Bordplan- er det ok at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Loa

TeamRocket skriver:

Jeg ville bare bytte bordkortene så jeg sad ved siden af min mand, det har jeg tit gjort
Jeg har desværre meget svært ved større menneske mængder- panikker og kampsveder, og slår ud på brystet og i ansigtet af stress, så skal ligesom have min faste støtte ved min side. Så jeg synes jo jeres ide er smadder dum. I ved ikke hvad der ligger til grund for deres 'vane'. Selfølgelig er det jeres bryllup- men man behøver ikke være kold af den grund. De er gæster og skal vel behandles med respekt.

Dét syntes jeg så bestemt ikke mm kan tillade sig. Det er da brudeparrets fest, så kan man da ikke bare overrule og ændre deres bordplan......
Aldrig om jeg kunne drømme om at gøre det selvom jeg da også har det bedst med at sidde sammen med min mand.
Men helt ærligt, det er én aften, det bør man da kunne holde ud. Og så længe man sidder ved samme bord kan man vel nok lige klare det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

come2

Loa skriver:

Dét syntes jeg så bestemt ikke mm kan tillade sig. Det er da brudeparrets fest, så kan man da ikke bare overrule og ændre deres bordplan......
Aldrig om jeg kunne drømme om at gøre det selvom jeg da også har det bedst med at sidde sammen med min mand.
Men helt ærligt, det er én aften, det bør man da kunne holde ud. Og så længe man sidder ved samme bord kan man vel nok lige klare det....

Jeg kan kun snakke for mig selv.

Jeg får angst anfald hvis jeg sidder placeret et sted jeg ikke er tryg eller med ryggen til.

Havde jeg det ikke sådan var jeg dog ligeglad med hvor jeg sad.

Anmeld

16. juli 2012

chael

Jeg synes man skal huske på, at ikke mennesker er ens. Og nogen har meget svært ved at sidde sammen i sociale sammenhæng, med andre de ikke kender.

Min kæreste bryder sig ikke om det. Og det synes jeg skal respekteres.

Så ja, hvis de ikke er meget for det, hvorfor så gøre det?!

Det handler vel om at alle gæster skal føle sig godt tilpas for at få det Maximale ud af det

*C

Anmeld

16. juli 2012

Loa

come2 skriver:

Jeg kan kun snakke for mig selv.

Jeg får angst anfald hvis jeg sidder placeret et sted jeg ikke er tryg eller med ryggen til.

Havde jeg det ikke sådan var jeg dog ligeglad med hvor jeg sad.

Ja okay lige sådanne tilfælde er det måske forståeligt at man vil sidde med sin partner.

Men syntes ikke det er okay "bare" fordi man har det bedst med at sidde med sin partner. Selv er jeg da slet ikke god til nye mennesker men accepterer da hvis bordplanen siger det.

Men som sagt lige mht lidelser som din kan man ikke sammenligne det...

Anmeld

16. juli 2012

come2

Loa skriver:

Ja okay lige sådanne tilfælde er det måske forståeligt at man vil sidde med sin partner.

Men syntes ikke det er okay "bare" fordi man har det bedst med at sidde med sin partner. Selv er jeg da slet ikke god til nye mennesker men accepterer da hvis bordplanen siger det.

Men som sagt lige mht lidelser som din kan man ikke sammenligne det...

Nej jeg synes man skal se positivt på det.

Det er jo trods alt kun 1 aften

Anmeld

16. juli 2012

K&S

Anonym skriver:

Vi ku godt tænke os at man ik sad ved siden af sin partner (self gælder det ik os) til vores bryllup. Men at man bare sad ved samme bord (runde borde). Men vi VED at min kærestes chef og kone ik vil skilles ad. De har ved andre begivenheder skrevet og spurgt "nu kommer vi vel til at sidde ved siden af hinanden". Her er problemet så:

Jeg syns ik at der skal være sær-regler for dem når de andre blir skilt ad. Min kæreste mener at de godt som de eneste ka få lov at sidde sammen fordi de åbenbart ik ka håndtere hvis de ik ska aidde ved siden af hinanden.

