klokken var lidt i fem..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.110 visninger
21 svar
0 synes godt om
18. juli 2012

Frøken J.

Klokken tre i nat vågnede Rose. Selvom hun først sov kl 21. Klokken er nu lidt i fem, og hun sover ikke. Ligger bare og pludrer. Prøvede at vugge hende i søvn, så skraldgrinede hun bare af mig.

Fælder lige et par tusinde tårer og forbander mødre med sovebørn LANGT væk! (Sorry). Synes lige der var en meget kort periode hvor det gik godt. Jeg forstår ikke hvor fanden ind i helvede det lige er jeg fejler som mor! Ja, det her indlæg er farvet af jeg er dødtræt, men hvad skal man gøre?

Hun har fået flaske, hun har fået ren ble. Har gjort alt. Og manden sover, som jeg synes han skal, for han skal Så arbejde, det skal jeg ikke. Men tror i så ikke han siger "hun kan mærke du er frustreret". Ja det tror da fanden når barnet vågner kl 3 og ikke vil sove, og desuden har sovet uroligt og dermed holdt mig vågen den øvrige nat.

Jeg er TRÆT, jeg er GAL, jeg er pisse frustreret. Og træt af folk der skal sparke end imens man ligger ned. Når man fortæller om problemerne, og folk så svarer "ih hvor træls. Ja, herhjemme sover vores guldklump sekundet han puttes, og han sover hele natten. Skønt" - jamen tak for din dejlige hjælp!
Fuck det. Hilsen en sur, træt og gal mor.

(Som trods alt elsker hendes barn over alt andet. Det er ikke hende jeg er sur på, hun kan jo ikke gøre for det. Jeg er sur på situationen.)

Tror hun endelig sover nu. Godnat

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Frøken J.

Ps. Ovenstående indlæg er skrevet i affekt

Anmeld

18. juli 2012

Jibbe

Åh det er bare så mega hårdt! Og jeg har ingen tips til dig. Jeg bliver selv lige så frusteret som du gør! Og det eneste der hjælper lidt er at græde frustrationen ud - og så lade barnet sove hos jer hvis det hjælper.
Herhjemme vågnede Frej kl 03 og tror måske han er ved at overgive sig nu. Der er ihvertfald stille... jeg er heldigvis ikke nået til. Frustrationsstadiet i nat...

Anmeld

18. juli 2012

LR85

Kram fra en der har ammet for anden gang, og det nu er så lyst a lille Mikkel absolut ikke vil sove mere. 

Så luk dog de øjne! 

Og ja, der er intet mere frustrerende end andre der fortæller om hvor godt deres babyer sover igennem. 

Håber du sover nu og får dig et par gode timers søvn i træk. 

Og igen en krammer til en som virkelig forstår dig og din frustration. 

Anmeld

18. juli 2012

Koen.

Frøken J. skriver:

Klokken tre i nat vågnede Rose. Selvom hun først sov kl 21. Klokken er nu lidt i fem, og hun sover ikke. Ligger bare og pludrer. Prøvede at vugge hende i søvn, så skraldgrinede hun bare af mig.

Fælder lige et par tusinde tårer og forbander mødre med sovebørn LANGT væk! (Sorry). Synes lige der var en meget kort periode hvor det gik godt. Jeg forstår ikke hvor fanden ind i helvede det lige er jeg fejler som mor! Ja, det her indlæg er farvet af jeg er dødtræt, men hvad skal man gøre?

Hun har fået flaske, hun har fået ren ble. Har gjort alt. Og manden sover, som jeg synes han skal, for han skal Så arbejde, det skal jeg ikke. Men tror i så ikke han siger "hun kan mærke du er frustreret". Ja det tror da fanden når barnet vågner kl 3 og ikke vil sove, og desuden har sovet uroligt og dermed holdt mig vågen den øvrige nat.

