Kasse kredir

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

Hvorfor har jeg så kun betalt 220 kr i rente en gang ? Jeg fik kreditten i nov? Så det vile sige at næste gang kan jeg risikere at sku af med flere tusind kr ? 

nu ved jeg ikke hvad din rente på din kassekredit er og hvor stor en del af din kassekredit du har brugt..

men du betaler KUN rente af den del du har belånt..

fx.
du har en kasse kredit på 25.000
Du har belånt 10.000
med en rente på 4.5%

dvs, du betaler pr kvartal for disse 10.000
450kr i rente pr kvartal (alt efter hvad der står i aftalen)
Nogen banker er nemlig gode til at "glemme" og fortælle at den rente man får er trukket pr kvartal og ikke pr ano.

og det er kun ved 10.000..
men kan udregne din rente og hvor meget dit lån vil ende på, hvis du gerne vil vide dette..
så kan du sende en PB med
lånets størrelse (bare hele 100,-)
og din rente
og så hvornår du forventer og påbegynde at afdrage
Så kan vi regne ud et forholdsvist præcist tal på hvor meget du vil skulle af med..

er heldigvis ved at uddanne mig til at skulle lave det her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Hvorfor har jeg så kun betalt 220 kr i rente en gang ? Jeg fik kreditten i nov? Så det vile sige at næste gang kan jeg risikere at sku af med flere tusind kr ? 

Øh ja det gør du faktisk ja... Normalt med renter på kassekreditter er at de skal betales hver måned... Om ikke andet så hvert kvartal som med lån... Hvis jeg var dig ville jeg se efter at få fat i banken og det kan kun gå for langsomt...

du skal tænke på at du betaler ca 11% (alt efter hvilken bank du har) i renter pr år... du skal ikke gå i den tro at du slipper med 220 om året, det ville være seriøst dumt at tro...

Anmeld

18. juli 2012

Pige2009

Dustmuz skriver:

på 2 år, og et lån på 25.000
kan du godt nå omkring 5000 alene i Renter (dvs, rente og rentes rente)

Ja, det tænker jeg også, når det er en kassekredit, for der er rentesatsen høj.

Anmeld

18. juli 2012

Pige2009

Anonym skriver:

Jeg har en kasse kredit, betalte sidst renter den 31 i 3 220 kr, kan jegforvente at få en kæmpe regning på renter snart ? Har bank nordik. Den er på - 25 kilo. Min familie ved det ikk så er ano

Hvis du går på netbank og kigger under vilkår på din konto, kan du se helt præcist, hvad rentesatsen er og hurtigt regne udgifterne til samme ud

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Aniteb skriver:

Øh ja det gør du faktisk ja... Normalt med renter på kassekreditter er at de skal betales hver måned... Om ikke andet så hvert kvartal som med lån... Hvis jeg var dig ville jeg se efter at få fat i banken og det kan kun gå for langsomt...

du skal tænke på at du betaler ca 11% (alt efter hvilken bank du har) i renter pr år... du skal ikke gå i den tro at du slipper med 220 om året, det ville være seriøst dumt at tro...

Nej om måneden eller hver 3

Anmeld

18. juli 2012

Plysbjørnen

Anonym skriver:

Altså jeg vil sige at jeg synes måske 220 om måneden er meget lavt...

Jeg ved de 2 sidste år jeg havde mit lån dvs. ca 25000 betalte jeg 4000 kr i renter om året...

Anmeld

18. juli 2012

th

Anonym skriver:

Hvis du har netbank kan du se det derinde.

er kassekreditteen trukket helt op?

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

Hvis du har netbank kan du se det derinde.

er kassekreditteen trukket helt op?

Nej ik helt op. Hvordan ser jeg med renter osv pÅ min netbank ? 

Anmeld

18. juli 2012

th

Anonym skriver:

Nej ik helt op. Hvordan ser jeg med renter osv pÅ min netbank ? 

hvis du går på netbank, kan du se under kontovilkår på kassekrediten, der vil du kunne se hvad du skylder i renter

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

th skriver:

hvis du går på netbank, kan du se under kontovilkår på kassekrediten, der vil du kunne se hvad du skylder i renter

Okay tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.