Hvad har I af internet og tv-udbyder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Rikkeas

FrkT skriver:

Hvad har I af internet og tv-udbyder? Og hvad giver I for det?

Ja nu skal vi jo snart flytte, og pga. en noget lavere husleje det nye sted, så har manden lovet at vi kan få tv-kanaler (vi har kun haft de gratis indtil nu).

Vi har pt. internet fra Telenor, men har hele tiden ville skifte til TDC når vi flyttede. Men nu kan jeg se at vi kan få fibernet fra EnergiMidt  med tv også (Waoo) på den nye adresse, det koster bare 750 i tilslutningsgebyr.

Så nu bliver jeg jo lidt i tvivl om hvad der er bedst... er der nogle af jer der har tv fra Waoo evt.? Hvad er jeres meninger omkring det, for og imod?

Er også i tvivl om jeg overhovedet kan få den kanalsammensætning jeg gerne vil hos Waoo - kan man kombinere viasat-pakken fra Waoo med den almindelige tv-pakke?

Og er der nogle der har HomeTrio fra TDC og vil anbefale eller ikke anbefale det?

De vigtigste kanaler er selvfølgelig de almindelig gratis kanaler plus TV2, og derudover vil jeg gerne BÅDE have TV3, TV3+ og Kanal 4 og 5, kan det kombineres hos Waoo?

Ja, del meget gerne jeres erfaringer med begge udbydere, så vi kan få bestemt os for noget 

Altså jeg har Yousee fuldpakken til 1300 kr pr. 3 mdr. Og af internet har jeg før haft telia. 10 m/bit til 208 kr, men har lige bestilt det der mobile bredbånd fra telenor til 99 kr i mdr. Awesome

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Rikkeas

Rikkeas skriver:

Altså jeg har Yousee fuldpakken til 1300 kr pr. 3 mdr. Og af internet har jeg før haft telia. 10 m/bit til 208 kr, men har lige bestilt det der mobile bredbånd fra telenor til 99 kr i mdr. Awesome

og telenor har 16 m/bit :p

Anmeld

17. juli 2012

samantha1986

FrkT skriver:

Ja det må du da hellere, hvis du betaler samme pris for mindre...

Ja de skal da ikke snyde mig

Anmeld

17. juli 2012

Plysbjørnen

FrkT skriver:

LOL, hvorfor søren har I 30 af dem?

Har I så både kanal 4 og kanal 5 og også TV3-kanalerne? Eller ved du om man kan få det?

Kanal 4 og Kanal 5 er standard i Waoo... Vi har så valgt at betale ekstra for at få Viasat ved siden af så vi har også tv3-kanalerne...

Grunden til at vi har så mange er at der jo findes både Syd, Lorry, Fyn (og hvad de nu ellers alle sammen hedder), og dem skal man jo have en af alle sammen, ikke sådan at man kan nøjes med Syd når man nu bor i sønderjylland... Og så skal man jo lige have dem alle sammen som HD også, for det er jo ikke godt nok med almindelig tv...

Og så har de jo også alle sammen hver sin separate kanal, som man jo også lige skal have alle sammen også... Så ens formig tv jo det tør siges... Men så er det dejligt at vi har 70 andre kanaler at vælge imellem... Selv om den mest af alt står på Disney-junior og Nick Junior som børnene elsker...

Anmeld

17. juli 2012

FrkT

Aniteb skriver:

Kanal 4 og Kanal 5 er standard i Waoo... Vi har så valgt at betale ekstra for at få Viasat ved siden af så vi har også tv3-kanalerne...

Grunden til at vi har så mange er at der jo findes både Syd, Lorry, Fyn (og hvad de nu ellers alle sammen hedder), og dem skal man jo have en af alle sammen, ikke sådan at man kan nøjes med Syd når man nu bor i sønderjylland... Og så skal man jo lige have dem alle sammen som HD også, for det er jo ikke godt nok med almindelig tv...

Og så har de jo også alle sammen hver sin separate kanal, som man jo også lige skal have alle sammen også... Så ens formig tv jo det tør siges... Men så er det dejligt at vi har 70 andre kanaler at vælge imellem... Selv om den mest af alt står på Disney-junior og Nick Junior som børnene elsker...

Okay, hvad betaler I for det? Har du en ekstra boks til de viasat-kanaler, eller kører det over en boks?

Anmeld

17. juli 2012

Sujan

Har stofa mellem pakke.. der er rigeligt med kanaler og har også internet ved stofa.. er vist det eneste jeg kan få her, men er også rigtig glad for det.

Anmeld

17. juli 2012

Plysbjørnen

FrkT skriver:

Okay, hvad betaler I for det? Har du en ekstra boks til de viasat-kanaler, eller kører det over en boks?

Det kører via sammeboks det hele. Mener at hele pakken incl. 30/30 net koster os ca 800 kr i måneden. Men tjekker lige i morgen tidlig når jeg sidder ved computeren igen. 

Anmeld

17. juli 2012

FrkT

Aniteb skriver:

Det kører via sammeboks det hele. Mener at hele pakken incl. 30/30 net koster os ca 800 kr i måneden. Men tjekker lige i morgen tidlig når jeg sidder ved computeren igen. 

Okay, super. Tak skal du have :-)

Anmeld

18. juli 2012

Plysbjørnen

FrkT skriver:

Okay, super. Tak skal du have :-)

Hejsa.

Har lige tjekket mit budgetskema, kan se det svinger lidt, men omtrænt 847 kr i måneden, så er der en-to gange om året du skal betale kortafgift (som hvis du havde en parabol), der har jeg betalt 1250, men kan ikke huske om det er en eller 2 gange i året man skal betale det...

Anmeld

18. juli 2012

FrkT

Aniteb skriver:

Hejsa.

Har lige tjekket mit budgetskema, kan se det svinger lidt, men omtrænt 847 kr i måneden, så er der en-to gange om året du skal betale kortafgift (som hvis du havde en parabol), der har jeg betalt 1250, men kan ikke huske om det er en eller 2 gange i året man skal betale det...

Okay, tak skal du have for svar :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.