Hård mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. juli 2012

Stinna1006

Baby2påvej skriver:

Skift til amino jern, det er så mildt at jeg får modsatte effekt hvis jeg spiser den om morgenen.

Altså tynd mave eller ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

FruK

Masig skriver:

Hehe jeg prøvede også sveskejuice.. Føj hvor det smager grimt.. Så hellere sveskegrød... eller rene svesker... Men her hjalp det desværre ikke, medmindre jeg virkelig åd mange, og så godt smager sådan nogle jo heller ikke hehe...

Nej, det skulle ikke være for smagens skyld!

Jeg tænkte bare, hvis man kunne nøjes med et lille svedske-shot hver dag, så kunne jeg godt klare det.  

Anmeld

16. juli 2012

Masig

FruK skriver:

Nej, det skulle ikke være for smagens skyld!

Jeg tænkte bare, hvis man kunne nøjes med et lille svedske-shot hver dag, så kunne jeg godt klare det.  

Jo det er klart, og det er da også at foretrække fremfor diverse piller, men min erfaring siger mig at et lille "shot" slet slet ikke er nok.. Jeg prøvede alt muligt, svesker, sveskegrød, sveskejuice, vindruer, abrikoser, fiberrig mad, masser af vand, alle de der råd og intet virkede... Men mit tilfælde var så også ret voldsomt jo... Svesker hjalp en årgang, men det var altså svesker til flere måltider hver dag og så godt smager de altså ikke, så var jo ved at kaste op af dem til sidst... Når man skal spise så mange, så hellere en pille altså...

Anmeld

16. juli 2012

2babygirls

Stinna1006 skriver:

Altså tynd mave eller ? 

Jeps. Hvis jeg tager det inden sengetid har jeg alm aff. Men har glemt det nogle gange, og det er ris til egen røv

Anmeld

16. juli 2012

Stinna1006

Baby2påvej skriver:

Jeps. Hvis jeg tager det inden sengetid har jeg alm aff. Men har glemt det nogle gange, og det er ris til egen røv

Oki jeg må lige prøve det

Anmeld

16. juli 2012

Camilla30

Hej Baby2påvej  Vil lige starte med at sige, at jeg føler med dig, jeg kan lige huske hvordan det er - og det er bare slet ikke sjovt  Der kommer rigtig mange forslag herinde om, hvad du kan spise, og samme råd fik jeg også af alle mine venner + familie, da min mave satte sig fuldstændig fast i starten af graviditeten - og desværre virkede intet af det. Jeg prøvede både Magnesia, svesker, vindruer, HUSK, groft brød, at drikke ekstra vand men min mave ville bare ikke komme igang. På et tidspunkt var jeg inde hos min akupunktør og hun kiggede på min tunge og sagde: "Sig mig lige, hvor længe er det siden du har været på toilettet?" jeg måtte jo sige at det var en del dage siden  Hun gav mig et par nåle for det og tre kvarter efter behandlinger var der fint 'hul igennem', jeg er blevet behandlet for forstoppelse i alt to gange hos aktpunktøren og har ikke haft problemerne siden (sidste behandling var for 6 uger siden). Så hvis du virkelige ikke kan få maven i gang og bliver helt desperat så opsøg en akupunktør - det er det bedste råd jeg har  Hilsner fra Camilla.

Anmeld

16. juli 2012

Stinna1006

Camilla30 skriver:

Hej Baby2påvej  Vil lige starte med at sige, at jeg føler med dig, jeg kan lige huske hvordan det er - og det er bare slet ikke sjovt  Der kommer rigtig mange forslag herinde om, hvad du kan spise, og samme råd fik jeg også af alle mine venner + familie, da min mave satte sig fuldstændig fast i starten af graviditeten - og desværre virkede intet af det. Jeg prøvede både Magnesia, svesker, vindruer, HUSK, groft brød, at drikke ekstra vand men min mave ville bare ikke komme igang. På et tidspunkt var jeg inde hos min akupunktør og hun kiggede på min tunge og sagde: "Sig mig lige, hvor længe er det siden du har været på toilettet?" jeg måtte jo sige at det var en del dage siden  Hun gav mig et par nåle for det og tre kvarter efter behandlinger var der fint 'hul igennem', jeg er blevet behandlet for forstoppelse i alt to gange hos aktpunktøren og har ikke haft problemerne siden (sidste behandling var for 6 uger siden). Så hvis du virkelige ikke kan få maven i gang og bliver helt desperat så opsøg en akupunktør - det er det bedste råd jeg har  Hilsner fra Camilla.

Det er mig der er gået i stå

Anmeld

16. juli 2012

Camilla30

Stinna1006 skriver:

Det er mig der er gået i stå

Hov, det er det da også, håber du snart får gang i systemet igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.