Bordplan- er det ok at...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

FrkZier

Anonym skriver:

Vi ku godt tænke os at man ik sad ved siden af sin partner (self gælder det ik os) til vores bryllup. Men at man bare sad ved samme bord (runde borde). Men vi VED at min kærestes chef og kone ik vil skilles ad. De har ved andre begivenheder skrevet og spurgt "nu kommer vi vel til at sidde ved siden af hinanden". Her er problemet så:

Jeg syns ik at der skal være sær-regler for dem når de andre blir skilt ad. Min kæreste mener at de godt som de eneste ka få lov at sidde sammen fordi de åbenbart ik ka håndtere hvis de ik ska aidde ved siden af hinanden.

Jeg syns ik at de ska ha lov at styre vores fest men vi ved også at der ka blive 'ballade' og brok fra chefen hvis vi skiller dem ad. 

Ska lige siges at de kender flere af de andre så det er ik fordi de kun kender hinanden.

Hva syns I vi ska gøre??

så længe de stadig sidder ved samme bord, skal de da bare zip it - det er JERES fest og I bestemmer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

TeamRocket

Jeg ville bare bytte bordkortene så jeg sad ved siden af min mand, det har jeg tit gjort
Jeg har desværre meget svært ved større menneske mængder- panikker og kampsveder, og slår ud på brystet og i ansigtet af stress, så skal ligesom have min faste støtte ved min side. Så jeg synes jo jeres ide er smadder dum. I ved ikke hvad der ligger til grund for deres 'vane'. Selfølgelig er det jeres bryllup- men man behøver ikke være kold af den grund. De er gæster og skal vel behandles med respekt.

Anmeld

16. juli 2012

Tulle28

Synes da at det er helt fint, hvis I vil placere par ved samme bord, men ikke ved siden af hinanden. Synes tit det giver en mere hyggelig stemning, fordi folk ikke føler sig helt alene, men har sin partner inden for rækkevidde (hvis nu folk ikke kender hinanden). A man sidder ved samme bord er jo også at sidde sammen - i min verden ihvertfald, så mon ikke chefen synes det er OK?

Anmeld

16. juli 2012

Sara.

Anonym skriver:

Vi ku godt tænke os at man ik sad ved siden af sin partner (self gælder det ik os) til vores bryllup. Men at man bare sad ved samme bord (runde borde). Men vi VED at min kærestes chef og kone ik vil skilles ad. De har ved andre begivenheder skrevet og spurgt "nu kommer vi vel til at sidde ved siden af hinanden". Her er problemet så:

Jeg syns ik at der skal være sær-regler for dem når de andre blir skilt ad. Min kæreste mener at de godt som de eneste ka få lov at sidde sammen fordi de åbenbart ik ka håndtere hvis de ik ska aidde ved siden af hinanden.

Jeg syns ik at de ska ha lov at styre vores fest men vi ved også at der ka blive 'ballade' og brok fra chefen hvis vi skiller dem ad. 

Ska lige siges at de kender flere af de andre så det er ik fordi de kun kender hinanden.

Hva syns I vi ska gøre??

Når nu man ved at de har det bedst med at sidde sammen, og at de ligefrem fortæller det til folk.... så ville jeg vælge at sætte dem sammen.

Ja det er jeres dag og jeres fest. Men jo bedre gæsterne har det, jo bedre fest får i også!

Jeg kan på en måde godt forstå at i vil splitte parene, at gæsterne derved snakker mere. Men når man har kendskab til et par som ikke kan lide det ville jeg ikke gøre det.

Jeg ville splitte de andre og så bare lade det være det. Ikke tænke mere over det. Eller følge at min dag bliver mindre god.

Anmeld

16. juli 2012

Malene76

Anonym skriver:

Hva syns I vi ska gøre??

Vi har lige været til bryllup hos min bror og dennes kone. Vi sad overfor hinanden som par. Det gjorde alle andre par end brudeparret. Jeg ser det ikke som et problem.  Det var en virkelig fed fest, hvor alle snakkede med alle. Jeg ville da helst sidde ved siden af min mand, men det er ok, når han sidder overfor mig, så vi stadig kan tale sammen.

I skal lave bordplanen som I ønsker den. I skal ikke tage sær hensyn, slet ikke til voksne mennesker. Jeg kan slet ikke se problemet hvis parret kender flere ved bordet.

Håber I får den dejligste fest.

KH Malene

Anmeld

16. juli 2012

come2

TeamRocket skriver:

Jeg ville bare bytte bordkortene så jeg sad ved siden af min mand, det har jeg tit gjort
Jeg har desværre meget svært ved større menneske mængder- panikker og kampsveder, og slår ud på brystet og i ansigtet af stress, så skal ligesom have min faste støtte ved min side. Så jeg synes jo jeres ide er smadder dum. I ved ikke hvad der ligger til grund for deres 'vane'. Selfølgelig er det jeres bryllup- men man behøver ikke være kold af den grund. De er gæster og skal vel behandles med respekt.

Sådan har jeg det også

Det er simpelthen en pine for mig, hvis jeg ikke sidder ved min kæreste eller hvis jeg sidder placeret med ryggen til det hele.

Anmeld

16. juli 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg har aldrig været til et bryllup, hvor man skildte parrerne ad. Jeg synes, at det ville være mærkeligt, hvis jeg ikke skulle sidde ved siden af min mand og især til et bryllup.

Jeg synes helt sikkert, at hvis der er nogen som har meldt ud, at de gerne vil sidde ved siden af hinanden skal man respektere det. Der kan være mange grunde til det.

Anmeld

16. juli 2012

Savannah

Jeg ville spørge dem om der var nogle egentlige grunde til de så gerne vil sidde sammen. Om der er en dybere grund end "det vil vi"
Hvis der er ville jeg respektere det og hvis ikke så ville jeg lave den bordplan jeg havde lyst til.

Anmeld

16. juli 2012

LR85

Jeg synes ikke det er særlig fedt a blive skilt ad. 

Og ville aldrig selv skille folk ad til bryllup eller andre ting

Anmeld

16. juli 2012

merethe

Profilbillede for merethe

Jeres fest så I bestemmer.

Men jeg synes det er rigtig træls når man bliver skilt ad som par til en fest. Jeg hader det, da festen så mange gange bliver kedelig, hvis man intet har at snakke med sidemanden om. 

Hvorfor ønske I egenligt at skille alle par ad, er der en bestemt grund til det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.