min mands pc skærm er gået i stykker... han bruger den rigtig meget da han tegner og laver andre ting på hans pc og har derfor brug for en skærm i en nognelunde størelse... men vi har lige købt ny bil der skla hentes her om 9 dage og så er der jo en lille ny på vej...
indtil videre har han lånt en lille skærm... og jeg sagde så at han jo kunne ønske sig penge til en stører i føsdags gave... han her føsdag d. 6 august...
hvor til han svare at han ik regner med der er nogle der giver ham gave, når nu han ik kan holde føsdag i år....
jeg har jo termin d. 7 august... der blev jeg da lige ramt af lidt dårlig somvittighed... 
normalt plejer vi lidt over 1 måned før at planlægge føsdag... men har hele tiden udskudt det... da jeg ik rigtig kan greje hvordan vi lige skal holde det... og der er gået rigtig meget baby snak i det hele...
så kvinder (og mænd)... hvordan får jeg lige planlagt en føsdag jeg kan holde til... uden for meget arbejde og der kan forberedes lige nu eller ikke tage lang tid at fixe... og kan rygges hvis det bliver nødvændigt....
kan man overhoved invitere mennesker nu når man ik ved hvordan det hele ser ud til den tid?? 
Anmeld