Hjælp til sut??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2012

Team Putte

StineW79 skriver:

Andre med gode råd?? Vh stine

Ida blev 3 uger i mandags og hun tog først rigtig sutten i den weekend vi lige har haft.. Vi har købt en af de gammeldags helt runde og store sutter og det er den eneste hun vil tage Men ja der kom oz brækrefleks til hun ligesom fik styr på den store sut i den lille mund

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

UngMor17

StineW79 skriver:

Står med et lille problem... 

Nu bliver Alberte 14 dage i morgen og hun nægter at tage en sut, vi ar prøvet et par forskellige, men ingen virker! 

Hun er en lille sutte Trol og de sidste 2 dage, har hun godt nok hængt en del i mine bryster. Så er der nogen som lige har en sikker måde at lære hende at bruge en sut, siger jeg Ja tak!!  Vh stine

Følger lige med her. Jeg har fuldstændig samme problem med min lille Viola. Hun er 10 uger nu, og vil stadig ikke bruge sut. Jeg har købt en MAM sut, som hun engang imellem tager imod, men hun suytter ikke længere end 2-5 minutter af gangen desværre.

Anmeld

18. juli 2012

Janni.

Giv hende tid. Tror sutten er lidt for stor endnu siden bræk refleksen bliver aktiveret.
Tror nu nok det skal komme.

Går det ellers godt med hende?

Anmeld

18. juli 2012

Tumling<3

Vi har haft det samme problem med vores datter på 5½ uger. Hendes brækreflekser blev aktiveret næsten hver gang, også med forskellige sutter.

I starten var det også altid pga. sult, at hun ville sutte, men nu er hun begyndt at ville hyggesutte mere. Vi har heldigvis fundet frem til Pigeon, der ikke giver hende brækfornemmelser, da den umiddelbart er lidt kortere. Her er et link:

http://www.pigeon.dk/product.php?kode=13676

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79
UngMor17 skriver:

Følger lige med her. Jeg har fuldstændig samme problem med min lille Viola. Hun er 10 uger nu, og vil stadig ikke bruge sut. Jeg har købt en MAM sut, som hun engang imellem tager imod, men hun suytter ikke længere end 2-5 minutter af gangen desværre.

Ih altså mærkelige unger vi har . Tænker at det jo selvføljelig ik er nogen katastrofe hvis ik hun får det lært, men mere at det ville være rart for Far at ku trøste med den! Vi må se hva der sker! Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Janni. skriver:

Giv hende tid. Tror sutten er lidt for stor endnu siden bræk refleksen bliver aktiveret.
Tror nu nok det skal komme.

Går det ellers godt med hende?

Ja det er også derfor vi har prøvet et par forskellige, men har desvære ik ku finde de helt, helt små sutter. 

Må sige at det går rigtig godt. Hun er en lille nem baby og thea er stadig rigtig stolt over hende, så det er båre dejlig  Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Lillian88 skriver:

Vi har haft det samme problem med vores datter på 5½ uger. Hendes brækreflekser blev aktiveret næsten hver gang, også med forskellige sutter.

I starten var det også altid pga. sult, at hun ville sutte, men nu er hun begyndt at ville hyggesutte mere. Vi har heldigvis fundet frem til Pigeon, der ikke giver hende brækfornemmelser, da den umiddelbart er lidt kortere. Her er et link:

http://www.pigeon.dk/product.php?kode=13676

Ih den må jeg se om jeg ka finde i morgen!! Tak for link!! Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Team Putte skriver:

Ida blev 3 uger i mandags og hun tog først rigtig sutten i den weekend vi lige har haft.. Vi har købt en af de gammeldags helt runde og store sutter og det er den eneste hun vil tage Men ja der kom oz brækrefleks til hun ligesom fik styr på den store sut i den lille mund

Det er også den gammeldags slags vi er startet ud med, fordi det var den vi brugte til thea. Men det eneste der sker ved det er at hun bliver dybt ulykkelig. Har prøvet en anden også, med samme resultat! Må se om hun får det lært engang! Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

th

StineW79 skriver:

Ih den må jeg se om jeg ka finde i morgen!! Tak for link!! Vh stine

vores dreng er først lige begyndt at tage sut, fordi han fandt den i en lege kasse ellers har han aldrig ville bruge sutten. han er 13 md.

min kæreste, og andre har kunne trøste ham ved at nusse ham på kinden eller ryggen, så er faktisk glad for han ikke bruger den...

men han hang også tit i mine bryster i starten....

Anmeld

18. juli 2012

Mor til Ella

StineW79 skriver:

Andre med gode råd?? Vh stine

Den ENESTE sut Ella ville tage var de billigste små fra brugsen, de korte runde

Jeg var desperat, så prøvede virkelig alle, nu bruger hun så MAM.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.