Klokken tre i nat vågnede Rose. Selvom hun først sov kl 21. Klokken er nu lidt i fem, og hun sover ikke. Ligger bare og pludrer. Prøvede at vugge hende i søvn, så skraldgrinede hun bare af mig.
Fælder lige et par tusinde tårer og forbander mødre med sovebørn LANGT væk! (Sorry). Synes lige der var en meget kort periode hvor det gik godt. Jeg forstår ikke hvor fanden ind i helvede det lige er jeg fejler som mor! Ja, det her indlæg er farvet af jeg er dødtræt, men hvad skal man gøre?
Hun har fået flaske, hun har fået ren ble. Har gjort alt. Og manden sover, som jeg synes han skal, for han skal Så arbejde, det skal jeg ikke. Men tror i så ikke han siger "hun kan mærke du er frustreret". Ja det tror da fanden når barnet vågner kl 3 og ikke vil sove, og desuden har sovet uroligt og dermed holdt mig vågen den øvrige nat.
Jeg er TRÆT, jeg er GAL, jeg er pisse frustreret. Og træt af folk der skal sparke end imens man ligger ned. Når man fortæller om problemerne, og folk så svarer "ih hvor træls. Ja, herhjemme sover vores guldklump sekundet han puttes, og han sover hele natten. Skønt" - jamen tak for din dejlige hjælp!
Fuck det. Hilsen en sur, træt og gal mor.
(Som trods alt elsker hendes barn over alt andet. Det er ikke hende jeg er sur på, hun kan jo ikke gøre for det. Jeg er sur på situationen.)
Tror hun endelig sover nu. Godnat
Anmeld