Ja! Hvad bruger i mobilen til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvad bruger du din mobil til?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

973 visninger
19 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Mira0911

Jeg selv bruger den egentlig kun til sms = Små mobile sætninger
Opkald siger mig ikke noget...
Ringer faktisk kun til kæresten hvis han skal have noget med hjem, eller jeg skal til læge... Ikke andet...

Hvad med jer andre ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Heidi.

Dutte84 skriver:

Jeg selv bruger den egentlig kun til sms = Små mobile sætninger
Opkald siger mig ikke noget...
Ringer faktisk kun til kæresten hvis han skal have noget med hjem, eller jeg skal til læge... Ikke andet...

Hvad med jer andre ?

Ringer meget lidt fra den... Og kun korte samtaler.

Smsér til gengæld RET meget.

Anmeld

7. maj 2009

Pia.

Smsér rigtig meget - alt for meget.... men jeg ringer også en del fra den... så jeg har krydset i både sms og ringe...

Kan ikke leve uden min mobil - har lige fået ny igen, den nye samsung touch-et eller andet, super smart og lækker telefon, med de fedeste detaljer... og så var det nemt at lære der ikke var nogen knapper...

Anmeld

7. maj 2009

saxa

Bruger min mobillos til at ringe og sende utallige sms'er afsted... Vi begge bruger min mobil til at ringe - så det er en slags "fastnet" telefon. Har et super billigt abb. og gratis sms.. Så det er heldigvis ikke dyrt..

Anmeld

7. maj 2009

Mikkelmusen

Jeg ved ikke helt hvad jeg skal stemme, men jeg bruger min til sms (ret få), opkald (ret meget ), og så læser jeg nyheder og tjekker mail når jeg ikke er hjemme.

Anmeld

7. maj 2009

Kristina V

Jeg bruger min til worki worki...

Har min Outlook mail på, alle mine firma oplysninger, alle vores vare så jeg kan scanne dem i nutikkerne osv. Så ja min er vigtig for mig

Anmeld

7. maj 2009

Nemesis

mangler en ..sms, ringe og tage billeder :-)

Bruger primært min til sms´er, som et snapshot cam og så til at ringe fra, hvis jeg ikke er i nærheden af min fastnet.

Har taget fine her og nu billeder og billeder af ting jeg har set jeg gerne vil have, eller blomster jeg synes jeg gerne vil plante selv (så kan jeg jo spørge moar om hvad det er for en når der er billed p&aring

Har brugt den til at dokumentere min parkering da jeg fik en pbøde og sådanne ting i hverdagen.

:-) Sisse

Anmeld

7. maj 2009

lonemus

Vi har ingen fastnettelefon, derfor bruger vi mobilen både til alm. ringe, samt sms

Anmeld

7. maj 2009

LotteN

PiaR skriver:

Smsér rigtig meget - alt for meget.... men jeg ringer også en del fra den... så jeg har krydset i både sms og ringe...

Kan ikke leve uden min mobil - har lige fået ny igen, den nye samsung touch-et eller andet, super smart og lækker telefon, med de fedeste detaljer... og så var det nemt at lære der ikke var nogen knapper...

sig mig pia, husker jeg helt forkert, eller har du ikke næsten lige fået ny mobil da???

Anmeld

7. maj 2009

1977

Profilbillede for 1977
HADER min mobil. Jeg har den så manden kan sende en sms om han kommer hjem eller ej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.