Jeg er TRÆT, jeg er GAL, jeg er pisse frustreret. Og træt af folk der skal sparke end imens man ligger ned. Når man fortæller om problemerne, og folk så svarer "ih hvor træls. Ja, herhjemme sover vores guldklump sekundet han puttes, og han sover hele natten. Skønt" - jamen tak for din dejlige hjælp!

(Som trods alt elsker hendes barn over alt andet. Det er ikke hende jeg er sur på, hun kan jo ikke gøre for det. Jeg er sur på situationen.)

Åh janne hun lyder desværre bare så meget som lærke, både være måde og behov og ja er hun det er der ikke meget at gøre(håber for guds skyld jeg tager fejl)!!

Lærke har desværre aldrig haft brug for særlig meget søvn og fik hun meget søvn om dagen blev det klart en lorte nat, ved ikke hvor meget rose sover om dagen?

Det er pisse lorte møg hårdt, men du klare den!!!

Stort jeg ved hvordan du har det, jeg er helt mærkelig ved at have fået lillebror der bare sover igennem de fleste nætter, tror stadig ikke på mit held!!

.

Anmeld

18. juli 2012

Leonora

Godmorgen

Vil bare lige melde mig under fanen for børn der står op før fanden får sko på

Her er Vigga vågen kl 5.15.... Som havde hun et tidsinstillet ur indbygget

Det er til at blive skør af.
Nå men prøver at se det fra en positiv side - man får da noget ud af dagen

Rigtig go dag
Knus Louise og MEGET friske Vigga

Ps kender udemærket til den voldsomme træthed. Min store pige har altid sovet SÅ flot om natten men Vigga er et helt andet barn. Vi har haft MANGE søvnløse nætter og har dem stadig indimellem. Så det er ikke dig der gør noget forkert. Nogle børn sover bare dårligt og jeg har en af hver. 

Det er en fase vi må overleve for jeg ved at det blir bedre.

Haleluja for soter render under øjne og lunter der korte som bar fanden 

Anmeld

18. juli 2012

Frk.S

Jeg ved godt du skrev indlægget da du var fuld af frustration og virkelig træt. Men jeg vil altså lige sparke dig lidt og sige, at du da selvfølgelig IKKE fejler som mor. 

Jeg tager hatten så meget af for dig og det du prøver at gøre for at få det til at fungere. Og håber inderligt for dig at hun bare havde en dum nat og at det bliver godt igen i nat eller MEGET snart. 

Og så håber jeg, at du g Rose sover lige nu - og et godt stykke tid frem.

Anmeld

18. juli 2012

Sara.

Melder mig også ind her!

Lærke er 4½ og vågnede kl.5 idag.... hun sover aldrig længe... og selvom hun kommer senere i seng så vågner hun stadig tidligt.......

Lillebror Nor er dog bedre til at sove.

Med det vil jeg bar sige at du ikke har fejlet som mor, børn er bare forskellige!! Du har en dejlig lille pige, som du også selv nævner.

Nogen børn har bare et bedre sovehjerte end andre børn.. ligesom voksne...

Men kan godt forstå at det er træls!! håber du kan sove lidt idag.

Mange kram

Anmeld

18. juli 2012

TrineMine86

Frøken J. skriver:

åhh Janne, jeg føler oprigtig med dig/jer

kan virkelig, som i VIRKELIG godt forstå at du er frustreret, gal og grædefærdig og det er sku HELT OKAI at have det sådan, for det er sku TORTUR ikke at få lidt nattesøvn..

Vi har jo ofte de samme problemer med Magnus, dog var det først kl kvart i 4 han vågnede og vi kunne intet stille op, han ville IKKE sove mere.. jeg synes også det er pisse hårdt, han vågner til daglig mellem 5-5.30 og det synes jeg er acceptabel, men når kl er 4, så føler jeg der virkelig som tortur  og han sover heller ikke længere hvis han bliver puttet senere, han står altid tidlig op.

har ingen gode råd, vil blot lige give en

Anmeld

18. juli 2012

Laulund87

Og hold så op med at sige at du fejler for det gør du IKKE! I visse situationer kan man hverken gøre til eller fra og det er især når de vågner tidligt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.