Konjak - Nogle der har prøvet disse slankepiller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

mor2011_

kender ikke dem men køb aldrig slankepiller i håndkøb for ganske rigtigt så virker de bare ikke..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Miss-86

mor2011_ skriver:

kender ikke dem men køb aldrig slankepiller i håndkøb for ganske rigtigt så virker de bare ikke..

Jeg vil så dertil sige at min kollega har tabt 9 kg, ved at tage dem.

Ville bare høre om andre evt. havde samme erfaring.

Anmeld

16. juli 2012

mor2011_

Miss-86 skriver:

Jeg vil så dertil sige at min kollega har tabt 9 kg, ved at tage dem.

Ville bare høre om andre evt. havde samme erfaring.

nå ok hvor meget vil du tabe da? tænker hvis du vil bare smide nogle kg såer det synd at begynde på alt muligt piller

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

mor2011_ skriver:

nå ok hvor meget vil du tabe da? tænker hvis du vil bare smide nogle kg såer det synd at begynde på alt muligt piller

Jamen omkring 8-10 kg, skulle jeg gerne tabe mig, for at komme ned til min ideelvægt..

Anmeld

16. juli 2012

metski83

Jeg har prøvet dem. De er ikke farlige, det er bare fibre (Kan se nogen fraråder du tager dem) De skulle når man tager dem rigtigt, fylde ca. 40 % af mavesækken, så man ikke føler ligeså meget sult.

Når det så er sagt, så syntes jeg overhovedet ikke de virker, ikke engang lidt mæt af dem blev jeg.

Prøvede at opløse to i et glas vand, for at se hvor meget fylde de gav. Det var næsten ingenting.

Anmeld

27. september 2012

Linda232

Phen375 slankepiller - phen375.com Jeg modtog min bestilling til tiden og pillerne virker rigtig godt.

Anmeld

27. september 2012

SHERO

Jeg har, og har været rigtig glad for dem, spiser dem kun om aftenen for ikke at overspise. Den første tid jeg spiste dem tabte jeg 6 kg på 4 uger mener jeg. Kan se der er flere der har frarådet dem, men det er de første piller som rent faktisk er blevet godkendt af EU som ufarlige og som virker. Men som du selv siger virker de kun hvis man overspiser, for i sig selv har de ingen virkning, skal stadig sund mad og motion til..
Jeg synes du skulle prøve at købe dem, de er jo ikke særlig dyrer, så det er ikke mange penge at miste hvis man er utilfreds.

Anmeld

27. september 2012

Miss-86

Tullen85 skriver:

Jeg har, og har været rigtig glad for dem, spiser dem kun om aftenen for ikke at overspise. Den første tid jeg spiste dem tabte jeg 6 kg på 4 uger mener jeg. Kan se der er flere der har frarådet dem, men det er de første piller som rent faktisk er blevet godkendt af EU som ufarlige og som virker. Men som du selv siger virker de kun hvis man overspiser, for i sig selv har de ingen virkning, skal stadig sund mad og motion til..
Jeg synes du skulle prøve at købe dem, de er jo ikke særlig dyrer, så det er ikke mange penge at miste hvis man er utilfreds.

det er sådan set også kun aftensmaden, hvor jeg overspiser.. så måske det var et forsøg værd.. tak 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.