babyone skriver:
En rigtig dreng vi venter os, han kom heller ikke til tiden.
Havde termin igår, men ingen tegn og han dukkede heller ikke op.
Var til jordemoder, hvor jeg blev tjekket som normalt, og fik lidt info vedr. igangsættelse. Er der ikke sket nået inden mandag, skal jeg ringe til fødegangen, hvor jeg skal have kørt en strimmel samt andre små tjek, og de vil derfra vurdere om jeg skal gå ydeligere 5 dage, eller sættes igang. Jeg håber nu fødslen går igang af sig selv, der er vel en grund til kroppen ¨venter¨tænker jeg.
Jeg er nu heller ikke utålmodig- en god kage tager den tid, en god kage skal tag. HA HA
Hi hi, det er ne,lig rigtigt og bebserne kommer når det selv vil. Jeg begynde rogså at frygte at jeg har en stædig og selvstændig dame inde i maven, som kommer når hun SELV vil og ikke før det passer hendes selv
Men det er hendes mor også, så det ville ikke være så mærkeligt. Jeg håber nu stadig på fredag, 3 dage før termin men nu må vi se. Har ingen optræk til noget andet end lidt mens agtige smerter om morgenen som går væk i løbet af formiddagen. Men jeg er heller ikke utålmodig endnu, meeen det bliver jeg nok mandag hvis der ikke er sket en fis.
Spændende med igangsættelse, jeg kan godt forstå at du håber på at det går naturens gang, det gør det fleste nok, men alligevel dejlig betryggende at de holder godt øje med en hele vejen 
Jeg skal først til jordmoder 4 dage over termin, det håber jeg ikke bliver nødvendigt 
Krydser for at der snart sker noget hos dig 
Anmeld