HJÆLP til fødselsdag...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.258 visninger
23 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. juli 2012

Kay

min mands pc skærm er gået i stykker... han bruger den rigtig meget da han tegner og laver andre ting på hans pc og har derfor brug for en skærm i en nognelunde størelse... men vi har lige købt ny bil der skla hentes her om 9 dage og så er der jo en lille ny på vej...

indtil videre har han lånt en lille skærm... og jeg sagde så at han jo kunne ønske sig penge til en stører i føsdags gave... han her føsdag d. 6 august...

hvor til han svare at han ik regner med der er nogle der giver ham gave, når nu han ik kan holde føsdag i år....

jeg har jo termin d. 7 august... der blev jeg da lige ramt af lidt dårlig somvittighed...

normalt plejer vi lidt over 1 måned før at planlægge føsdag... men har hele tiden udskudt det... da jeg ik rigtig kan greje hvordan vi lige skal holde det... og der er gået rigtig meget baby snak i det hele...

så kvinder (og mænd)... hvordan får jeg lige planlagt en føsdag jeg kan holde til... uden for meget arbejde og der kan forberedes lige nu eller ikke tage lang tid at fixe... og kan rygges hvis det bliver nødvændigt....

kan man overhoved invitere mennesker nu når man ik ved hvordan det hele ser ud til den tid??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

UnderCover37

Behøver hans fest ligge den 6. august?

Ellers var der måske mulighed for at arrangere noget tidligere (eller alternativt efter I er sikre på at du HAR født)?
Noget a la surprise hvor han ikke er klar over at der kommer dem han holder mest af og så kan du bede dem der står jer nærmest med at hjælpe med at få bagt boller og lave en nem lagkage - det behøver jo ikke være en abefest men bare hygge og en markering af, at han har fødselsdag og det har du/I ikke glemt bare fordi der er en baby på vej?

Anmeld

16. juli 2012

Kay

UnderCover34 skriver:

Behøver hans fest ligge den 6. august?

Ellers var der måske mulighed for at arrangere noget tidligere (eller alternativt efter I er sikre på at du HAR født)?
Noget a la surprise hvor han ikke er klar over at der kommer dem han holder mest af og så kan du bede dem der står jer nærmest med at hjælpe med at få bagt boller og lave en nem lagkage - det behøver jo ikke være en abefest men bare hygge og en markering af, at han har fødselsdag og det har du/I ikke glemt bare fordi der er en baby på vej?

det plejer bare at være hygge med familie med boller og kage... men jeg er meget ambisiøs med kage... disker somregl op med det helt store kage bord.... kender ik til at begrænse mig...

og det skal ik være d. 6... da det er en mandag men vi er enige om her hjemme at or at det skal være rigtig føsdag skal det vare i en af weekenderne op til eller en af weekenderne efter...

det skal måske lige tilføjes at jeg har BL og at jeg lige har haft små veer i et døgn der er gået i sig selv igen...

samt at der d. 18 august er fætterkusine fest i min familie så der kan vi ik holde det...  vi kan heller ik holde det næste weekend...

Anmeld

16. juli 2012

christina92

Jeg tror bare jeg ville invitere de nærmeste. Forældre, svigerforældre, folk sam man sagtens kan aflyse med i tilfælde af den lille melder sin ankomst

Og så evt. bare lave det til aftenskaffe eller nem aftensmad og aftenskaffe. Noget du ikke skal stå med i flere timer for at forberede.

Anmeld

16. juli 2012

UnderCover37

Kay skriver:

det plejer bare at være hygge med familie med boller og kage... men jeg er meget ambisiøs med kage... disker somregl op med det helt store kage bord.... kender ik til at begrænse mig...

og det skal ik være d. 6... da det er en mandag men vi er enige om her hjemme at or at det skal være rigtig føsdag skal det vare i en af weekenderne op til eller en af weekenderne efter...

det skal måske lige tilføjes at jeg har BL og at jeg lige har haft små veer i et døgn der er gået i sig selv igen...

samt at der d. 18 august er fætterkusine fest i min familie så der kan vi ik holde det...  vi kan heller ik holde det næste weekend...

Den 28. eller 29. så?

Og så må du uddelligere kagen så du ikke kommer til at gå all in
- Pas på dig selv specielt m bækkenløsning og lad de andre arbejde lidt for dig

Anmeld

16. juli 2012

Kay

christina92 skriver:

Jeg tror bare jeg ville invitere de nærmeste. Forældre, svigerforældre, folk sam man sagtens kan aflyse med i tilfælde af den lille melder sin ankomst

Og så evt. bare lave det til aftenskaffe eller nem aftensmad og aftenskaffe. Noget du ikke skal stå med i flere timer for at forberede.

havde også tænkt noget kaffe noget... men der skal jo kage og noget til... elsker at bage og har det nok med at overdrive hvor mange slags kage der skal være

tænkte at ost og pølse bord ved frokost tid måske var en ide... for det kan jo købes samme dag... hvis det nu er....

Anmeld

16. juli 2012

Kay

UnderCover34 skriver:

Den 28. eller 29. så?

august eller juli??

Anmeld

16. juli 2012

Kay

UnderCover34 skriver:

Den 28. eller 29. så?

ej godt så dårligt spørgsmål når vi lige har skrevet om weekender

det er en mulighed

Anmeld

16. juli 2012

LinLin

I 2010 holdt jeg en lille eftermiddags-fødselsdag for de allernærmeste. Jeg har d. 8. September og det blev holdt på dagen. Jeg havde termin d. 9. - og der kom han ;-)

Du kunne jo evt lave noget sammenskuds hvis du ikke føler du har overskuddet til at lave noget selv :-)

Anmeld

16. juli 2012

Kay

DAs mor skriver:

I 2010 holdt jeg en lille eftermiddags-fødselsdag for de allernærmeste. Jeg har d. 8. September og det blev holdt på dagen. Jeg havde termin d. 9. - og der kom han ;-)

Du kunne jo evt lave noget sammenskuds hvis du ikke føler du har overskuddet til at lave noget selv :-)

ja overvejer også at bede folk havde noget med... for at jeg ik skal stå med det hele... selvom jeg elsker at bage og lave sådan nogle ting

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.