HJÆLP til fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

bette bebs

Vil da helt klart, grundet den søde omstændgihed, se ret stort på det med at det skal holdes tæt på den 6 aug. og så istedet ringe til dem der skal med for at hører om de ikke vil være med til en surprise fødselsdags fest i næste weekende. Og så for din egen skyld uddelliger madopgaverne, så gæsterne i stedet for gaver kommer med boller og kager? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Kay

hellemi skriver:

Vil da helt klart, grundet den søde omstændgihed, se ret stort på det med at det skal holdes tæt på den 6 aug. og så istedet ringe til dem der skal med for at hører om de ikke vil være med til en surprise fødselsdags fest i næste weekende. Og så for din egen skyld uddelliger madopgaverne, så gæsterne i stedet for gaver kommer med boller og kager? 

næst weekend duer ik... men skal lige havde styr på om der er folk der er på ferie i næste weekend igen

Anmeld

16. juli 2012

UnderCover37

Kay skriver:

ej godt så dårligt spørgsmål når vi lige har skrevet om weekender

det er en mulighed

Juli Men kan godt være jeg læste dit svar forkert...

Håber I finder en løsning i hvertfald

Anmeld

16. juli 2012

Kay

UnderCover34 skriver:

Juli Men kan godt være jeg læste dit svar forkert...

Håber I finder en løsning i hvertfald

det har i altfald hjulpet at få lidt indputs

Anmeld

16. juli 2012

UnderCover37

Kay skriver:

det har i altfald hjulpet at få lidt indputs

Anmeld

16. juli 2012

christina92

Kay skriver:

havde også tænkt noget kaffe noget... men der skal jo kage og noget til... elsker at bage og har det nok med at overdrive hvor mange slags kage der skal være

tænkte at ost og pølse bord ved frokost tid måske var en ide... for det kan jo købes samme dag... hvis det nu er....

jamen så længe det er lysten der driver dig til overdrivelse er det jo ikke så slemt

Og ja det andet var klart også en mulighed!

Anmeld

17. juli 2012

Kay

christina92 skriver:

jamen så længe det er lysten der driver dig til overdrivelse er det jo ikke så slemt

Og ja det andet var klart også en mulighed!

det er lysten... helt klart

men... der er mange ting jeg har lyst til i øjeblikket jeg ik kan

Anmeld

17. juli 2012

FruK

Selvfølgelig kan I holde en fødselsdag - du skal bare skrue ned for dine ambitioner om, hvad du selv skal diske op med.

Måske en uges tid eller to før, hvis det kan lade sig gøre. Ellers på dagen - folk ved jo, at I risikerer at aflyse, hvis der sker noget.

Er der nogen der kan komme med boller/kage, så bed dem om det. Så skal du bare sørge for kaffe/the, smør, pålæg - eller hvad I nu skal have. Hvis ikke der er nogen der kan tage med, så køb noget lækkert hos bageren. Gør det så nemt for dig selv, som muligt. -Det er der der ikke nogen, der ikke vil kunne forstå, når du er så højgravid.

Anmeld

17. juli 2012

Kay

FruK skriver:

Selvfølgelig kan I holde en fødselsdag - du skal bare skrue ned for dine ambitioner om, hvad du selv skal diske op med.

Måske en uges tid eller to før, hvis det kan lade sig gøre. Ellers på dagen - folk ved jo, at I risikerer at aflyse, hvis der sker noget.

Er der nogen der kan komme med boller/kage, så bed dem om det. Så skal du bare sørge for kaffe/the, smør, pålæg - eller hvad I nu skal have. Hvis ikke der er nogen der kan tage med, så køb noget lækkert hos bageren. Gør det så nemt for dig selv, som muligt. -Det er der der ikke nogen, der ikke vil kunne forstå, når du er så højgravid.

ja... eller hvis jeg når at føde inden... det er mest det jeg tænker på

Anmeld

17. juli 2012

christina92

Kay skriver:

det er lysten... helt klart

men... der er mange ting jeg har lyst til i øjeblikket jeg ik kan

hehe jaae, det er træls du skal være plaget sådan af smerter...

7-9-13 for at jeg slipper, men det jo ikke til at vide når der er så længe endnu..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.