Konjak - Nogle der har prøvet disse slankepiller?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.712 visninger
27 svar
1 synes godt om
16. juli 2012

Miss-86

Jeg vil høre jer baby-brugere, om der er nogle af jer der har enten gode eller dårlige erfaringer med konjak slankepiller?

Da jeg overvejer at starte på dem, samtidig med træning..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

MorDk

Kender ikke til de piller du nævner!!

Jeg vil fraråde dig at tage slankepiller!

Dyrk motion og spise sundt/varieret det er vejen frem. Er du super overvægtig?

Du kan risikerer frygtelige bivirkninger! fx. blodpropper!

Anmeld

16. juli 2012

MorDk

MorDk skriver:

Kender ikke til de piller du nævner!!

Jeg vil fraråde dig at tage slankepiller!

Dyrk motion og spise sundt/varieret det er vejen frem. Er du super overvægtig?

Du kan risikerer frygtelige bivirkninger! fx. blodpropper!

Og så skal du ikke "ødelægge" din krop nu hvor du skal til og igang med Projekt Baby ....

Anmeld

16. juli 2012

come2

Miss-86 skriver:

Jeg vil høre jer baby-brugere, om der er nogle af jer der har enten gode eller dårlige erfaringer med konjak slankepiller?

Da jeg overvejer at starte på dem, samtidig med træning..

ændre din kost istedet

Grøn the skulle være godt til at udrense kroppen.

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

MorDk skriver:

Og så skal du ikke "ødelægge" din krop nu hvor du skal til og igang med Projekt Baby ....

De skulle være Eu godkendt og det er en pille, som bliver til Gele i maven, sådan at man ikke kan spise så meget..

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

come2 skriver:

ændre din kost istedet

Grøn the skulle være godt til at udrense kroppen.

Hvad gør den grønne the?

Jeg har massevis af breve, så jeg kan få drikke det, men føj, det smager ikke godt

Anmeld

16. juli 2012

MorDk

Miss-86 skriver:

De skulle være Eu godkendt og det er en pille, som bliver til Gele i maven, sådan at man ikke kan spise så meget..

Ja men der er jo nogle ting i som jeg er sikker på din krop ville være glad for du forskånede den for. Desuden må du bare spise mindre portioner! Tror simpelthen de slankemidler er lavet fordi folk er "dumme" nok til at betale for dem... (forstå mig ret)

Jeg ville ALDRIG spise slankemidler ligemeget hvad. Jeg har set hvad det kan gøre ved en... (og det er ikke et rart syn)

Anmeld

16. juli 2012

MorDk

Miss-86 skriver:

Hvad gør den grønne the?

Jeg har massevis af breve, så jeg kan få drikke det, men føj, det smager ikke godt

Det renser kroppen... og kan sætte din forbrændning i vejret.

MEN ærlig talt så er en kostændring og daglig motion/bevægelse vejen frem. Og drik vand til måltiderne...

Jeg tabte 5 kg. på 14 dage bare ved at skifte sodavand og andre sukkerholdige drikke ud med vand! BUM!

Anmeld

16. juli 2012

come2

Miss-86 skriver:

Hvad gør den grønne the?

http://www.naturoghelse.dk/shop/groen-te-seasalt-2596p.html

Der står en masse om det.

Jeg har lige afsluttet 14 dage på det. og venter nu 14 dage på at skulle igang igen

Anmeld

16. juli 2012

Miss-86

MorDk skriver:

Det renser kroppen... og kan sætte din forbrændning i vejret.

MEN ærlig talt så er en kostændring og daglig motion/bevægelse vejen frem. Og drik vand til måltiderne...

Jeg tabte 5 kg. på 14 dage bare ved at skifte sodavand og andre sukkerholdige drikke ud med vand! BUM!

Ja, du har også ret, jeg har heller aldrig villet betale for sådan noget..

Men ja, starter træning imorgen, så må det være nok..

Jeg drikker i forvejen ikke særlig meget med sukker i og vi spiser ret sundt, men selvfølgelig så ryger der noget usundt indenbords. Jeg spiser en del chokolade, når jeg kommer hos 2 veninder, for de sætter det altid på bordet, når jeg kommer også er det svært at lade være at tage noget af det, for jeg har en frygtelig sød tand

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.