farve på børne værelse

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
17 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

mortilnoahogmelina

Jeg er kommet på den tosset idé at jeg vil have malet børne værelset , vores børn skal dele værelse .
Lige pt er DET hvidt , og jeg søger inspiration til nogen fede farver . Lige meget om det er til piger eller dreng . Da kønnet er hemmeligt er alle farver velkommen .
Det skal ikke være en skrigende farve men en dæmpet farve

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

TeamRocket

Jeg elsker grøn.. Sådan en rigtig fin grøn der kan gå til begge køn.
Ellers er der det der billedetapet hvor man får en hel skov eller et eventyr land ind på væggen. Har hørt det skulle gøre rummet både større og farverigt. Det ville jeg så gerne!

Anmeld

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

TeamRocket skriver:

Jeg elsker grøn.. Sådan en rigtig fin grøn der kan gå til begge køn.
Ellers er der det der billedetapet hvor man får en hel skov eller et eventyr land ind på væggen. Har hørt det skulle gøre rummet både større og farverigt. Det ville jeg så gerne!

Her hjemme er der os blevet snakket om grøn , sådan en rigtig flot støv grøn den er vi vilde med begge to .

Det andet lyder virkelig os fedt , men vi bor til leje og skal derfor forlade det i hvidt når vi flytter og jeg synes måske det er øv at bruge så mango penge på sådan noget tapet når vi har ideer om at flytte om en 2 år ca . Her er ikke så stort så .

Men tusind tak for svar ,

Anmeld

17. juli 2012

RiUL

Jeg ville lade værelset være hvidt, og så købe nogle flotte wallstickers Synes hurtigt man bliver træt af en farve på væggene, eller jeg gør Og når du skriver i bor til leje, og wallstickers'ne kan jo tages ned og genbruges

Anmeld

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

RiUL skriver:

Jeg ville lade værelset være hvidt, og så købe nogle flotte wallstickers Synes hurtigt man bliver træt af en farve på væggene, eller jeg gør Og når du skriver i bor til leje, og wallstickers'ne kan jo tages ned og genbruges

HMm det var os en mulighed . Som det ser ud nu skal det kun være den ene væg som skal males altså en ende væg . Jeg synes bare ikke jeg har været heldig og finde noget fede wallstikers .

Anmeld

17. juli 2012

morethanperfect

Mortil2tiloktober skriver:

Jeg er kommet på den tosset idé at jeg vil have malet børne værelset , vores børn skal dele værelse .
Lige pt er DET hvidt , og jeg søger inspiration til nogen fede farver . Lige meget om det er til piger eller dreng . Da kønnet er hemmeligt er alle farver velkommen .
Det skal ikke være en skrigende farve men en dæmpet farve

Hvis det absolut skal være maling , ville jeg male det grønt ..
Sådan svag lysegrøn .. Elsker den farve

Men ellers kan i jo også sætte tapet op på den ene væg ? 

Anmeld

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Hvis det absolut skal være maling , ville jeg male det grønt ..
Sådan svag lysegrøn .. Elsker den farve

Men ellers kan i jo også sætte tapet op på den ene væg ? 

Ja DET var selvfølgelig os en idé .
Jeg tænker bare tapet er da vildt dyrt . Jeg må ud og kigge .
Vores idé lige nu , eller min er at male det da det er nemmest .

Anmeld

17. juli 2012

RiUL

HMm det var os en mulighed . Som det ser ud nu skal det kun være den ene væg som skal males altså en ende væg . Jeg synes bare ikke jeg har været heldig og finde noget fede wallstikers .

Okay, det lyder også fint med kun den ene væg

Jeg er blevet helt tosset med mint grøn, sådan en meget svag grøn, eller helt lysegul  

Anmeld

17. juli 2012

morethanperfect

Ja DET var selvfølgelig os en idé .
Jeg tænker bare tapet er da vildt dyrt . Jeg må ud og kigge .
Vores idé lige nu , eller min er at male det da det er nemmest .

Det er VILDT dyrt .. 

Men jeg har noget til salg hvis du vælger den løsning

Anmeld

17. juli 2012

mortilnoahogmelina

morethanperfect skriver:

Det er VILDT dyrt .. 

Men jeg har noget til salg hvis du vælger den løsning

Okay . Hvordan ser det ud ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.