Ja! Hvad bruger i mobilen til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2009

Mormilla

Jeg bruger mest min til at ringe fra. Men sender da os en sms en gang i mellem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Pia.

LotteN skriver:

sig mig pia, husker jeg helt forkert, eller har du ikke næsten lige fået ny mobil da???

Jo du husker helt rigtigt... men Sony Ericcson kunne jeg ikke liiige vende mig til - syntes den var dårlig og meget langsom, så har købt en ny

Så jo du husker helt rigtigt...

Anmeld

7. maj 2009

LotteN

PiaR skriver:

Jo du husker helt rigtigt... men Sony Ericcson kunne jeg ikke liiige vende mig til - syntes den var dårlig og meget langsom, så har købt en ny

Så jo du husker helt rigtigt...

Hehe, sådan kan det jo gå... Så har min hukommelse ikke helt svigtet endnu!!

Anmeld

7. maj 2009

Stumpen

Har den vist bare for at have den.. Ringer og sms'er meget lidt, men rar at have i nødsituationer..

Anmeld

7. maj 2009

Leneur

Uha.. Jeg har min mobil næsten som en forlænget livsline. Bruger den til at tale i og sms'e med. Skal så lige siges at jeg ikke har fastnet men kan næsten gå helt i spåner hvis den er i stykker eller jeg har glemt den et sted.

Anmeld

7. maj 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg æææææææælsger min mobil Jeg ævler og kævler, næsten dagen lang, når jeg sidder i min bil Det er så skønt.

Specielt når hele min familie og stort set alle mine venner har telmore Så det er næsten gratis at ævle og kævle...

Også sms'er jeg en del

Så gratis sms, mms og telmore til tilmore for 108 kr om måneden Nice

I alt bruger jeg ca 200 kr om måneden på min mobil.

Anmeld

8. maj 2009

Tina2

Zafir skriver:

Jeg æææææææælsger min mobil Jeg ævler og kævler, næsten dagen lang, når jeg sidder i min bil Det er så skønt.

Specielt når hele min familie og stort set alle mine venner har telmore Så det er næsten gratis at ævle og kævle...

Også sms'er jeg en del

Så gratis sms, mms og telmore til tilmore for 108 kr om måneden Nice

I alt bruger jeg ca 200 kr om måneden på min mobil.

Har også Telmore som mange andre af vores venner og kævler også en hel del:-) Men sms'er også rigtig meget! Elsker at sms'e:-)

Anmeld

8. maj 2009

wamse

uha min mobil er næsten min bedte ven, jeg sms´er, rkakker og går på nettet fra min mobil Vi sover faktisk også sammen om natten, ja faktsk kunne det være vi snart skulle stå offentlig frem og gøre forholdet officielt

Anmeld

8. maj 2009

LotteGabriella

Jeg bruger den primært til at skrive sms med og så til at ringe en smule

Men det er også vigtigt for mig at den har et godt kamera/videokamera, da jeg elsker at ta' billeder og så kan man optage lidt frække videoklip sammen med manden eller til manden

Anmeld

8. maj 2009

Nadi

Jeg både sms'er, ringer, spiller kabale og tager billeder med min mobil. Jeg er super glad for den, jeg har en Sony Ericsson K770i i lilla
Man kan også gå på nettet fra min mobil men det gør jeg ikke så meget i.

-Nadia

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.