FrkT skriver:
Hvad har I af internet og tv-udbyder? Og hvad giver I for det?
Ja nu skal vi jo snart flytte, og pga. en noget lavere husleje det nye sted, så har manden lovet at vi kan få tv-kanaler (vi har kun haft de gratis indtil nu).
Vi har pt. internet fra Telenor, men har hele tiden ville skifte til TDC når vi flyttede. Men nu kan jeg se at vi kan få fibernet fra EnergiMidt med tv også (Waoo) på den nye adresse, det koster bare 750 i tilslutningsgebyr.
Så nu bliver jeg jo lidt i tvivl om hvad der er bedst... er der nogle af jer der har tv fra Waoo evt.? Hvad er jeres meninger omkring det, for og imod?
Er også i tvivl om jeg overhovedet kan få den kanalsammensætning jeg gerne vil hos Waoo - kan man kombinere viasat-pakken fra Waoo med den almindelige tv-pakke?
Og er der nogle der har HomeTrio fra TDC og vil anbefale eller ikke anbefale det?
De vigtigste kanaler er selvfølgelig de almindelig gratis kanaler plus TV2, og derudover vil jeg gerne BÅDE have TV3, TV3+ og Kanal 4 og 5, kan det kombineres hos Waoo?
Ja, del meget gerne jeres erfaringer med begge udbydere, så vi kan få bestemt os for noget 
Altså jeg har Yousee fuldpakken til 1300 kr pr. 3 mdr. Og af internet har jeg før haft telia. 10 m/bit til 208 kr, men har lige bestilt det der mobile bredbånd fra telenor til 99 kr i mdr.
Awesome