Jeg syns ik at de ska ha lov at styre vores fest men vi ved også at der ka blive 'ballade' og brok fra chefen hvis vi skiller dem ad. 

Ska lige siges at de kender flere af de andre så det er ik fordi de kun kender hinanden.

Hva syns I vi ska gøre??

Hvis ikke der ligger andet til grund for deres valg end at "det vil de", så ville jeg splitte dem og lave bordplanen, som I ønsker den

Jeg ser og snakker med min mand hver eneste dag, så en enkelt aften kan jeg nok godt "undvære" ham

Anmeld

16. juli 2012

TeamRocket

Loa skriver:

Nu er det jo ikke fordi jeg lider af stress releteret angst for fremmede og mange mennesker for at genere brudepar verden over. Jeg har ikke gået i almindelig skole netop pga dette, så jeg tror jeg ved hvad jeg kan og ikke kan, og bedst af alt kender jeg de små triks der gør jeg kan leve et normalt liv- nemlig at have en livline inden for hviske afstand- min mand. En tvangs bordplan som denne ville medføre at jeg blev nødt til at tage hjem igen, og ærlig talt- hvis brudeparet ikke ville tage dette lille hensyn, var det nok ikke et par jeg gad fejre anyway. Det er ikke alle der bare kan tage sig sammen, så måske man skal passe på med hvad man siger til hvem? Det er jo ikke til at se eller vide hvem der fejler dette, mange af os skilter ikke med det fordi det er meget tabu belagt som voksen ikke at kunne fungere optimalt uden en 'babysitter' i mangel af bedre ord jeg er lidt småtræt, men håber du/i forstår pointen.

Anmeld

16. juli 2012

ønskebørn74

Anonym skriver:

Vi ku godt tænke os at man ik sad ved siden af sin partner (self gælder det ik os) til vores bryllup. Men at man bare sad ved samme bord (runde borde). Men vi VED at min kærestes chef og kone ik vil skilles ad. De har ved andre begivenheder skrevet og spurgt "nu kommer vi vel til at sidde ved siden af hinanden". Her er problemet så:

Jeg syns ik at der skal være sær-regler for dem når de andre blir skilt ad. Min kæreste mener at de godt som de eneste ka få lov at sidde sammen fordi de åbenbart ik ka håndtere hvis de ik ska aidde ved siden af hinanden.

Jeg syns ik at de ska ha lov at styre vores fest men vi ved også at der ka blive 'ballade' og brok fra chefen hvis vi skiller dem ad. 

Ska lige siges at de kender flere af de andre så det er ik fordi de kun kender hinanden.

Hva syns I vi ska gøre??

jeg tager ikke til noget hvor vi ikke sidder sammen.. og ved der er andre der har det sådan..

Anmeld

17. juli 2012

Becks

Jeg ville respektere deres mening.. I ved ikke hvad der ligger til grund, for at de vil sidde sammen.. Det kan være konen lider af en form for angst er MEGET genert osv..

Jeg skal helst sidde sammen med nogle jeg kender godt, ellers kan der godt gå panik i mig og jeg bliver stille og svarer med enstavelses ord - Og ofte bliver tolket som værende sur! Hvilket jeg jo ikke er, men vi er bare nogen der ikke kan store selskaber, hvor man skal sidde med en masse man måske ikke kender...

Håber I får et dejligt bryllup  

Anmeld

17. juli 2012

Loa

ønskebarn74 skriver:

jeg tager ikke til noget hvor vi ikke sidder sammen.. og ved der er andre der har det sådan..

Hvorfor?
Bare "fordi"?

Til TS, syntes i skal lave jeres bordplan som i vil. Syntes sgu ikke man skal involvere samtlige gæster og spørger hvordan de foretrækker at sidde.
Helt ærligt, det er jeres fest, og det er én freaking aften.

Som en anden skrev, evt spørg dem hvorfor, om det er fordi der ligger noget "større" bag eller om det "bare er fordi" de vil sidde sammen. Hvis det er det sidste, syntes jeg ikke skulle lave planen som i vil.
Det er heller ikke fair at skille alle ad, undtagen et par.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.