Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yurie skriver: ok ellers kunne jeg havde snakket med min far. han kender mere eller mindre hele øen(hele øen kender nok ham)
ok ellers kunne jeg havde snakket med min far. han kender mere eller mindre hele øen(hele øen kender nok ham)
hehe.... sådan har jeg det også om mine forældre.....
Men man siger jo også at alle kender alle herover....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Ms.Sunshine skriver: hehe.... sådan har jeg det også om mine forældre..... Men man siger jo også at alle kender alle herover....
ja men han er et kendt navn..
Yurie skriver: ja men han er et kendt navn..
Nå?....
Hvem?.... Hvis jeg må spørge?....
Ms.Sunshine skriver: Nå?.... Hvem?.... Hvis jeg må spørge?....
jens rehfeld
Yurie skriver: jens rehfeld
Hvad?! Er han din far?....
Ms.Sunshine skriver: Hvad?! Er han din far?....
Si...
så du ved hvem han er?
Yurie skriver: Si... så du ved hvem han er?
ja...... sådan mere eller mindre...
min far har vist snakket personligt med ham mange gange....
Ms.Sunshine skriver: ja...... sådan mere eller mindre... min far har vist snakket personligt med ham mange gange....
Kommer ikke bag på mig. han snakker med alle
tarkoflen skriver: Jeg tror jeg ville smide sådan nogle poser med rugbrødsblanding i kassen, så de selv kan bage lækkert rugbrød, det tror jeg mange savner og der er jo mange forskellige slags, så der kan puttes lidt forskelligt i...
Jeg tror jeg ville smide sådan nogle poser med rugbrødsblanding i kassen, så de selv kan bage lækkert rugbrød, det tror jeg mange savner og der er jo mange forskellige slags, så der kan puttes lidt forskelligt i...
Nu er det lige det at ingen af dem er danske eller været i Danmark....
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128