Samsung galaxy s 3 - God?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Emily2012<3

IsabellaCiinea skriver:

Den skal du nok blive glad for

Jeg har selv S2'eren, og er super glad for den! 

Og tror da at S3'eren er mindst ligeså god =)

Kender to som næsten lige har købt den, og de er SÅ glade for den =)

Uuuh.. Så glæder jeg mig..

Vi skal holde dåb lørdag, og den skulle gerne komme inden, men håber da ikke manden sidder og leger med den til dåben.. Hæhæ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

BellaCiinea

Emily2012<3 skriver:

Uuuh.. Så glæder jeg mig..

Vi skal holde dåb lørdag, og den skulle gerne komme inden, men håber da ikke manden sidder og leger med den til dåben.. Hæhæ..

Haha jamen jeg krydser fingrer for at den kommer inden

Og ja... mænd og så sådan noget "legetøj"

Anmeld

16. juli 2012

Emily2012<3

IsabellaCiinea skriver:

Haha jamen jeg krydser fingrer for at den kommer inden

Og ja... mænd og så sådan noget "legetøj"

Jeg tror den kommer senest onsdag..

Manden har også lige bestilt en.. Fy noget grisseri..

Anmeld

16. juli 2012

BellaCiinea

Emily2012<3 skriver:

Jeg tror den kommer senest onsdag..

Manden har også lige bestilt en.. Fy noget grisseri..

Haha jah altså da

Men den skal I nok blive glade for  

Det er jeg sikker på

Anmeld

16. juli 2012

Emily2012<3

IsabellaCiinea skriver:

Haha jah altså da

Men den skal I nok blive glade for  

Det er jeg sikker på

Vi håber!

Anmeld

16. juli 2012

Mother-love

Emily2012<3 skriver:

Nogen der ved om Samsung galaxy s 3 er god?

Har lige bestilt en, men nu kommer jeg i tvivl om jeg skulle have bestilt en Iphone 4s istedet for..  

Jeg har haft den siden ugen efter den kom ud havde 2eren før. Og jeg synes det er en super tlf. Jg er utrolig glad for min og det samme er kæresten for hans.
Jeg synes ikke der er andet end bøvl med iphone og den kan slet ikke tåle at blive tabt, så går den i tusinde stykker.
Alle jeg kender med iphone har problemer med deres. Og har en kammerat der arbejder i en 3 butik og han fraråder faktisk iphone fordi de hele tiden skal til reperation.

Anmeld

16. juli 2012

Mother-love

Emily2012<3 skriver:

Har lige bestilt en, men nu kommer jeg i tvivl om jeg skulle have bestilt en Iphone 4s istedet for..  

Jeg har haft den siden ugen efter den kom ud havde 2eren før. Og jeg synes det er en super tlf. Jg er utrolig glad for min og det samme er kæresten for hans.
Jeg synes ikke der er andet end bøvl med iphone og den kan slet ikke tåle at blive tabt, så går den i tusinde stykker.
Alle jeg kender med iphone har problemer med deres. Og har en kammerat der arbejder i en 3 butik og han fraråder faktisk iphone fordi de hele tiden skal til reperation.

Anmeld

16. juli 2012

Emily2012<3

michelledam skriver:

Nej jeg har tabt min et par gange og så pludselg smadrede skærmen.. Så det er ret øv..

Men jeg glæder mig.. Eller VI glæder os til at få vores nye legetøj hjem..

Anmeld

16. juli 2012

OktoberMor

Emily2012<3 skriver:

Jeg havde en 4s før,  men har nu skiftet til denne galaxy s3,  og den er så meget bedre.. Der er ingen begrænsninger, den holder strøm og den går Ikke i stykker ligeså nemt som iphone.. ;-)

Anmeld

16. juli 2012

Emily2012<3

OktoberMor skriver:

Jeg havde en 4s før,  men har nu skiftet til denne galaxy s3,  og den er så meget bedre.. Der er ingen begrænsninger, den holder strøm og den går Ikke i stykker ligeså nemt som iphone.. ;-)

åååh det lyder altså bare så lækkert.. Glæder mig helt vildt til at få den hjem..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.