40+1

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.862 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

babyone

En rigtig dreng vi venter os, han kom heller ikke til tiden. Havde termin igår, men ingen tegn og han dukkede heller ikke op.

Var til jordemoder, hvor jeg blev tjekket som normalt, og fik lidt info vedr. igangsættelse. Er der ikke sket nået inden mandag, skal jeg ringe til fødegangen, hvor jeg skal have kørt en strimmel samt andre små tjek, og de vil derfra vurdere om jeg skal gå ydeligere 5 dage, eller sættes igang. Jeg håber nu fødslen går igang af sig selv, der er vel en grund til kroppen ¨venter¨tænker jeg.

Jeg er nu heller ikke utålmodig- en god kage tager den tid, en god kage skal tag. HA HA

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

projekt-ønskebarn

babyone skriver:

En rigtig dreng vi venter os, han kom heller ikke til tiden. Havde termin igår, men ingen tegn og han dukkede heller ikke op.

Var til jordemoder, hvor jeg blev tjekket som normalt, og fik lidt info vedr. igangsættelse. Er der ikke sket nået inden mandag, skal jeg ringe til fødegangen, hvor jeg skal have kørt en strimmel samt andre små tjek, og de vil derfra vurdere om jeg skal gå ydeligere 5 dage, eller sættes igang. Jeg håber nu fødslen går igang af sig selv, der er vel en grund til kroppen ¨venter¨tænker jeg.

Jeg er nu heller ikke utålmodig- en god kage tager den tid, en god kage skal tag. HA HA

Hi hi, det er ne,lig rigtigt og bebserne kommer når det selv vil. Jeg begynde rogså at frygte at jeg har en stædig og selvstændig dame inde i maven, som kommer når hun SELV vil og ikke før det passer hendes selv Men det er hendes mor også, så det ville ikke være så mærkeligt. Jeg håber nu stadig på fredag, 3 dage før termin men nu må vi se. Har ingen optræk til noget andet end lidt mens agtige smerter om morgenen som går væk i løbet af formiddagen. Men jeg er heller ikke utålmodig endnu, meeen det bliver jeg nok mandag hvis der ikke er sket en fis.

Spændende med igangsættelse, jeg kan godt forstå at du håber på at det går naturens gang, det gør det fleste nok, men alligevel dejlig betryggende at de holder godt øje med en hele vejen

Jeg skal først til jordmoder 4 dage over termin, det håber jeg ikke bliver nødvendigt

Krydser for at der snart sker noget hos dig 

Anmeld

18. juli 2012

babyone

Hi hi, det er ne,lig rigtigt og bebserne kommer når det selv vil. Jeg begynde rogså at frygte at jeg har en stædig og selvstændig dame inde i maven, som kommer når hun SELV vil og ikke før det passer hendes selv Men det er hendes mor også, så det ville ikke være så mærkeligt. Jeg håber nu stadig på fredag, 3 dage før termin men nu må vi se. Har ingen optræk til noget andet end lidt mens agtige smerter om morgenen som går væk i løbet af formiddagen. Men jeg er heller ikke utålmodig endnu, meeen det bliver jeg nok mandag hvis der ikke er sket en fis.

Spændende med igangsættelse, jeg kan godt forstå at du håber på at det går naturens gang, det gør det fleste nok, men alligevel dejlig betryggende at de holder godt øje med en hele vejen

Jeg skal først til jordmoder 4 dage over termin, det håber jeg ikke bliver nødvendigt

Krydser for at der snart sker noget hos dig 

Ja de kommer når de selv vil, og tror bestemt også det er det bedste. Nogle mener jo man kan gøre alle mulige ting for at få gang i veerne, om det passer ved jeg ikke, og gider heller ikke prøve

Min fornemmelse siger mig ogsåd. 20-22 juli, og det har jeg hele tiden haft på fornemmelsen faktisk. Blir spændende og se om det holder stik. Vi må krydse finger for at vi begge går igang der

Anmeld

18. juli 2012

Blirnokaldrigfru

Håber snart vi alle sammen føder Jeg er hvert fald meeeeegt utålmodig nu!!

