Afhængig af baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

B&J

jeg sidder her vist også lidt for tit men kan man andet når der er så mange vidunderlige mennesker på baby.dk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Pige2009

MorDk skriver:

Andre som også føler sig afhængige af denne skønne side?

Min kæreste ryster på hovede nogle gange... han sys det er helt vildt at jeg kan bruge så lang tid foran skærmen på Baby.dk Men selvom jeg er logget på er jeg jo ikke ved skærmen hele tiden... Har jo lig'som andre ting at tage mig af også. MEN mine tanker er her hos jer *S* Hihi...

Under min sidste graviditet brugte jeg også meget tid på nettet. Blev sygemeldt ret tidligt sååå....

Men så kom min søn til verden... og så er tiden der ikke på samme måde længere. Nu er min søn snart 22 mdr. og han sidder nogle gange selv og leger... og nogle gange må jeg ikke blande mig og skal bare "GÅÅÅÅÅ" så sætter jeg mig ved computeren og lure med her på Baby.dk.

TAK for jer &s;

God dag!!

Har fået min lyst styret, men jeg har også været herinde i mere end 3 år

Anmeld

17. juli 2012

frkanonym

MorDk skriver:

Min kæreste ryster på hovede nogle gange... han sys det er helt vildt at jeg kan bruge så lang tid foran skærmen på Baby.dk Men selvom jeg er logget på er jeg jo ikke ved skærmen hele tiden... Har jo lig'som andre ting at tage mig af også. MEN mine tanker er her hos jer *S* Hihi...

Under min sidste graviditet brugte jeg også meget tid på nettet. Blev sygemeldt ret tidligt sååå....

Men så kom min søn til verden... og så er tiden der ikke på samme måde længere. Nu er min søn snart 22 mdr. og han sidder nogle gange selv og leger... og nogle gange må jeg ikke blande mig og skal bare "GÅÅÅÅÅ" så sætter jeg mig ved computeren og lure med her på Baby.dk.

TAK for jer ♥

God dag!!

du er overhovedet ikke alene! jeg er også blevet afhængig af baby.dk. når jeg lukker computeren om aftenen og skal sove, skal jeg liiiiige tjekke baby.dk en sidste gang via mobilen, også selvom det var den sidste side jeg var inde på, før jeg lukkede computeren.

Anmeld

17. juli 2012

gædde/gitte

Jeg syntes den her side er genial!!...

er her inde hver dag, for bedst som jeg syntes jeg ved alt, så er der en der slår noget op, som kan hjælpe mig med et spørgsmål, jeg ikke anede jeg havde ha ha

Min mand syntes også jeg er tosset... vi er jo lige gået igang med pb, og han har den indstilling at hvis man snakker for meget om det, så sker det aldrig. Hvor jeg har det sådan at jeg sætter mig meget ind i ting, ellers sker der sgu aldrig noget

I hedder i daglig tale "min støtte gruppe" og det er rart med lidt gode råd når man er på fremmed grund

Anmeld

17. juli 2012

Frk.S

Jeg må nok ogs erkende, at jeg er blevet afhængig. 

Min bærbare står fremme med baby.dk det meste af dagen, og så er jeg lige henne og tjekke når der er et ledigt øjeblik.

De dage, hvor jeg har været meget træt om morgenen, og egentlig bestemt mig for, at tage en lur når Freja sover, ender jeg som regel med at sidde her.

Jeg er blevet rigtig glad for siden. 

Anmeld

17. juli 2012

Flødebollen

MorDk skriver:

TAK for jer ♥

God dag!!

Såååå flot et profilbillede, du har fået 

Ville jeg bare lige sige.

Hilsen en afhængig.

Anmeld

18. juli 2012

Nettemor

Jeg melder mig også som afhængig! Selv om jeg ikke har skrevet så meget de sidste par dage har jeg kigget med.. På trods af at jeg ikke har været hjemme skal man jo følge med i hvad der sker ,

By the way. Skønt nyt profil billed søde MorDK!

Anmeld

18. juli 2012

MorDk

Kathepige skriver:

Såååå flot et profilbillede, du har fået 

Ville jeg bare lige sige.

Hilsen en afhængig.

Tak skal du have *S* Ja tænkte jeg lige skulle opdaterer det... *S*

Anmeld

18. juli 2012

Dustmuz

afhængig.. arh det vidst så meget sagt..
nu er jeg så priviligeret at have 2 skærme til min computer, så har for det meste et spil på den ene skærm og så køre firefox på den anden..

har gerne 3 forskellige sider kørende hele dagen
Baby, FB og Ogame

derudover så har vi lige lidt mailcheck, et par gange om dagen og så skal man da også liiiiiige tjekke om der er kommet noget fra skolen

Anmeld

18. juli 2012

MorDk

Dustmuz skriver:

afhængig.. arh det vidst så meget sagt..
nu er jeg så priviligeret at have 2 skærme til min computer, så har for det meste et spil på den ene skærm og så køre firefox på den anden..

har gerne 3 forskellige sider kørende hele dagen
Baby, FB og Ogame

derudover så har vi lige lidt mailcheck, et par gange om dagen og så skal man da også liiiiiige tjekke om der er kommet noget fra skolen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.