Hvor længe blødte du?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

851 visninger
14 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

GønskE

Halløj i stuen 

Nu vil jeg lige høre ad, hvor længe i forskellige blødte efter fødslen? 

Nu er det 17 dage siden jeg fik mit barn til verden, og var egentlig stoppet med at bløde og har i det hele taget ikke blødt særlig meget - MEN hver gang jeg skal 'lave stort' begynder det at bløde igen, fordi man jo presse, trods jeg gør det SÅ mildt så muligt

Det er ikke noget der gør ondt eller noget, det begynder bare at bløde, frisk blod - og så stopper det igen efter et halvt døgn.. 

Hvorfor? Og hvad skal jeg gøre, er det normalt? Andre der har prøvet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

babymus77

Jeg kan ikke huske det, men synes jeg husker det meget normalt.... Mener jeg drak sveske juice en periode af samme grund, for ikke at få hård mave:-)

Anmeld

17. juli 2012

Muffinmus

1. 6 uger

2. 3 uger

3. 3 uger

DEt er meget normalt at bløde on off i flere uger

Anmeld

17. juli 2012

samantha1986

GønskE skriver:

Halløj i stuen 

Nu er det 17 dage siden jeg fik mit barn til verden, og var egentlig stoppet med at bløde og har i det hele taget ikke blødt særlig meget - MEN hver gang jeg skal 'lave stort' begynder det at bløde igen, fordi man jo presse, trods jeg gør det SÅ mildt så muligt

Det er ikke noget der gør ondt eller noget, det begynder bare at bløde, frisk blod - og så stopper det igen efter et halvt døgn.. 

Jeg fødte min datter den.8 juni og ca. 14 dage efter stoppede jeg helt med at bløde, dog gik der ikke mere end 14 dage så kom min menstruation.

Er du bristet under fødslen? for kan være det har noget at sige. Min pige kradsede mig indvendigt hele vejen ud så det har været det eneste der skulle hele ved mig, og fik at vide af jordmoder at det var faktisk et af de bedre steder at komme til skade.

Anmeld

17. juli 2012

Guldimaven

Sådan er det også ved mig.. Min søn er 5 uger gammel, og jeg bløder sådan on and off stadigvæk.. Men jeg tror det er ved at aftage nu. Man skal nok bare have tålmodighed..

Anmeld

17. juli 2012

GønskE

samantha1986 skriver:

Jeg fødte min datter den.8 juni og ca. 14 dage efter stoppede jeg helt med at bløde, dog gik der ikke mere end 14 dage så kom min menstruation.

Er du bristet under fødslen? for kan være det har noget at sige. Min pige kradsede mig indvendigt hele vejen ud så det har været det eneste der skulle hele ved mig, og fik at vide af jordmoder at det var faktisk et af de bedre steder at komme til skade.

Fik 2 sting uden på, som er helet og faldet af. Så det ikke det

Anmeld

17. juli 2012

GønskE

Guldimaven skriver:

Sådan er det også ved mig.. Min søn er 5 uger gammel, og jeg bløder sådan on and off stadigvæk.. Men jeg tror det er ved at aftage nu. Man skal nok bare have tålmodighed..

Det håber jeg, for det træls

Anmeld

17. juli 2012

GønskE

babymus77 skriver:

Jeg kan ikke huske det, men synes jeg husker det meget normalt.... Mener jeg drak sveske juice en periode af samme grund, for ikke at få hård mave:-)

Det lyder ikke lækkert

Anmeld

17. juli 2012

GønskE

MariaE skriver:

1. 6 uger

2. 3 uger

3. 3 uger

DEt er meget normalt at bløde on off i flere uger

Okaj

Anmeld

17. juli 2012

dukke

GønskE skriver:

Halløj i stuen 

Ca 7 uger 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.