Wow er i chok :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

OktoberMor

Sally-Slingshot skriver:

Hejsa Held og lykke med projekt vægttab!

Jeg ville bare lige melde mig enig, det er meget!! dyrt at spise blandet salat hver dag.. Ofte går der noget til spilde når man kun er to. Og det er der bare ikke råd til herhjemme.
Så vi spiser rigtig meget frysegrønt og grøntsager som broccoli, der sagtens kan serveres alene. Der er ikke så meget spild og det er ikke så dyrt.
Specielt bønner er vi glade for, er er til mange dage i sådan en pose og resten kommer jo bare på frys igen.
Sundt og billigt

"Syntes godt om".... Frysegrønsager er også utrolig billige og holder længe.. Plus det er sundt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Dustmuz

OktoberMor skriver:

500g pasta til 2 personer er da også vildt? - Vi spiser maks 2 Dl. pasta hver, masser af grønsager og en sund sovs.. :-) Det lyder godt at din mand er med på den, der findes intet bedre end støtte omkring sit vægttab.. Så bare klø på..  Held og lykke herfra..

ehm.. så vil du ikke se hvad jeg konsumere hehe..
jeg laver gerne 5-700g pasta til kæresten og jeg, og vi (Dvs mig) spiser næsten altid op

Anmeld

17. juli 2012

OktoberMor

Dustmuz skriver:

ehm.. så vil du ikke se hvad jeg konsumere hehe..
jeg laver gerne 5-700g pasta til kæresten og jeg, og vi (Dvs mig) spiser næsten altid op

Hold da op..  Men hva, hvis det er fuldkornspasta, så gør det jo ikke så meget.. hehe, men nogen kan jo spise mere end andre..

Anmeld

17. juli 2012

Dustmuz

OktoberMor skriver:

Hold da op..  Men hva, hvis det er fuldkornspasta, så gør det jo ikke så meget.. hehe, men nogen kan jo spise mere end andre..

hehe ja..
jeg spiser desværre ekstremt meget, men min vægt er da rimelig stabil..
sidst jeg var på vægten havde jeg taget hele 150gram på over en 4 måneders periode.. på trods af at jeg spiser så godt

Anmeld

17. juli 2012

OktoberMor

Dustmuz skriver:

hehe ja..
jeg spiser desværre ekstremt meget, men min vægt er da rimelig stabil..
sidst jeg var på vægten havde jeg taget hele 150gram på over en 4 måneders periode.. på trods af at jeg spiser så godt

Det tager jeg så hatten af for.. Gid vi alle var så gode til ikke at tage på så hurtigt..  Du er en heldig kartoffel..

Anmeld

17. juli 2012

Dustmuz

OktoberMor skriver:

Det tager jeg så hatten af for.. Gid vi alle var så gode til ikke at tage på så hurtigt..  Du er en heldig kartoffel..

heldig og heldig.. tja
jeg kan holde vægten uden og motionere og spise en del..

desværre ville jeg gerne motionere, men kan ikke holde til det ret meget i mine ankler (har en ankelskade fra da jeg gik på efterskole)

Anmeld

17. juli 2012

ønskebørn74

Chel1992 skriver:

Vi er nu gået fuld ud igang med projekt få mig i form, kæresten går nu også aktivt ind for det hvilket betød at vi i dag har købt 4 pakker fuld korns pasta og andre sunde ting, men vi brugte en pakke og før i tiden  var en pakke 700 g til to personer som vi spiste, og nu sad vi og havde brugt en pose med kun 500 g og vi kunne ikke engang spise 150 g hver o_o det var meeeget pasta der gik tabt men er så chokkeret over at vi ikke kunne spise mere end det og stadig begge var mætte!

Ud over det har kæresten nu inviliget i at ville tage med mig til træning i aften (en dags gratis træning) og så næste uge vil vi bruge deres andet tilbud og han kan få 7 dages træning så længe han følges med mig Og derefter melder vi ham ind ! Glæder mig til omsider at få en trænings makker ^^

Jeg er så glad!

skyl pastaen i vand og put den i en bøtte, så kan du lave pasta salat imorgen.. sig til hvis du vil have en lækker fedfattig opskrift med masser af smag..

Anmeld

17. juli 2012

OktoberMor

Dustmuz skriver:

heldig og heldig.. tja
jeg kan holde vægten uden og motionere og spise en del..

desværre ville jeg gerne motionere, men kan ikke holde til det ret meget i mine ankler (har en ankelskade fra da jeg gik på efterskole)

Øv, det lyder bestemt ikke rart.. 

Anmeld

17. juli 2012

Dustmuz

OktoberMor skriver:

Øv, det lyder bestemt ikke rart.. 

jeg overlever da hehe

er i hvert fald igang med uddannelse nu

Anmeld

17. juli 2012

Savannah

OktoberMor skriver:

"Syntes godt om".... Frysegrønsager er også utrolig billige og holder længe.. Plus det er sundt. 

Det er nemlig både sundt og billigt, det er en god måde at gøre det på når pengene ikke fylder på kontoen.
Nok også sundere, der er ikke ret meget go i sådan en iceberg.. Så er broccoli sundere og billigere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.