slynge mødre, be om hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

409 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. maj 2009

Louise mortil4

nu er jeg jo så heldig at ha fået et barn der ikkesover ret meget, og når hun så mener at det eneste sted man ellers kan opholde sig om dagen når man er vågen er i armene hos mor, så kniber det altså lidt med at få lov at lave noget andet. Så kom jeg jo til at tænke på at der vist var flere her inde da ungerne var små der brugte de der slynger og var rigtig glade for dem. Kan i anbefale nogen, hvor kan de købes, hvor lange er de ( jeg har jo lige en del ekstra kg som den skal kunne nå om) kan man evt lave den selv, hvis ja hva for noget stof skal man så bruge og hvor får man den der ring henne??

Håber virkelig meget der er nogen der kan hjælpe.

Knus Louise

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2009

Mary

Jeg synes uden tvivl du skal besøge slyngebarn.dk Jeg vil gerne fortælle om
mine egne erfaringer, men jeg er ikke så skrap ud i typer, størrelser og priser

Jeg brugte selv en strækvikle til Annika de 4-5 mdrs tid, det kan godt se lidt besværligt ud, men det er nemt at lære! Så er der en ringslynge, den er hurtig lige at tage af og på - hvis man kan finde ud af det i hvert fald. Jeg er aldrig blevet gode venner med min!!
Da Annika blev lidt større tog jeg en fast vikle i brug, og den kan bruges på mave, ryg, liggende, siddende, men ansigtet frem og vendt mod moren.

Til sidst har jeg haft en mei tai, der skal barnet kunne sidde selv, eller i hvert fald være stærk i ryggen til at kunne sidde i slyngen uden støtte i siderne. Jeg bærer begge mine på ryggen nu, og de elsker det begge to! Så den kan bruges længe

Juliane var også sådan et barn der ikke ville være andre steder end på armen, og jeg ville ønske jeg havde kendt til eksistensen af så mange lækre, flotte og smarte slynger og vikler dengang!

Anmeld

7. maj 2009

Astrid P

Jeg kan helt sikkert anbefale en strækvikle! Og jeg købte min på

www.slynger.dk

Anmeld

7. maj 2009

Louise mortil4

hmm jo det ser lidt idviklet ud, men det kan vel læres med sådan en vikle, dog kan jeg ikke lade være med at spekulere på om den nu også er lang nok?? Nogen der har prøvet sådan en ringslynge fra helt lille af. Nanna er 3 uger og 1 dag.

Anmeld

7. maj 2009

linemus

Kommer du ikke på søndag? Så kan jeg da godt tage min strækvikle med, så du kan prøve den

Og ja, hun kan godt ligge i både ringslyngen og viklen fra spæd af.

Anmeld

7. maj 2009

Rasmine

Jeg mener BM er rimelig meget inde i det der slyngeri?

Anmeld

7. maj 2009

birgittemarie

Yes, yes slynger det er lige mig. Og jeg sælger dem også

Jeg vil helt sikkert også anbefale en strækvikle også! Men jeg er nu heller ingen ringslyngeørn... Med en strækvikle, der ved man altså, hvor den baby er og det er nu engang meget rart.

Jeg kan godt fortælle dig, hvad for noget stof (og hvor), du skal købe, hvis du selv vil lave en.
Og jeg kan også godt sælge dig en til en sveden pris.

Knus Birgitte

Anmeld

7. maj 2009

Louise mortil4

ahh sys det er lidt en jungle at finde rundt i den der vikle/slynge verden. Var i babyvest idag for at se hva den der ringslynge var for en, men det lærer jeg aldrig og lillepigen sys bestemt ikke den var særlig god, eller også var hun bare trat af at mor her moslede så meget rundt med hende

Line du må rigtig gerne tage din strækvikle med på søndag så jeg kan prøve den, lige pt er det den jeg hælder mest til.

Knus Louise - tvillinge ammepuden med lille pigen på den ene side og puteren på den anden = baby.dk tid

Anmeld

7. maj 2009

linemus

mortil4 skriver:

ahh sys det er lidt en jungle at finde rundt i den der vikle/slynge verden. Var i babyvest idag for at se hva den der ringslynge var for en, men det lærer jeg aldrig og lillepigen sys bestemt ikke den var særlig god, eller også var hun bare trat af at mor her moslede så meget rundt med hende

Line du må rigtig gerne tage din strækvikle med på søndag så jeg kan prøve den, lige pt er det den jeg hælder mest til.

Knus Louise - tvillinge ammepuden med lille pigen på den ene side og puteren på den anden = baby.dk tid

Will do.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.