De første nye ting til baby er kommet til hus:)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.108 visninger
14 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

klmf

Vi har jo en dreng i forvejen, så alle de store, dyre ting er heldigvis på plads. Men... Min svigerindes svigerinde har fået ny barnevogn og skulle derfor ikke bruge liften. Så i fredags kom hun og afleverede den fiiiiiineste, røde Odderlift, der lige passer til vores den sorte vognHavde egentlig sagt, at vi lige skulle vente og se om vi får en pige, men nu hvor den er i huset, kan jeg ikke nænne ikke at bruge den selvom det skulle blive en dreng igen

Og så har vi efter mange overvejelser i babysam besluttet os for hvilken putteklud baby skal have. Putteklud har en ophøjet status her i huset, da den har reddet MANGE situationer med gråd og tårer fra at eskalere og det er bassens bedste soveven, så det er et must for os. Det blev en zebra, så passer den både til en dreng og pige

Synes egentlig det er lidt fjollet og lidt tidligt at købe ting til baby, men kunne ikke lade være og nu føles det egentlig også meget godt og hyggeligt

Har I andre været lidt på indkøb allerede, eller er det bare mig, der er skør??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2012

Missq4

lotchen skriver:

Vi har jo en dreng i forvejen, så alle de store, dyre ting er heldigvis på plads. Men... Min svigerindes svigerinde har fået ny barnevogn og skulle derfor ikke bruge liften. Så i fredags kom hun og afleverede den fiiiiiineste, røde Odderlift, der lige passer til vores den sorte vognHavde egentlig sagt, at vi lige skulle vente og se om vi får en pige, men nu hvor den er i huset, kan jeg ikke nænne ikke at bruge den selvom det skulle blive en dreng igen

Og så har vi efter mange overvejelser i babysam besluttet os for hvilken putteklud baby skal have. Putteklud har en ophøjet status her i huset, da den har reddet MANGE situationer med gråd og tårer fra at eskalere og det er bassens bedste soveven, så det er et must for os. Det blev en zebra, så passer den både til en dreng og pige

Synes egentlig det er lidt fjollet og lidt tidligt at købe ting til baby, men kunne ikke lade være og nu føles det egentlig også meget godt og hyggeligt

åhh det kripler i mine finger for at få lov til at gå igang vi mangler ikke så meget da vi har to børn i forvejen men syntes nu at der skal lidt nyt til at der komer en lille.

vi har fundet en brugt barnevogn da den vi havde ikke er for god mere så den har vi købt jeg fik den til 600 og den ser ud som en ny dog er der en lille smule rust ved varekurven men det gør ikke mig noget

og så har jeg købt en lille smule tøj i går men eller ikke rigtig noget endnu

Anmeld

18. juli 2012

simone_jacobsen

lotchen skriver:

Jeg har allerede købt, men faktisk kun neutralt tøj. Har kigget på barnevogn, men venter med køb da der kommer nye modeller snart

Anmeld

31. juli 2012

klmf

Missq4 skriver:

åhh det kripler i mine finger for at få lov til at gå igang vi mangler ikke så meget da vi har to børn i forvejen men syntes nu at der skal lidt nyt til at der komer en lille.

vi har fundet en brugt barnevogn da den vi havde ikke er for god mere så den har vi købt jeg fik den til 600 og den ser ud som en ny dog er der en lille smule rust ved varekurven men det gør ikke mig noget

og så har jeg købt en lille smule tøj i går men eller ikke rigtig noget endnu

Vi har jo også masser af tid endnu og vi har jo også en i forvejen, så det er kun hvis der kommer en pige at jeg sådan for alvor kan gøre noget ved shoppegenet Synes bare det er så hyggeligt at kigge på tøj i størrelse lille bitte

Anmeld

31. juli 2012

klmf

simone_jacobsen skriver:

Jeg har allerede købt, men faktisk kun neutralt tøj. Har kigget på barnevogn, men venter med køb da der kommer nye modeller snart

Vil I ikke vide kønnet? Åh ja, barnvognen! Det var en stor beslutning husker jeg

Anmeld

1. august 2012

Miin'Baby'Mus

lotchen skriver:

Uha, vi var ude og kigge mandag og der fandt vi alle de store ting vi gerne ville have, så istedet for at kigge så blev det til at vi købte (bestilt) alle store babyting  tidligt, ja måske, men tingene er hvide så de kan passe ind til både dreng og pige.

Og nu hvor det er købt så er der de ting mindre at tænke på - det er jo vores den første  hihi

Anmeld

1. august 2012

kbh-tøs

Vi var ude i går og hente babyalarmer og seng, fundet i dba. Vi fik en fin seng med skuffe under for 500kr. og alarmer der er helt nye, med kvittering, hvor vi sparede 500kr. Så det var et par gode handler.

Vi er jo løbet ind i det problem at vi skal have tvillinger og derfor skal ud og have nogle supplerings ting, bl.a. kombi tvillingevogn, lifte osv.... hvis der er en eller to drenge derinde, så skal vi pgså købe lidt drenge tøj.

Anmeld

1. august 2012

klmf

Babymamma skriver:

Uha, vi var ude og kigge mandag og der fandt vi alle de store ting vi gerne ville have, så istedet for at kigge så blev det til at vi købte (bestilt) alle store babyting  tidligt, ja måske, men tingene er hvide så de kan passe ind til både dreng og pige.

Og nu hvor det er købt så er der de ting mindre at tænke på - det er jo vores den første  hihi

Hvor dejligt med storindkøb

Med den første var der så meget usikkerhed i graviditeten, så vi turde ikke købe noget før jeg var i uge 34 vist... Nyder derfor at have en graviditet, der går efter planen, så nu tør jeg godt selvom det er tidligt

Anmeld

1. august 2012

klmf

kbh-tøs skriver:

Vi var ude i går og hente babyalarmer og seng, fundet i dba. Vi fik en fin seng med skuffe under for 500kr. og alarmer der er helt nye, med kvittering, hvor vi sparede 500kr. Så det var et par gode handler.

Vi er jo løbet ind i det problem at vi skal have tvillinger og derfor skal ud og have nogle supplerings ting, bl.a. kombi tvillingevogn, lifte osv.... hvis der er en eller to drenge derinde, så skal vi pgså købe lidt drenge tøj.

Fedt med gode handler

Uuuh, dejligt med twinser Det er da hyggeligt

Anmeld

1. august 2012

FruK

Vi har ikke købt noget endnu - og venter nok lidt med det. Jeg har også en dreng i forvejen, men det er begrænset hvor meget jeg har gemt, det er læææænge siden han var baby. Har lidt tøj fra de første to år, som skal findes frem - men ved at vi skal have en pige denne gang, så der bliver nok behov for at supplere med lidt i andre farver. 

Synes egentlig det er begrænset hvad man har brug for når baby er helt lille. Men seng, puslebord, barnevogn mm skal selvfølgelig indkøbes - engang i løbet af efteråret. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.