Hjælp til sut??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.353 visninger
25 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Står med et lille problem... 

Nu bliver Alberte 14 dage i morgen og hun nægter at tage en sut, vi ar prøvet et par forskellige, men ingen virker! 

Hun er en lille sutte Trol og de sidste 2 dage, har hun godt nok hængt en del i mine bryster. Så er der nogen som lige har en sikker måde at lære hende at bruge en sut, siger jeg Ja tak!!  Vh stine

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

maria_wlt

Prøve at køb sutter med forskellige former.. Hvis det ikke virker så er hun bare ikke en sutte pige

Min søn er en rigtig sutter mens min datter er en IKKE SUTTER (han flaske barn og hun bryst)

Anmeld

17. juli 2012

Missq4

grunden til hun hænger meget i brysterne kan være fordi hun har behov for at sætte mælkeprotionen op og ved at give hende en sut kan du resiker at hun ikke sutter ordenligt ved dig

Anmeld

17. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Min søn er 5 mdr, og han vil heller ikke tage en sut.
Heldigvis klarer han sig udem, men i starten brugte han også mig og brystet til "trøst". Det gør han dog ikke mere.

Min datter var flaskebarn og var/er meget glad for sin sut.

Anmeld

17. juli 2012

StineW79

maria_wlt skriver:

Prøve at køb sutter med forskellige former.. Hvis det ikke virker så er hun bare ikke en sutte pige

Min søn er en rigtig sutter mens min datter er en IKKE SUTTER (han flaske barn og hun bryst)

Thea var også rigtig glad for sin sut fra starten af, og det er altså noget nemmer for far at trøste når der er en hjælper! 

Alberte er bare en helt anden type, tror jeg

Vi har prøvet et par forskellige, men det ser nærmest ud til at hun får bræk fornærmelse når hun får sutten i munden. Vh stine

Anmeld

17. juli 2012

StineW79

Missq4 skriver:

grunden til hun hænger meget i brysterne kan være fordi hun har behov for at sætte mælkeprotionen op og ved at give hende en sut kan du resiker at hun ikke sutter ordenligt ved dig

Ind til vidre ser det ud til at der er rigeligt med mælk, har enda pumpet 40 ml ud her tidliger. For tænkte nemlig også om det ku være sådan noget!  

Hun er vist bare en helt anden type end thea var!  Vh stine

Anmeld

17. juli 2012

-Sigrid-

StineW79 skriver:

Står med et lille problem... 

Nu bliver Alberte 14 dage i morgen og hun nægter at tage en sut, vi ar prøvet et par forskellige, men ingen virker! 

Hun er en lille sutte Trol og de sidste 2 dage, har hun godt nok hængt en del i mine bryster. Så er der nogen som lige har en sikker måde at lære hende at bruge en sut, siger jeg Ja tak!!  Vh stine

Min datter er 6 måneder gammel, og det er kun den sidste måned hun har taget sutten - der har hun så til gengæld taget ALLE dem som jeg havde købt (6 forskellige slags).

Jeg har prøvet med vand, sukkervand og mælk, der var ikke noget som hjalp og en dag var hun bare pludselig klar? Lad være med at give op! Prøv evt at give hende sutten lige efter hun har spist

Anmeld

17. juli 2012

StineW79

PT skriver:

Min søn er 5 mdr, og han vil heller ikke tage en sut.
Heldigvis klarer han sig udem, men i starten brugte han også mig og brystet til "trøst". Det gør han dog ikke mere.

Min datter var flaskebarn og var/er meget glad for sin sut.

Syntes endelig ik at det har været så slemt, men i dag har det været helt tosset! 

Hun virker nærmest til at få lidt bræk fornærmelse når hun får sutten.

Thea elskede også sin sut! Vh stine

Anmeld

17. juli 2012

StineW79

-Sigrid- skriver:

Min datter er 6 måneder gammel, og det er kun den sidste måned hun har taget sutten - der har hun så til gengæld taget ALLE dem som jeg havde købt (6 forskellige slags).

Jeg har prøvet med vand, sukkervand og mælk, der var ikke noget som hjalp og en dag var hun bare pludselig klar? Lad være med at give op! Prøv evt at give hende sutten lige efter hun har spist

Har prøvet at putte min mælk på og at gi hende den efter hun har spist, men lige lidt hjælper det! Vi må se om hun engang lære det! Vh stine

Anmeld

18. juli 2012

StineW79

Andre med gode råd?? Vh stine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.