tour de france

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.072 visninger
21 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
18. juli 2012

Kay

ja det er ik noget jeg går op i... og cykling interessere mig ik synderligt...

men hver gang der bliver snakket om de der stigninger... der jo er bjerge... så snakker de kategori 1, og to og så videre il kategori 5... og så er der en masse stigninger der er uden for kategori...

er jeg den eneste der syntes det er noget rod?? enten har man kategorier eller også har man ik... 

hvorfor dælen laver de ikke bare flere kategorier så??

man kan jo heller ik få mere end 12 til en eksamen... der kan man ik være uden for kategori

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

FrkZier

Kay skriver:

men hver gang der bliver snakket om de der stigninger... der jo er bjerge... så snakker de kategori 1, og to og så videre il kategori 5... og så er der en masse stigninger der er uden for kategori...

er jeg den eneste der syntes det er noget rod?? enten har man kategorier eller også har man ik... 

man kan jo heller ik få mere end 12 til en eksamen... der kan man ik være uden for kategori

dem der er herre hårde er uden for kategori - sikkert fordi de er så sindsyge at man ikke ku sætte tal på? haha

Anmeld

18. juli 2012

Mutti2B

Kay skriver:

Er der én der keder sig .

Anmeld

18. juli 2012

nielsen80

Kay skriver:

Super spørgsmål, du har fuldstændig ret

Altså jeg kan jo ikke se tour de france, da jeg begynder at tude hver gang et udbrud med en dansker bliver hentet......tour de france er simpelthen for følelsesladen til mig, så kan desværre ikke svare på dit spørgsmål

Anmeld

18. juli 2012

Kay

FrkZier skriver:

dem der er herre hårde er uden for kategori - sikkert fordi de er så sindsyge at man ikke ku sætte tal på? haha

arhmen altså det holder jo stadig ik... for alle dem uden for kategori kan vel ik være lige slemme???

Anmeld

18. juli 2012

nielsen80

nielsen80 skriver:

Altså jeg kan jo ikke se tour de france, da jeg begynder at tude hver gang et udbrud med en dansker bliver hentet......tour de france er simpelthen for følelsesladen til mig, så kan desværre ikke svare på dit spørgsmål

Hov skulle have været en ..dumme telefon

Anmeld

18. juli 2012

Kay

Mutti2B skriver:

Er der én der keder sig .

naiii da...

kun lidt

men det er noget jeg har tænkt over længe....

Anmeld

18. juli 2012

Kay

nielsen80 skriver:

er det noget hormonelt??

jeg er nu også helst fri for at se det

Anmeld

18. juli 2012

nielsen80

Kay skriver:

er det noget hormonelt??

jeg er nu også helst fri for at se det

Det er vist meget hormonelt går normalt ikke op i cykling, det gør hele min svigerfamilie tilgengæld med liv og sjæl...de synes det er ganske morsomt, at jeg ligefrem tuder, når det ikke går som jeg ønsker

Generelt er jeg vist bare kendt som sprinkleren nu

Anmeld

18. juli 2012

Kay

nielsen80 skriver:

Det er vist meget hormonelt går normalt ikke op i cykling, det gør hele min svigerfamilie tilgengæld med liv og sjæl...de synes det er ganske morsomt, at jeg ligefrem tuder, når det ikke går som jeg ønsker

Generelt er jeg vist bare kendt som sprinkleren nu

hihi... jeg har nogle dage hvor jeg bare tudder hele dagen over ingen ting... der ud over tudder jeg når jeg bliver vred eller virkelig irriteret... og det er pisse irriterende for det er svært at virke vred når man står og stor tudder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.