Hård mave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
17 svar
0 synes godt om
16. juli 2012

Stinna1006

Jeg er 12+1 i dag og døjer sådan med at kommMeat med mit bummelum ja sorry ... Er der andre der evt har prøvet det og ved hvad man kan spise for at det bliver bedre 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. juli 2012

Kay

jeg havde det også der okring i min graviditet...

jeg spiste en masse blommer og vindruer... kiwi skulle også være godt... til akut afhjælpning... der ud over skal man spise meget fiberrigt

Anmeld

16. juli 2012

Masig

Stinna1006 skriver:

Jeg er 12+1 i dag og døjer sådan med at kommMeat med mit bummelum ja sorry ... Er der andre der evt har prøvet det og ved hvad man kan spise for at det bliver bedre 

Ork ja... Mit var så slemt at jeg formåede at kaste op af smerterne...

Jeg tager magnesia hver dag, da det virker afførende, derudover kan det være en ide at kigge på dine jernpiller.. Nogle kan være ret hårde mod maven, og det er forskelligt fra person til person hvilke det er.. nogle kan tåle et mærke, mens andre ikke kan, så prøv evt at skifte til et andet mærke og så køb nogle magnesia og tag ved siden af...

Sørg også for at drik masser af vand, og spis jernpillerne to timer efter et måltid (og to timer før et måltid), og ikke spise dem sammen med andre vitaminer....

Anmeld

16. juli 2012

Stinna1006

Kay skriver:

jeg havde det også der okring i min graviditet...

jeg spiste en masse blommer og vindruer... kiwi skulle også være godt... til akut afhjælpning... der ud over skal man spise meget fiberrigt

Okt det må jeg prøve 

Anmeld

16. juli 2012

Stinna1006

Masig skriver:

Ork ja... Mit var så slemt at jeg formåede at kaste op af smerterne...

Jeg tager magnesia hver dag, da det virker afførende, derudover kan det være en ide at kigge på dine jernpiller.. Nogle kan være ret hårde mod maven, og det er forskelligt fra person til person hvilke det er.. nogle kan tåle et mærke, mens andre ikke kan, så prøv evt at skifte til et andet mærke og så køb nogle magnesia og tag ved siden af...

Sørg også for at drik masser af vand, og spis jernpillerne to timer efter et måltid (og to timer før et måltid), og ikke spise dem sammen med andre vitaminer....

Er ikke begyndt på jern endnu men skal da igang nu... Må man godt tage magnesia i graviditeten ?

Anmeld

16. juli 2012

FruK

Jep, det kender jeg!

Fiberrig kost, masser af vand og kiwifrugter hver dag hjælper lidt på det.

Har overvejet et glas svedskejuice hver dag - er det ikke det ældre mennesker får for at holde gang i det??

Anmeld

16. juli 2012

Masig

Stinna1006 skriver:

Er ikke begyndt på jern endnu men skal da igang nu... Må man godt tage magnesia i graviditeten ?

Ja så skal du da snart igang, det er fra uge 10 jo

Ja det må man godt, selvfølgelig alt med måde. Dosis siger 1-3, jeg tager sådan afhængig af hvor slemt det er, nogle dage tager jeg en, andre dage tager jeg to eller tre, andre igen tager jeg slet ingen.... Men er du meget i tvivl kan du selvfølgelig lige spørge din læge til råds, men der skulle ikke være noget i vejen for at tage det...

Anmeld

16. juli 2012

Stinna1006

FruK skriver:

Jep, det kender jeg!

Har overvejet et glas svedskejuice hver dag - er det ikke det ældre mennesker får for at holde gang i det??

Jo de ældre får sveskejucie men tror ikke jeg kan få det igennem halsen 

Anmeld

16. juli 2012

Masig

FruK skriver:

Jep, det kender jeg!

Hehe jeg prøvede også sveskejuice.. Føj hvor det smager grimt.. Så hellere sveskegrød... eller rene svesker... Men her hjalp det desværre ikke, medmindre jeg virkelig åd mange, og så godt smager sådan nogle jo heller ikke hehe...

Anmeld

16. juli 2012

2babygirls

Stinna1006 skriver:

Skift til amino jern, det er så mildt at jeg får modsatte effekt hvis jeg spiser den om morgenen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.