Afhængig af baby.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.217 visninger
21 svar
0 synes godt om
17. juli 2012

MorDk

Andre som også føler sig afhængige af denne skønne side?

Min kæreste ryster på hovede nogle gange... han sys det er helt vildt at jeg kan bruge så lang tid foran skærmen på Baby.dk Men selvom jeg er logget på er jeg jo ikke ved skærmen hele tiden... Har jo lig'som andre ting at tage mig af også. MEN mine tanker er her hos jer *S* Hihi...

Under min sidste graviditet brugte jeg også meget tid på nettet. Blev sygemeldt ret tidligt sååå....

Men så kom min søn til verden... og så er tiden der ikke på samme måde længere. Nu er min søn snart 22 mdr. og han sidder nogle gange selv og leger... og nogle gange må jeg ikke blande mig og skal bare "GÅÅÅÅÅ" så sætter jeg mig ved computeren og lure med her på Baby.dk.

TAK for jer ♥

God dag!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

ønskebørn74

MorDk skriver:

Min kæreste ryster på hovede nogle gange... han sys det er helt vildt at jeg kan bruge så lang tid foran skærmen på Baby.dk Men selvom jeg er logget på er jeg jo ikke ved skærmen hele tiden... Har jo lig'som andre ting at tage mig af også. MEN mine tanker er her hos jer *S* Hihi...

Under min sidste graviditet brugte jeg også meget tid på nettet. Blev sygemeldt ret tidligt sååå....

Men så kom min søn til verden... og så er tiden der ikke på samme måde længere. Nu er min søn snart 22 mdr. og han sidder nogle gange selv og leger... og nogle gange må jeg ikke blande mig og skal bare "GÅÅÅÅÅ" så sætter jeg mig ved computeren og lure med her på Baby.dk.

TAK for jer ♥

God dag!!

samme her.. min mand synes jeg er tosset...

men da han jo selv spiller mindst lige så meget krigsspil.. og er ved hæren i det hvirkelige liv.. er han jo lige så tosset selv.. GG..

Anmeld

17. juli 2012

morethanperfect

MorDk skriver:

TAK for jer ♥

God dag!!

Jep .. Min kæreste forstår det heller ik 

Anmeld

17. juli 2012

Solstrålebørn

er osse afhængig.. 

Anmeld

17. juli 2012

Ditte-3

jep samme her og kærsten ryster også bare på hoved her s

Anmeld

17. juli 2012

Clisolka

Jeps jeg må melde mig med i denne afhængigheds-klub 

Anmeld

17. juli 2012

tarkoflen

Hej jeg hedder Betina og jeg Babyoman

Jeg bruger også ret lang tid herinde! Synes det er lidt hyggeligt at følge med i hvordan de forskellige brugerer har det og at man selv kan spørge hvis man har spørgsmål eller noget

Der er så mange skønne mennesker herinde!

Anmeld

17. juli 2012

HeidiØ

MorDk skriver:

TAK for jer ♥

God dag!!

Åååh jeg er osse bare så afhængig! .. Og jeg elsker det. Skal bare altid liiiiige tjekke !! Hehe. Både fra computing mobil! Frygter dagen jeg får job, så kan jeg jo ik være så meget online! Hihi!

Anmeld

17. juli 2012

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller
Jep jeg er også afhængig.
Selv på mon ferie tjekker og skriver jeg lystigt herinde

Anmeld

17. juli 2012

MorDk

Ihh det er altså at jeg ikke er alene om denne last hihi....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.