Hvad har I af internet og tv-udbyder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

samantha1986

FrkT skriver:

Den lille Viasatpakke? Er der flere størrelser? Troede kun der var den ene pakke de har vist på hjemmesiden til 200 oveni om måneden, hvor der er TV3-kanalerne og TV1000-kanalerne...?

Jeps der er to. Mener den hedder den lille Viasat pakke. Vi giver 199 kr. Kan være den du har set er et kampagne tilbud de kører med. For da vi havde tv 1000 med gav vi 100 eller 200 kr mere. Men da vi aldrig så dem ville vi spare på den post. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

FrkT

MorDk skriver:

Vi har YouSee

Okay.. det kan vi ikke få hvor vi flytter hen, tror faktisk aldrig jeg har boet et sted hvor det kunne fås, andet end hjemme ved mine forældre altså.. 

Anmeld

17. juli 2012

FrkT

samantha1986 skriver:

Jeps der er to. Mener den hedder den lille Viasat pakke. Vi giver 199 kr. Kan være den du har set er et kampagne tilbud de kører med. For da vi havde tv 1000 med gav vi 100 eller 200 kr mere. Men da vi aldrig så dem ville vi spare på den post. 

Det kan godt være det er det, men da jeg undersøgte det for snart et halvt år siden, der kostede det nemlig også de 200 om måneden for TV3 og TV1000-kanalerne sammen.... men ved det ikke, må jo høre dem ad, hvis det bliver det vi vælger. Men kommer kanalerne til at køre fra samme box, altså viasat-kanalerne? Eller skal man skifte mellem to?

Anmeld

17. juli 2012

Plysbjørnen

FrkT skriver:

Hvad har I af internet og tv-udbyder? Og hvad giver I for det?

Ja nu skal vi jo snart flytte, og pga. en noget lavere husleje det nye sted, så har manden lovet at vi kan få tv-kanaler (vi har kun haft de gratis indtil nu).

Vi har pt. internet fra Telenor, men har hele tiden ville skifte til TDC når vi flyttede. Men nu kan jeg se at vi kan få fibernet fra EnergiMidt  med tv også (Waoo) på den nye adresse, det koster bare 750 i tilslutningsgebyr.

Så nu bliver jeg jo lidt i tvivl om hvad der er bedst... er der nogle af jer der har tv fra Waoo evt.? Hvad er jeres meninger omkring det, for og imod?

Er også i tvivl om jeg overhovedet kan få den kanalsammensætning jeg gerne vil hos Waoo - kan man kombinere viasat-pakken fra Waoo med den almindelige tv-pakke?

Og er der nogle der har HomeTrio fra TDC og vil anbefale eller ikke anbefale det?

De vigtigste kanaler er selvfølgelig de almindelig gratis kanaler plus TV2, og derudover vil jeg gerne BÅDE have TV3, TV3+ og Kanal 4 og 5, kan det kombineres hos Waoo?

Ja, del meget gerne jeres erfaringer med begge udbydere, så vi kan få bestemt os for noget 

Vi har Waoo... Vi har den store pakke + Viasat classic/sport pakken...

Det eneste jeg ikke er helt tilfreds med er at vi har 30 tv2 kanaler (som i den alm. kedelige tv2 kanal 30 gange)...

Anmeld

17. juli 2012

FrkT

Aniteb skriver:

Vi har Waoo... Vi har den store pakke + Viasat classic/sport pakken...

Det eneste jeg ikke er helt tilfreds med er at vi har 30 tv2 kanaler (som i den alm. kedelige tv2 kanal 30 gange)...

LOL, hvorfor søren har I 30 af dem?

Har I så både kanal 4 og kanal 5 og også TV3-kanalerne? Eller ved du om man kan få det?

Anmeld

17. juli 2012

samantha1986

FrkT skriver:

Det kan godt være det er det, men da jeg undersøgte det for snart et halvt år siden, der kostede det nemlig også de 200 om måneden for TV3 og TV1000-kanalerne sammen.... men ved det ikke, må jo høre dem ad, hvis det bliver det vi vælger. Men kommer kanalerne til at køre fra samme box, altså viasat-kanalerne? Eller skal man skifte mellem to?

Hmm så skal jeg vist have undersøgt det for så kan vi da lige så godt vælge den pakke hvis de koster det samme. 

Det kører fra samme boks. Det er nemlig super smart. Vi ville nemlig ikke have en parabol så det vat vigtigt det var samlet sådan. Og det var det heldigvis 

Anmeld

17. juli 2012

FrkT

samantha1986 skriver:

Hmm så skal jeg vist have undersøgt det for så kan vi da lige så godt vælge den pakke hvis de koster det samme. 

Det kører fra samme boks. Det er nemlig super smart. Vi ville nemlig ikke have en parabol så det vat vigtigt det var samlet sådan. Og det var det heldigvis 

Det er også det der er vigtigt for mig....

Har lige checket, det ER altså 199 om måneden for de 18 kanaler der er i viasat-pakken, og lige nu kører de endda med 0 kr om måneden de første to måneder..

Anmeld

17. juli 2012

helle85

FrkT skriver:

Det var også præcis det jeg havde tænkt vi skulle have, hvis det blev TDC HomeTrio vi valgte.. altså med viasat-pakken tilvalgt.

Hvilken hastighed er det internet man kan få sammen med HomeTrio?

jeg har ikke lige forstand på det med hvor mange mbit osv

men jeg ved det er rimlig højt og man kan hvis kun få den ene slags der er med.

her er evt et link hvis det er

http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_tbt_ht

Anmeld

17. juli 2012

samantha1986

FrkT skriver:

Det er også det der er vigtigt for mig....

Har lige checket, det ER altså 199 om måneden for de 18 kanaler der er i viasat-pakken, og lige nu kører de endda med 0 kr om måneden de første to måneder..

Hmm det var underligt. Sp må jeg lige have fat i dem. Tak for det

Anmeld

17. juli 2012

FrkT

samantha1986 skriver:

Hmm det var underligt. Sp må jeg lige have fat i dem. Tak for det

Ja det må du da hellere, hvis du betaler samme pris for mindre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.