Danske specialiteter

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. juli 2012

tarkoflen

Ms.Sunshine skriver:

Nu er det lige det at ingen af dem er danske eller været i Danmark....

Nåååå den pointe har jeg så lige misset nej så er rugbrød jo nok ikke et hit bliver også svært at bage det, hvis de ikke kan dansk

Så tænker jeg salte sild, altså lakridserne, mest fordi sild bruges ret meget på Bornholm, gør de ikke?

Måske noget dåseleverpostej, ved god det ikke er bornholmsk, men dog så tæt på en leverpostej som man kan komme når det skal transporteres så langt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2012

Ms.Momo

Profilbillede for Ms.Momo
så fik jeg to fredagsbørn; Victor 11.01.08 og Elise 11.04.14
tarkoflen skriver:

Nåååå den pointe har jeg så lige misset nej så er rugbrød jo nok ikke et hit bliver også svært at bage det, hvis de ikke kan dansk

Så tænker jeg salte sild, altså lakridserne, mest fordi sild bruges ret meget på Bornholm, gør de ikke?

Måske noget dåseleverpostej, ved god det ikke er bornholmsk, men dog så tæt på en leverpostej som man kan komme når det skal transporteres så langt

det er egentlig lige meget om det kommer fra Bornholm, men f.eks. bolcher; jeg vil heller sende dem Svaneke bolcher end bolcher fra Bon bon.....

Anmeld

17. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe
Ms.Sunshine skriver:

Hej.

Jeg er ved at planlægge en pakke der skal sendes til en af mine venner (med familie) der bor i asien. Det skal være en pakke med forskellige danske ting (både spiselige og ikke spiselige) - gerne bornholmske.

jeg har tænkt på at købe Bornholmer sennep og Svaneke bolcher, men jeg ved ikke rigtigt hvad jeg ellers kan putte i...

Har I nogle gode ideer til hvad man kan putte i?...

Dansk musik

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.