tour de france

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
Kay skriver:

ja det er ik noget jeg går op i... og cykling interessere mig ik synderligt...

men hver gang der bliver snakket om de der stigninger... der jo er bjerge... så snakker de kategori 1, og to og så videre il kategori 5... og så er der en masse stigninger der er uden for kategori...

er jeg den eneste der syntes det er noget rod?? enten har man kategorier eller også har man ik... 

hvorfor dælen laver de ikke bare flere kategorier så??

man kan jo heller ik få mere end 12 til en eksamen... der kan man ik være uden for kategori

Jeg elsker tour de france!!!!
Har fulgt med i mange år

Synes ikke som sådan det er noget rod med kategorierne..
Des højere stignings procenten er, des lavere er kategorien på bjerget og dem udenfor kategori, er åbenbart sværere og udregne procenter på måske.. Nok pga af luftlaget, højden på bjerget blandet med de vilde stignings procenter..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Kay

Chrisli skriver:

Jeg elsker tour de france!!!!
Har fulgt med i mange år

Synes ikke som sådan det er noget rod med kategorierne..
Des højere stignings procenten er, des lavere er kategorien på bjerget og dem udenfor kategori, er åbenbart sværere og udregne procenter på måske.. Nok pga af luftlaget, højden på bjerget blandet med de vilde stignings procenter..

så kategori 1 er højest??

Anmeld

18. juli 2012

Chri9000

Kay skriver:

så kategori 1 er højest??

Ja og så derud over de bjerge uden for kategori

Anmeld

18. juli 2012

Kay

Chrisli skriver:

Ja og så derud over de bjerge uden for kategori

se det gør jo det hele mere roedet... for 1 er jo mindste tal...

men det gør jo så også at det giver mening for man kan jo ik ha en kategori -1 så er alt der er støre end 1 jo nød til at være uden for kategori....

det vidner om man ik har tænkt sig om da man lavede kategorierne i sin tid

Anmeld

18. juli 2012

Frk.S

Ha ha, det har jeg aldrig tænkt over - men ok, jeg går heller ikke op i Tour de France.

Men det er lidt ligesom i skolen, når man fik afvide man havde fået et stort 9-tal / 9-tal med pil op. Hvad F**K skal jeg bruge det til? Det er jo stadig et 9-tal - giv mig da et lille 10-tal / 10-tal med pil ned i stedet for. 

Anmeld

18. juli 2012

Kay

Frk.S skriver:

Ha ha, det har jeg aldrig tænkt over - men ok, jeg går heller ikke op i Tour de France.

Men det er lidt ligesom i skolen, når man fik afvide man havde fået et stort 9-tal / 9-tal med pil op. Hvad F**K skal jeg bruge det til? Det er jo stadig et 9-tal - giv mig da et lille 10-tal / 10-tal med pil ned i stedet for. 

Anmeld

18. juli 2012

FrkZier

Kay skriver:

arhmen altså det holder jo stadig ik... for alle dem uden for kategori kan vel ik være lige slemme???

de er bare så slemme så de slet ikke kan kategoriseres

Anmeld

18. juli 2012

Chri9000

Kay skriver:

se det gør jo det hele mere roedet... for 1 er jo mindste tal...

men det gør jo så også at det giver mening for man kan jo ik ha en kategori -1 så er alt der er støre end 1 jo nød til at være uden for kategori....

det vidner om man ik har tænkt sig om da man lavede kategorierne i sin tid

Jaehh er lidt ulogisk.. Men giver alligevel mening. Haha

Anmeld

18. juli 2012

Clisolka

Kay skriver:

ja det er ik noget jeg går op i... og cykling interessere mig ik synderligt...

men hver gang der bliver snakket om de der stigninger... der jo er bjerge... så snakker de kategori 1, og to og så videre il kategori 5... og så er der en masse stigninger der er uden for kategori...

er jeg den eneste der syntes det er noget rod?? enten har man kategorier eller også har man ik... 

hvorfor dælen laver de ikke bare flere kategorier så??

man kan jo heller ik få mere end 12 til en eksamen... der kan man ik være uden for kategori

Haha ja du har da lagt mere mærke til mig - selvom det kører i baggrunden... Jeg har aldrig set det og hørt om kategorier - men så blev jeg da det klogere i dag 

Anmeld

18. juli 2012

Kay

Babymor2010 skriver:

Haha ja du har da lagt mere mærke til mig - selvom det kører i baggrunden... Jeg har aldrig set det og hørt om kategorier - men så blev jeg da det klogere i dag 

det er nu mest fordi jeg ser nyhedder og go'sommer danmark... der snakker de hele tiden om det... godt det snart er slut

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.