Kasse kredir

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.379 visninger
19 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Anonym trådstarter

Jeg har en kasse kredit, betalte sidst renter den 31 i 3 220 kr, kan jegforvente at få en kæmpe regning på renter snart ? Har bank nordik. Den er på - 25 kilo. Min familie ved det ikk så er ano

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Autostol.dk

Normalt er der rente tilskrivning 1. gang pr. kvt.

31/3 - 30/6 - 30/9 og 31/12

Så vil tro, at der er tilskrevet renter pr. 30/6

Alt efter din rente er det vel omkring 400-500 kr. i rente.

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Autostol.dk skriver:

Normalt er der rente tilskrivning 1. gang pr. kvt.

31/3 - 30/6 - 30/9 og 31/12

Så vil tro, at der er tilskrevet renter pr. 30/6

Alt efter din rente er det vel omkring 400-500 kr. i rente.

Så jeg skal regne mes ca 400-500 kr hver 3 måned ? Den 30 i 6 blev der ikk trukket

Anmeld

18. juli 2012

anynom

Anonym skriver:

Jeg har en kasse kredit, betalte sidst renter den 31 i 3 220 kr, kan jegforvente at få en kæmpe regning på renter snart ? Har bank nordik. Den er på - 25 kilo. Min familie ved det ikk så er ano

Kan ikke hjælpe dig med at regne renten ud, men har du overvejet at snakke med din bank om at gøre kassekreditten til et lån i stedet?
Jeg havde en kredit på 20000, den lagde vi om til et lån i stedet med faste afdrag (renten er noget lavere) og efter et par år var det ude af verden. Nu kører jeg så igen med en kassekredit, men den er kun på 2000 kr, det er jo et helt andet beløb.

Anmeld

18. juli 2012

Plysbjørnen

JulieWH skriver:

Kan ikke hjælpe dig med at regne renten ud, men har du overvejet at snakke med din bank om at gøre kassekreditten til et lån i stedet?
Jeg havde en kredit på 20000, den lagde vi om til et lån i stedet med faste afdrag (renten er noget lavere) og efter et par år var det ude af verden. Nu kører jeg så igen med en kassekredit, men den er kun på 2000 kr, det er jo et helt andet beløb.

Det synes jeg også lyder mere fornuftig end en kredit i den størrelse...

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

JulieWH skriver:

Jeg har pt ikk råd til at betale af pÅ et lån eller min kassekredit. Men når den tid kommer laver jeg det nok om. Men skulle bare være sikker på jeg ik bliver trukket 1000 eller mere lige pludselig. Min bank råd giver er på ferie så eg venter til han kommer tilbage

Anmeld

18. juli 2012

anynom

Aniteb skriver:

Det synes jeg også lyder mere fornuftig end en kredit i den størrelse...

Det bliver jo hurtigt dyrt i renter.

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

2 år med en kassekredit kan vel ikk være helt vildt dyrt i renter ? Om 2 år har jeg råd til at ligge det om til et lån

Anmeld

18. juli 2012

Dustmuz

Anonym skriver:

2 år med en kassekredit kan vel ikk være helt vildt dyrt i renter ? Om 2 år har jeg råd til at ligge det om til et lån

på 2 år, og et lån på 25.000
kan du godt nå omkring 5000 alene i Renter (dvs, rente og rentes rente)

Anmeld

18. juli 2012

Anonym trådstarter

Dustmuz skriver:

på 2 år, og et lån på 25.000
kan du godt nå omkring 5000 alene i Renter (dvs, rente og rentes rente)

Hvorfor har jeg så kun betalt 220 kr i rente en gang ? Jeg fik kreditten i nov? Så det vile sige at næste gang kan jeg risikere at sku af med flere tusind kr ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.