farve på børne værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

RiUL skriver:

Okay, det lyder også fint med kun den ene væg

Jeg er blevet helt tosset med mint grøn, sådan en meget svag grøn, eller helt lysegul  

Det er os sådan en grøn vi er mest til pt . Jeg selv er hel vilde med natur farver men er kæresten bestemt ikke . Han synes de er grimme .

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

morethanperfect

Mortil2tiloktober skriver:

Okay . Hvordan ser det ud ?

Sådan her ..
Er ret sikker på der er ca. 10 meter .

Vi købte det for længe siden , men fik det aldrig sat op .. Så det har bare ligget ..

Vi gav 500 kr. for det da vi købte det ..  

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

17. juli 2012

JanetBJ

Hvad med en meget lys lime-grøn ? Altså lidt som den farve som er i kinderne på bræksmiley'en herinde?og så en 15 cm'ers kant langs hjøernerne, gulvkanten og loftskanten ?

Anmeld

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Sådan her ..
Er ret sikker på der er ca. 10 meter .

Vi købte det for længe siden , men fik det aldrig sat op .. Så det har bare ligget ..

Vi gav 500 kr. for det da vi købte det ..  

Det er ellers ret fedt . Jeg vil lige tænke over det og så lige vise det til kæresten os .

Anmeld

17. juli 2012

morethanperfect

Mortil2tiloktober skriver:

Det er ellers ret fedt . Jeg vil lige tænke over det og så lige vise det til kæresten os .

Ja det gør du bare

Anmeld

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

JanetBJ skriver:

Hvad med en meget lys lime-grøn ? Altså lidt som den farve som er i kinderne på bræksmiley'en herinde?og så en 15 cm'ers kant langs hjøernerne, gulvkanten og loftskanten ?

Ja DET kunne faktisk os være en fed mulighed . Tak for svar .

Anmeld

17. juli 2012

gædde/gitte

jeg så i et eller andet blad, at man havde del værelset på midten med 2 forskellige slags tapet også stod sengene, med hovedeenden imod hovedeenden.... det så fedt ud... pigesiden var med blomstret tapet, hæklet puder i tøsefarver og et rundt tæppe. Drengesiden var med tapet med grene, puder i drengefarver og et aflangt tæppe med striber

Anmeld

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

gædde skriver:

jeg så i et eller andet blad, at man havde del værelset på midten med 2 forskellige slags tapet også stod sengene, med hovedeenden imod hovedeenden.... det så fedt ud... pigesiden var med blomstret tapet, hæklet puder i tøsefarver og et rundt tæppe. Drengesiden var med tapet med grene, puder i drengefarver og et aflangt tæppe med striber

Okay , det virker da ret fedt må jeg sige

Det må jeg lige se om jeg kan finde på nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.