De første nye ting til baby er kommet til hus:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. august 2012

klmf

FruK skriver:

Vi har ikke købt noget endnu - og venter nok lidt med det. Jeg har også en dreng i forvejen, men det er begrænset hvor meget jeg har gemt, det er læææænge siden han var baby. Har lidt tøj fra de første to år, som skal findes frem - men ved at vi skal have en pige denne gang, så der bliver nok behov for at supplere med lidt i andre farver. 

Synes egentlig det er begrænset hvad man har brug for når baby er helt lille. Men seng, puslebord, barnevogn mm skal selvfølgelig indkøbes - engang i løbet af efteråret. 

Det vigtigste er jo mad, en tør numse og varmt tøj - og så forældrene Så du har helt ret i, at det er begrænset hvor stort behovet er. Men det er nu så hyggeligt at snuse rundt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2012

Miin'Baby'Mus

lotchen skriver:

Hvor dejligt med storindkøb

Med den første var der så meget usikkerhed i graviditeten, så vi turde ikke købe noget før jeg var i uge 34 vist... Nyder derfor at have en graviditet, der går efter planen, så nu tør jeg godt selvom det er tidligt

Ja okay, det kan jeg godt forstå, men vores har det heldigvis fint 

Og hvor dejligt at du nu har en graviditet du kan nyde og ikke behøver at bekymre dig over 

Anmeld

1. august 2012

klmf

Babymamma skriver:

Ja okay, det kan jeg godt forstå, men vores har det heldigvis fint 

Og hvor dejligt at du nu har en graviditet du kan nyde og ikke behøver at bekymre dig over 

Det er også sådan det skal være

Anmeld

1. august 2012

simone_jacobsen

lotchen skriver:

jegvvi

Vil I ikke vide kønnet? Åh ja, barnvognen! Det var en stor beslutning husker jeg

Åhh jo jeg vil sååå gerne vide det, men har først tid til MD scanning den 27. august. Syntes der er en evighed til

Anmeld

2. august 2012

Missq4

lotchen skriver:

Vi har jo også masser af tid endnu og vi har jo også en i forvejen, så det er kun hvis der kommer en pige at jeg sådan for alvor kan gøre noget ved shoppegenet Synes bare det er så hyggeligt at kigge på tøj i størrelse lille bitte

det er det virkelig også det er super sødt og dejligt man slev kan bestemme hvad de skal ha på begge mine drenge er ved at være store og de ved godt hvad de vil ha på og hvad de bestemt ikke vil ha på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.