39+5

Anmeld

18. juli 2012

babyone

Frk P. skriver:

39+5

En god kage, tager den tid, en god kage skal tag

Anmeld

18. juli 2012

projekt-ønskebarn

babyone skriver:

En god kage, tager den tid, en god kage skal tag

Anmeld

18. juli 2012

projekt-ønskebarn

babyone skriver:

Ja de kommer når de selv vil, og tror bestemt også det er det bedste. Nogle mener jo man kan gøre alle mulige ting for at få gang i veerne, om det passer ved jeg ikke, og gider heller ikke prøve

Min fornemmelse siger mig ogsåd. 20-22 juli, og det har jeg hele tiden haft på fornemmelsen faktisk. Blir spændende og se om det holder stik. Vi må krydse finger for at vi begge går igang der

Helt enig, jeg tror heller ikke en fis på alt det "man selv kan gøre". Vi må bare se hvad tiden bringer

Ja vi håber på d. 20-22 

Har i tænkte på at hvis det bliver før d. 23. så bliver bebs krebs og efter d. 23. bliver bebs løve i stjernetegn 

Anmeld

18. juli 2012

babyone

Helt enig, jeg tror heller ikke en fis på alt det "man selv kan gøre". Vi må bare se hvad tiden bringer

Ja vi håber på d. 20-22 

Har i tænkte på at hvis det bliver før d. 23. så bliver bebs krebs og efter d. 23. bliver bebs løve i stjernetegn 

Vi må sende lidt vestøv efter hinanen

Du siger nået, jeg har faktisk hele tiden bare regnet med en krebs, men der er jo selvfølgelig en tidspunkt hvor det skiller. Jeg skal da lige tjekke løvens tegn efter i sømmene også

Anmeld

18. juli 2012

projekt-ønskebarn

Ja det må vi

Stjernetegn info:

Krebsen - Cancer
22. juni til 23. juli

Tegnet Krebsen styres af Månen

Tegnet Krebsen styres af Månen. Fysisk forbindes det med bryst og mave. Det siges at have en feminin natur og er derfor mere responderende i sin energi. Det er et vandtegn og som sådan forbindes det med følelser og instinkter. 
Det er også et kardinalt tegn, og det betyder, at planeter i dette tegn udtrykker sig meget dynamisk - især når det drejer sig om sager med omsorg og beskyttelse. Tegnet forbindes med moderskab og familie. Der er stor sensitivitet på et indre plan, men en ret hemmelighedsfuld natur. Loyalitet og stærke bånd, sentimentalitet og en holden fast på fortiden er alt sammen karakteristisk for Krebsen. Planeter i dette tegn vil ofte afspejle en sårbar karakter og et oversensitivt væsen. Der er også tale om besiddertrang og en tendens til at kvæle andre i følelser. Alligevel giver Krebsen en stærk intuitiv natur og dybe følelser. Der er stærke bånd til hjemmet og opmærksomhed på miljøet. Planeter i Krebsen kommer klarest til udtryk i forbindelse med hjem og familie 

Løven - Leo
24. Juli - 23. August

Tegnet Løven styres af Solen 

Fysisk forbindes det med hjerte og ryg. Det siges at have en maskulin natur og er derfor mere udadvendt i sin energi. Som et ildtegn forbindes Løven med identitetsprincippet, og da det er også et fast tegn, vil planeter i tegnet have en stabiliserende effekt og bevare og skabe en individuel karakter. 
Tegnet forbindes med stærk kreativ udfoldelse og selvudfoldelse - planeter i Løven reagerer på dramatisk vis og har behov for at se sig selv afspejlet i deres omgivelser. Når planeter i dette tegn viser negative indflydelser, vil der ofte være tale om stolthed, narcissisme og selvhøjtidelighed. Positive indflydelser kan være varme og livsglæde og en legesyg og romantisk natur. Tegnet forbindes med børn, karisma og underholdning. Planeter i Løven handler med autoritet og magt og har en dragende indflydelse på andre. Der kan opnås større balance, hvis man opøver sin evne til at se objektivt på sig selv.

Anmeld

18. juli 2012

projekt-ønskebarn

Frk P. skriver:

39+5

Sprøgsmålet er om vi får krebsebørn eller løvebørn

Se stjernetegn info længere nede i tråden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.