo ske alligevel

Anmeld

19. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja det forstår je godt. Jeg glæder mig nu til lidt bedre vejr så vi kan være lidt ude i haven og tage lidt ud med eller uden bebs  

Ja den kan nok også mærke at der er noget forandring på vej. 

Vi har også hund, jeg er Megrt spændt på hvordan han tackler det nye familie medlem. Han er meget Meget godmodig og lalleglad men knap så velopdragen og klog, hi hi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.