Mors dag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

303 visninger
5 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Kaufie

Ja, det er jo på søndag, hvis I skulle have glemt det!

Min søster og jeg vil jo gerne give vores dejlige mor en lille ting - men er helt tom for ideer. Sidste år fik hun gavekort til ansigtsbehandling, hvilket hun blev rigtig glad for - men det er lidt idéforladt at give samme gave igen....

Hvad gør I?

Synes I bare det er endnu en dum tradition, der er opfundet af blomsterhandlere og smykkebutikker, eller plejer I at gøre noget ud af det?

Mette med verdens dejligste mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Louise mortil4

det er lidt forskelligt om vi giver noget til vores mor, det kommer lidt an på om vi er sammen med hende på morsdag, men hun får altid en sms eller jeg ringer til hende på morsdag. Hva hun får er lidt forskelligt efter hva hun ønsker sig.

Anmeld

7. maj 2009

Helle30

Min mor skal have blomster. Jeg køber en masse afskårne blomster og binder så selv en kæmpe buket. Jeg synes, det gør den mere personlig, og så får man altså også meget mere buket for pengene. Blomsterne er fra både mig og min bror.
Derudover har jeg inviteret mine forældre til middag søndag aften.

Jeg synes ikke, mors dag er noget kommercielt skidt, så længe gaver, blomster mv. er givet med hjertet og er en bevidst anerkendelse af- og tak for alt det, ens mor har gjort/gør for én.

- Helle

Anmeld

7. maj 2009

Sweet1978

Nu skal vi på weendophold denne weekend og de skal passe den mindste, så besøger hende / dem søndag for at afhente. Vi skal i givskud zoo lørdag, så i år regner jeg med at købe en ting/souvenier der som en kombineret mors dags / og tak for pasnings gave. Regner med at give far noget i samme hug for er slem til at glemme fars dag, ved ikke hvorfor.

Min kæreste har snakket om at finde en ting til mig på pigernes vegne så er spændt på hvad han hitter på.

Anmeld

7. maj 2009

ivfmarie

Her bliver vores mødre og deres mænd inviteret med i cirkus sammen med deres børn og børnebørn..

Dvs vi skal i cirkus med ungerne og deres bedsteforældre.

Anmeld

7. maj 2009

Muffinmus

Jamen min mor kan ikke søndag...og det kan jeg jo heller ikke da jeg er hos Trine med jer andre
Men hun kommer så til middag tirsdag og kl 19.30 kører jeg hende hende til en gang ryg massage i vores sporthal Der er en massør klar til hende
Og hun ved det ikke, tror bare det er middag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.