Hvor længe blødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

Mig med maven

Første barn: små tre uger.

Andet barn: Er fra i lørdags - Og jeg er færdig med det nu.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

MissTas

GønskE skriver:

Halløj i stuen 

Nu vil jeg lige høre ad, hvor længe i forskellige blødte efter fødslen? 

Nu er det 17 dage siden jeg fik mit barn til verden, og var egentlig stoppet med at bløde og har i det hele taget ikke blødt særlig meget - MEN hver gang jeg skal 'lave stort' begynder det at bløde igen, fordi man jo presse, trods jeg gør det SÅ mildt så muligt

Det er ikke noget der gør ondt eller noget, det begynder bare at bløde, frisk blod - og så stopper det igen efter et halvt døgn.. 

Hvorfor? Og hvad skal jeg gøre, er det normalt? Andre der har prøvet det?

blødte uafbrudt i 3 mrd. havde dog også en meget hård fødsel, men var alligevel til scanninger efterfølgende fordi de var bange for at min livmoder stod og blødte.. men der var intet i vejen..

Anmeld

17. juli 2012

hautecouture

En lille uge blødte jeg. Var indlagt i 6 dage og det var stoppet da vi kom hjem. Blødte rimeligt meget de første 2 dage (dog ikke mere end det "tilladte") 

Men det skulle være normalt at bløde i helt op til 8 uger efter fødsel.

Anmeld

17. juli 2012

Sofia24

GønskE skriver:

Halløj i stuen 

Nu vil jeg lige høre ad, hvor længe i forskellige blødte efter fødslen? 

Nu er det 17 dage siden jeg fik mit barn til verden, og var egentlig stoppet med at bløde og har i det hele taget ikke blødt særlig meget - MEN hver gang jeg skal 'lave stort' begynder det at bløde igen, fordi man jo presse, trods jeg gør det SÅ mildt så muligt

Det er ikke noget der gør ondt eller noget, det begynder bare at bløde, frisk blod - og så stopper det igen efter et halvt døgn.. 

Hvorfor? Og hvad skal jeg gøre, er det normalt? Andre der har prøvet det?

Det lyder HELT normalt det du beskriver - man kan bløde on and off i flere uger efter fødselen...

Jeg selv blødte lidt hver dag i 4 uger (altså 28 dage), det var stille og roligt aftagende og blev mere mørkt/brunt som dagene gik...

Anmeld

17. juli 2012

GønskE

Sofia24 skriver:

Det lyder HELT normalt det du beskriver - man kan bløde on and off i flere uger efter fødselen...

Jeg selv blødte lidt hver dag i 4 uger (altså 28 dage), det var stille og roligt aftagende og blev mere mørkt/brunt som dagene gik...

Mit var mørkt efter en uge, så blev det til noget gul/grønt noget, ikke blod, ved ikke hvad det var, men havde det 3 dage - og nu frisk blod ag og til igen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.