Det kan være det hele er lidt spædnende lige nu mens den er så lille. Jeg siger ikke at det er okay af ham, men jeg tænker det er er en periode som går over. Hvis altså han har taget sig af jeres datter før hunden kom ind i familien.
En sidebemærkning: Du skriver at hans familie mister et barnebarn. Det gør de vel ikke, hvis du gik fra ham. Jeres datter vil jo blive ved med at være bedsteforældrenes barnebarn uanset om i er sammen eller ej.
Og jeg synes det er to forskellige ting at skrive at man vil forlade sin mand eller at man vil finde en ny partner. Det ville jeg nu ikke have så travlt med
Men pøj pøj med det hele. Håber det hele løser sig for jer
skægt.. der var flere der nævnte at HAN er umoden, men jeg tænkte at han da ikke var den eneste der er det?? 
Man går da ikke bare ud og finder en anden partner 
Hvis jeg (gud forbyde det) skulle gå fra mit barns far, ville jeg da så sandelig ikke have for øjet at finde en ny.. Så skulle jeg da lige finde mig selv først..
Jeg håber i finder ud af det. Men havde min mand sagt han ville flytte for hunden, havde jeg da ikke tøvet med at samle kasser for ham
Anmeld