Samsung galaxy s 3 - God?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

740 visninger
19 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Emily2012<3

Nogen der ved om Samsung galaxy s 3 er god?

Har lige bestilt en, men nu kommer jeg i tvivl om jeg skulle have bestilt en Iphone 4s istedet for..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

2babygirls

Emily2012<3 skriver:

Har lige bestilt en, men nu kommer jeg i tvivl om jeg skulle have bestilt en Iphone 4s istedet for..  

Det er en af de bedste telefoner på mærkede lige nu.

Min mand har godkendt den og HTC one x af dem jeg skal vælge i mellem og købe nu her. Men tror jeg forbliver på HTC holdet

Anmeld

16. juli 2012

NoahEmil

Jeg har en Samsung s2 og er rigtig glad for den og den nye er vel kun blevet bedre:-)

Anmeld

16. juli 2012

Emily2012<3

Baby2påvej skriver:

Det er en af de bedste telefoner på mærkede lige nu.

Min mand har godkendt den og HTC one x af dem jeg skal vælge i mellem og købe nu her. Men tror jeg forbliver på HTC holdet

Okay.. Uh.. Så er det måske et meget godt køb..

Anmeld

16. juli 2012

Emily2012<3

NoahEmil skriver:

Jeg har en Samsung s2 og er rigtig glad for den og den nye er vel kun blevet bedre:-)

Super.. Så er det jo nok et godt køb..

Anmeld

16. juli 2012

UnderCover37

Tror du har valgt rigtigt! - Samsung er lysår foran Iphones selvom Iphone er god så er Samsungs galaxy SÅ meget bedre!

Anmeld

16. juli 2012

OverTheRainbow

Emily2012<3 skriver:

Den skulle være ekstremt god. Jeg har 4s og er ret træt af den.. Ikke fordi den fejler noget, men jeg synes styresystemet er lidt kedeligt. Det er altid det samme og man kender den hurtigt ind og ud. Kæresten har en samsung s2 og jeg elsker den altså lidt Skærmen er bedre, grafikken er bedre, farverne/lyset er bedre etc.

Mon ik' du nok skal blive glad for samsung? Jeg er lidt misundelig for den er FED! Har set en video med hvad den kan og hold nu op... Fantastisk og ja.. jeg er lidt vild med smartphones! høhø..

Anmeld

16. juli 2012

BellaCiinea

Emily2012<3 skriver:

Den skal du nok blive glad for

Jeg har selv S2'eren, og er super glad for den! 

Og tror da at S3'eren er mindst ligeså god =)

Kender to som næsten lige har købt den, og de er SÅ glade for den =)

Anmeld

16. juli 2012

Emily2012<3

UnderCover34 skriver:

Tror du har valgt rigtigt! - Samsung er lysår foran Iphones selvom Iphone er god så er Samsungs galaxy SÅ meget bedre!

Wee.. Jamen så glæder jeg mig da bare lige lidt mere til at få den hjem, nu..

Anmeld

16. juli 2012

Emily2012<3

Smilo skriver:

Den skulle være ekstremt god. Jeg har 4s og er ret træt af den.. Ikke fordi den fejler noget, men jeg synes styresystemet er lidt kedeligt. Det er altid det samme og man kender den hurtigt ind og ud. Kæresten har en samsung s2 og jeg elsker den altså lidt Skærmen er bedre, grafikken er bedre, farverne/lyset er bedre etc.

Mon ik' du nok skal blive glad for samsung? Jeg er lidt misundelig for den er FED! Har set en video med hvad den kan og hold nu op... Fantastisk og ja.. jeg er lidt vild med smartphones! høhø..

Jeg har selv 4'eren, og er også ret træt af den.. Så håber bare jeg kan finde ud af samsung.. Den er ret fed.. Så den nemlig i en butik for noget tid siden.. Og tænkte jeg bare måtte eje den..

Så nu glæder jeg mig bare endnu mere til at få den hjem når jeg får besked på at den er SÅ god..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.