Det kommer, det kommer.
Vores den store (som bliver 3 år i næste måned) stod op før en vis herre fik sko på indtil han blev næsten 2. Alt efter kl 4 var lukssus, jeg har ofte siddet i mørke mellem 4 og 5 om morgenen og tudet snot over at han ikke fik den søvn han havde brug for, og at jeg var træt og frustreret. ALLE dem jeg kender med børn, har børnene sovet fra dag 1 af! Jeg er den eneste der har haft et kolik barn og en natteravn!
Da han blev omkring 2 år, eller lige før, der begyndte han at sove godt. Han sov gerne 2 timer til middag, og fra kl 19.30 - 6. Han står nu op lige efter kl 6 om morgenen. Men han sover i vores seng, og jeg ved at det gør at han sover bedre, ellers vågner han om natten!
Vores mindste, som er 15 mdr, sover gerne fra 19.30 - 6.30, men hun har ca en nat om ugen hvor hun har nattesjov. Dvs hun er vågen onkring 2 timer, og det er altid omkring midnat. Det er hæsligt, men jeg håber (og dybest set ved) at det kun er en fase!
Min mand og ungernes far sejler, så jeg er ret alene med dem og mit søvnunderskud!
Anmeld